Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    както се вижда проблема е в дюзите.нови разпръсквачи и газ.

    Коментар


      #17
      Благодаря ви много от вичките мнения които получих се убедих,че май найстина ще излязат рзпръсквачите на дюзите и днес ще ходя да търся някъде в пловдив къде да ги тестват.Ако някои има идея ,помагайте!

      Коментар


        #18
        Колега, пращам ти на Л.С. телефона на човек, който със сигурност ще помогне. Занимава се основно с алфи, но пипа тук там и някой фиат.

        Коментар


          #19
          ivel написа:
          както се вижда проблема е в дюзите.нови разпръсквачи и газ.
          само нови разпръсквачи не решават проблема :D по добре дюза втора употреба за 50-60лв и газ
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            дюзата втора употреба си е като котка в чувал.със смяна на разпръсквачи почти винаги става.клапанчетата вътре надали са за ремонт и те,но има сервизи които ги рециклират напълно.и това е вариант.иначе втора употреба ако се взема трябва да не са смъкнати от мотора,да го запалиш на студено,да загрее и да измериш количество връщаща нафта.иначе пари на вятъра

            Коментар


              #21
              nsn написа:
              ivel написа:
              както се вижда проблема е в дюзите.нови разпръсквачи и газ.
              само нови разпръсквачи не решават проблема :D по добре дюза втора употреба за 50-60лв и газ
              3 пъти чета темата и 3 пъти НЕ виждам и НЕ разбирам , как решихте, че проблема е в дюзи/разпръсквачи ?Някой от вас двамата, дава ли гаранция на автора на темата ?
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                emzo написа:
                nsn написа:
                ivel написа:
                както се вижда проблема е в дюзите.нови разпръсквачи и газ.
                само нови разпръсквачи не решават проблема :D по добре дюза втора употреба за 50-60лв и газ
                3 пъти чета темата и 3 пъти НЕ виждам и НЕ разбирам , как решихте, че проблема е в дюзи/разпръсквачи ?Някой от вас двамата, дава ли гаранция на автора на темата ?
                просто на 0гр ако ще и сегменти да няма пак ще запали ако дюзите и помпата за високо налягане са ок,а ти със всяко твое мнение даваш гаранция ли? :D писах да си провери дюзите през излишната нафта,работа за 10-15мин но колегата не предприема никакви действия.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  Той пише,че ще ходи да я тестват колата и не вярвам да се юрне да купува разсвпръсквачи или дюзи току така.Дано попадне на хора,които си разбират от работата и темата да не остане недовършена като много други.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    Ще купи дюзи без да е тествал тия и пак ще духа таратора.нсн - ако в нещо не съм сигурен, не го пиша, т.е. да !От ся му казвам на човека от горивния филтър и от регулатора е.п.с. последното изречение да не се взима насериозно.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      защо преценихме че са дюзи.първо имаме трудно палене с бял пушек на неизгоряла нафта.второ имаме сменени и работещи подгревни свещи.трето имаме двг,с изправна помпа и регулатор.четвърто имаме и хубава нафта.ЕМО е един от тези който много спореше за разпръсквачи,именно че били мн. здрави.здрави на кукуво лято.след 200 000-300 000 км няма дюзи които да са в нормите за излишно кол.нафта,независимо от марката на колата(говорим за комън -рейл).вярно е че на мерцедесите са много по-скапани,но това е друга тема.сега малко за ндсмиването на Емо-практиката е виждала коли със същите симптоми на непалене със заминали точно регулатори(НЕКОРЕКТНО РАБОТЕЩИ),както и заминали помпи за високо налягане)освен това мн.добре знаем че се започва с диагностика и никой не хвърля току така пари.вярно е също че понякога проблема излиза от нещо супер дребно,но от разстояние толкова

                      Коментар


                        #26
                        много бих искал автора на темата да пище при развитие,за да не остава и тази тема във въздуха.искам също да питам Емо той дава ли от разстояние гаранция,като си стои пред лаптопа-естествено че не.всеки има право да дава мнения във форума ако ще и да са некомпетентни.също като гледам темата никой не е дал некомпетентно мнение,така че не виждам смисъл от словесни нападки.

                        Коментар


                          #27
                          Обратното гориво от дюзите не е критерии за проблем. Първите ми дюзи след стендоване връщаха по 12-13мл ако не се лъжа а мотора мъркаше. Според мен на колегата му е избягала компресията и с тази проверка трябва да започне.

                          Коментар


                            #28
                            И тази тема ще остане така, да не е луд да каже, че няма компресия, нали утре колата ще иде за продан и някой "по-печен" ще види тази тема
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

                              Тръгнал съм да търся в Пловдив диагностика за този модел д-ли но аз също съм изумен ,че на всички работещи сервизи тук вдигат ръце и не дават никаква гаранция от какво ще е,естетвенно сега са празници и някои не работят но не съм очарован от факта ,че в такъв голям град все още не мога да попадна на точния човек.Продължавам с дерзанията за съжеление но нямам изход.Що се отнася до продължението на темата какво и да излезе бъдете сигурни ,че ще пиша! Последното мнение на колегата Emzo не е правилно (ако се наложи да се продава а-ла).Отношението и загриженаоста относно моя проблема ми хареса, така че каквото и да разбера ще ви информирам и надявам се това да помогне на други като мен ,поне да не се лутат.

                              Коментар


                                #30
                                E aз се шегувам като цяло.Направи клип да видим трудното палене, после остави колата да нощува в подземния паркинг на някой мол и на заранта пак запали и снимай да видим разликата.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X