Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

    Здравейте,имам фиат Брава 1,9JTD,105 к.с.От скоро започна да пали когато е студена трудно ако температурите са около 0 градуса.Къде ли не ходих и какво ли не ме накараха да сменя ,само си давам парите и не знам сега какво да направя.Надявам се на съвет от вас или да ме пратите някъде в Пловдив където да ми помогнат.Благодаря ви много!Телефона ми е 0898765203.Преместена в правилния раздел."Модераторски екип на fiat-bg.org"

    #2
    Re: Трудно пали при ниски температури - Фиат Брава 1,9JTD.

    inflammable77 написа:
    Здравейте,имам фиат Брава 1,9JTD,105 к.с.От скоро започна да пали когато е студена трудно ако температурите са около 0 градуса.Къде ли не ходих и какво ли не ме накараха да сменя ,само си давам парите и не знам сега какво да направя.Надявам се на съвет от вас или да ме пратите някъде в Пловдив където да ми помогнат.Благодаря ви много!Телефона ми е 0898765203.Преместена в правилния раздел."Модераторски екип на fiat-bg.org"
    Колега поне обясни какво е сменено до сега, че да не се повтаряме...

    Коментар


      #3
      Прав е колегата,кажи какво е правено по това ЖТД,защото тези двигатели палят много добре и без подгряване до -15 гр.Кажи точно какво са гледали и какво са ти казали.Правили ли са диагностика,записани грешки по код,какво е сменено.Какво имаш предвид под трудно палене,причините могат да бъдат много,както елементарни така и по сложни,но всичките са откриваеми.Що за специалисти са гледали колата.Дюзите гледани ли са въобще.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        [quote="FGRC"]Прав е колегата,кажи какво е правено по това ЖТД,защото тези двигатели палят много добре и без подгряване до -15 гр.колега до -5 съм съгласен но надолу вече си трябва подгрев особенно на -15,-20гр, иначе по темата колега виж ИМА ли ток до свещите
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          С нов и голям акку пали -10 без подгрев и без да се замисли.На някой май му е избягала компресията
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            С нов и голям акку пали -10 без подгрев и без да се замисли.На някой май му е избягала компресията
            ако полеше без проблем от завода настройките щеха да са:подгрява под -10 щот до тогава няма проблем,а за компресията на 15г(300000км+) кола няма как да не е поизбягала :D
            Bravo 1.9d 97г

            Коментар


              #7
              Явно повече , отколкото трябва.А това, че пали без подгрев на -10 не значи, че трябва така да се пали.Няма да се учудя ако го накарат да смени горивния филтър и регулатора за високо нялягане.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                ако ще и като параходна свирка да е издухан,ако има подгревни свещи , качествен филтър и хубава нафта ще запали.миналата година правих едно пежо хди,което също под минус 5 не пали.колата е купена от бг на 120 000км беше,нямаше изгорели свещи и т.н.след половин час топлене с духалките се оправи и запали,но до следващата сутрин и пак същото.в нафтата имаше и добавка.е нямаше какво да набедя освен филтъра.сменихме го и чудо-на минус десет си пали без проблем.относно подгревни свещи-да палят и без тях,но до каква температура,зависи изцяло от състоянието на мотора.моята например има вече 2 изгорели и един ден беше стигнало минус 10 и запали трудно.също мн.пъти съм споменавал,че тези мотори се износват трудно-отварял съм на 310 000км реални такъв двигател и сегментите му бяха в номиналния размер все още,така че може би след 500к започва по-осезаемото износване

                Коментар


                  #9
                  Ма нали точно за това говоря,че здрав мотор пали добре и на ниски температури,затова го караме с колегата да пише какво е правено по този мотор,че то 0гр. си е направо топло.Миналата година при тия студове не съм имал проблем с паленето и с не работещи добре свещи .
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #10
                    така си е .напълно си прав

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за мненията ви,сега ще напишя какво прави.Сутрин въртиш поне 15тина секунди за да запали,акумулатоа е нов с висок пусков ток и затова държи.Проверяваха и да не и пада горивото ,защото като запали прави едни кълбета отзад,проверчваха и филтъра,проверяваха и подкачва ли помпата,свещите,дюзите .За всичко това ми казаха ,че е правено но дали са го правили не знам.Очаквам вашите мнения .Благодаря ви!Ако все пак знаете къде да ме ппратите в Пловдив да я проверчт пишете ми.Забравих да напиша,че в един сервиз ми казаха да сложа добавка за гориво на Вьорт или нещо подобно беше - 30лв.за един за горе долу 30 тина литра гориво за да е по-концентрирана.и след 300 км.пак няма резултат.

                      Коментар


                        #12
                        колега като я настъпиш яко гасне ли?да не би да имаш заминала дюза или помпа за високо налягане тогава са такива симтомите дори и на +30гр
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          като я настъпя не гасне,а си върви както преди т.е.много добре.Има проблем само с паленето сутрин когато температурите са под +4 градуса и надолу.И като запали излизамного светъл дим все едно е била задръстена и миреше на сурова нафта!Какви са симтоммите за дюза или помпа.

                          Коментар


                            #14
                            Мерили ли са компресията на цилиндрите.Прилича на занижена компресия или лошо впръскване в цилиндрите.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар


                              #15
                              провери си дюзите през излишната нафтанормите са 1мин до 8-9гр на обороти и загрял двигател
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X