Привет, Благодаря предварителноПроблемът ми е следния: имам постоянни течове по охладителната система, сменяха ми УЖ тапи на блока, на главата, водни съединения, но течовете не спират и като че ли тече от две основни места някъде отдолу под/зад въздушния филтър не се вижда добре. Според майсторите - сменили две тапи после още две някъде по двигателя, а сега ми тече от тапите на блока. Въпросът ми е колко тапи има по тази охладителна система и от какво може да избиват една след друга, възможно ли е ако термостата не ми е в ред да не отваря големия кръг като загрее и от там да се получава голямо налягане в охладителната система и да се прецакват нещата - иначе перката включва и веднага падат градусите като стигне стрелката около стоте градуса, а по принцип много трудно загрява, трябва бая време да поработи за да стигне до стоте градуса и като подкарам в студено време веднага пада на 70-80 градуса и ги поддържа толкова - като се движи колата никога не стига при ниски температура до 95-100 градуса, която мисля че трябва да бъде нормалната работна температура, колкото и километра да мина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПОСТОЯННИ ТЕЧОВЕ ФИАТ ФИОРИНО ПИКАП 1.7 ДИЗЕЛ 1999 БРАЗИЛ
Collapse
X
-
Тапи колкото щеш има тоя мотор, дори и на водната помпа.И аз също минах по тоя път, заради шибана тапа , смених водна помпа, а тя си бе като новичка.А виновника бе тапата на първи я цилиндър до водната помпа, дори майстора после каза, че трудно би разбрало ,ако не бе ползвал телескопично огледало да види шупличката.Така че, ако можеш от някъде да си намериш телескопично огледало с лампичка,направи си по обстоен преглед с него, няма начин да не видиш теча.Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар