Здравейте, колеги!Пиша тази тема по молба на един мой приятел, който си търси дизелов автомобил и в чието полезрение успях да вкарам този автомобил Аз лично съм собственик на дизелова алфа 146 и не съм много запознат с модификациите на двигателите, които се монтират в Брава/браво. Принципно той се е ориентирал към турбо-дизеловите агрегати, макар че виждам, че има и атмосферни такива (1.9D дано не греша ).Аз му препоръчах TD100 коня за да има все пак и някаква прилична динамика автомобилчето . Все пак ще се радвам, ако кажете какви са различните двигатели и респективно мощностите им, както и да споделите впечатления от тях.Благодаря предварително! Дано не дублирам темата, но доколкото успях да намеря с търсачката, друга подобна нямаше.П.С. Забравих да допълня, че таванът на цената, който си е определил е 7000 и малко отгоре лева
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
RQ: Информация за Фиат Brava TD
Collapse
X
-
Благодаря за бързия отговор. С 1.9ЖТД мотора съм запознат доста по-добре . Аз мисля, че цената с обичайните разходи покрай покупката на бравата ще стигне 8000 лв, а може дори да надмине. разбира се, говорим за читав екземпляр. Идеята е колата, както се казва ’да се спре’ на около 7000 лв. Все пак разликата между помпа-дюза и комън реила е около 1000 лв.А по отношение на динамика, цени на части и евентуални слаби места как са тези турбо-дизели? А кой е най-за предпочитане?_______
146 JTD
-
trustworthy написа:Благодаря за бързия отговор. С 1.9ЖТД мотора съм запознат доста по-добре . Аз мисля, че цената с обичайните разходи покрай покупката на бравата ще стигне 8000 лв, а може дори да надмине. разбира се, говорим за читав екземпляр. Идеята е колата, както се казва ’да се спре’ на около 7000 лв. Все пак разликата между помпа-дюза и комън реила е около 1000 лв.А по отношение на динамика, цени на части и евентуални слаби места как са тези турбо-дизели? А кой е най-за предпочитане?
Коментар
-
аз карам 100тд и смятам, че този двигател има по-добро съотношение на плюсове към минуси от 105джтдразходът не е кой-знае колко по голям, то си зависи от стилът на каране: според мойте тестове, при икономично каране извън града може да го докараш под 5,5, при нормално е около 6,3 и разбира се при много спортно каране може и да ти качи към 7-8, но това е поради липсата на 6-та предавка, понеже над 150км/ч влиза вече в доста високи обороти.така също разликата от 5 коня между двата двигателя не може да се усети въобще, според менважно е, че обслужването на обикновения тд е значително по-евтино, и понеже е по-разпространен има и повече майстори, които знаят какво правятBravo SX TD100, 1997
Коментар
-
simps написа:аз карам 100тд и смятам, че този двигател има по-добро съотношение на плюсове към минуси от 105джтдразходът не е кой-знае колко по голям, то си зависи от стилът на каране: според мойте тестове, при икономично каране извън града може да го докараш под 5,5, при нормално е около 6,3 и разбира се при много спортно каране може и да ти качи към 7-8, но това е поради липсата на 6-та предавка, понеже над 150км/ч влиза вече в доста високи обороти.така също разликата от 5 коня между двата двигателя не може да се усети въобще, според менважно е, че обслужването на обикновения тд е значително по-евтино, и понеже е по-разпространен има и повече майстори, които знаят какво правятJeep Grand Cherokee 3.1TDI
Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.
Коментар
-
@doofiatМисля, че точно такъв като твоя двигател би свършил работа на моя човек 75-коньовия дизел май ще да е прекалено слаб. Дали няма някой, който да сподели впечатления и то него?Относноразликата м/у 1.9ТД и 1.9 ЖТД, предполагам че се изразява предимно в разхода и динамиката (макар и не значително), но от друга страна ЖТД е по-скъп, което се отразява както на цената на автомобила, така и на частите. Все пак презумцията е да не се налагат сериозни ремонти по него. Действително обслужването на ТД би трябвало да си е по-евтино. Разликата в разхода като гледам е около 0.5 - 1.0 литър в ползва на ЖТД-то, което пак не е кой-знае колкоА как стои въпросът със състоянието на турбината? Има ли я тенденцията като при ЖТД-то понякога да дава фира на около 150-ина хил. км? Рециклира ли се и за колко пари?_______
146 JTD
Коментар
-
Понеже заговорихте за разход, искам да споделя нещо. Значи в петък тръгвам от София за Русе и реших понеже и тази седмица ще ходя пак до Русе да икономисам малко нафта. Карах с около 100-105 км/ч по магистралата и около 90-100 км/ч след нея. Отчетох на око, по стрелката, че изгори повече от друг път. На връщане обаче реших да не се занимавам с глупости си карах с 120-130 км/ч. Като тигнах в София стрелката сочеше на резервоара сочеше в полза на бързото каране. Не разбрах защото така, но изгори същото количество нафта.Повече няма да се занимавам с глупави икономии и ще си карам както си знам. Така или иначе 6,6 л ми беше цели разход за 750 км, от които около 100 км градско каране. Това е, толкова показа елката :D
Коментар
-
rustson написа:Последния път след като ми зачистиха грешките от компютъра София -Русе -София ми даде 4,7 със 120-140 магистрално и 100-110 извън магистралата и климатик 3-души! Градско е 7.2-7.6 до сега!
Коментар
-
doofiat написа:Така или иначе 6,6 л ми беше цели разход за 750 км, от които около 100 км градско каране. Това е, толкова показа елката :D_______
146 JTD
Коментар
-
trustworthy написа:doofiat написа:Така или иначе 6,6 л ми беше цели разход за 750 км, от които около 100 км градско каране. Това е, толкова показа елката :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар