Та питането е ясно - в турбото на Брава 100ТД влиза тясен маркуч, като този между дюзите.Днес забелязах, че отдолу, точно под него, е мокро... .Колата не съм я карал седмица, поради други, нерешени проблеми.Та въпросът ми е- за какво служи този маркуч? Какви главоболия може да причини, ако е неизправен?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За какво е тънкият маркуч, влизащ в турбото?
Collapse
X
-
Откачи го и покарай малко без него ,но не прекалявай с оборотите и тягата да не си събираш турбото по пътя.Истината е ,че пружината си губи свойствата и разтоварва прекалено рано т.е. на ниско налягане около 0,5Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Нафта не, по скоро масло ти капе от там.Разтоварва турбината с едно клапанче и лост, когато вдигне много обороти турбината пропуска част от изгорелите газове без да минават през перката.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Никой и нищо не следи оборотите на турбината То няма и защо. Тая система в случая работи на налягане. Това мънинкото мъркучле взима налягане от студената част на турбината и отива в клапана,който отваря и затваря гейта на турбината.Ако семеринга е дал фира, нищо чудно да капе масълце от там.Също си прегледай турбо пътищата като цяло.Сигурно омаслява и на други места.Без това мъркучле не карай или ако караш поне не карай под пълен товар продължително време.Турбинаторът ще дрисне.Иначе с шунтиран гейт си брави 1.4-1.45 бара, поне мойта турбина (GT1544H) И това не е разтоварващ клапан, блоу-офф-ът е разтоварващ клапан.Това е байпасен клапан Който иска да прочете в чичко гугъл каква е разликата между Blow-off valve и wastegate valve
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар