Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.7ТД прекъсване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Пунто 1.7ТД прекъсване

    Здравейте ,От май месец тази година имам фиат пунто 1.7тд 96г. ,с падането на температурите тези дни наблюдавм следното нещо.Сутрин като запаля колата тази сутрин беше около -5 градусаколата пали от раз без никакви пушеци и странни звуци, но след като поработи 2-3 минутидвигателя като че започва да прекъсва и колата започва да пуши синкав пушек ,след като позагрее малко работата на двигателя се стабилизира пушека изчезва и двигателя работи перфектно.Колата не гори грам масло и по време на движение няма никакви пушеци.Това го наблюдавам от както стана по студено преди това може би е било по слабо изразено и не съм му обърнал внимание.Предполагам ,че може би помпата не е центрована добре.Дайте съвет от какво може да е или препоръчайте мойстор който разбира от тези двигатели .
    Fiat Punto 1.7 TD

    #2
    Може да е конденз от гърнетата.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Със сигурност не е конденз ,защото когато започне да пуши двигателя започва да се тресе , звука му се променя и каточели прекъсва.
      Fiat Punto 1.7 TD

      Коментар


        #4
        nniill написа:
        Със сигурност не е конденз ,защото когато започне да пуши двигателя започва да се тресе , звука му се променя и каточели прекъсва.
        Започни със проверка за херметичност на системата(прозрачни маркучи и т.н.)!Ако си сменял скоро горивен филтър провери как е стегнат и как е пробката му!Успех!

        Коментар


          #5
          Да дикладвам какво установих до тук след проверките.Колегата specialista по горе е казал да погледна фиилтъра и маркучите.Филтъра в интерес на истината не е сменян от мен ,тъй като предният собственик ми каза че го е сменял,а дали го е сменил имам съмнения защото корпусът му изглежда доста окислен,иначе няма никави следи от теч при пропката както и от горната страна при маркучитем.Течове няма и от страната на помпата мястото където влизат маркучите е напълно сухо.Другото интересно което забелязах ,е че когато започне да прекъсва и да пуши ,ако загася двигателя и го запаля след минутка непрекъсва пак около минута две и после пак започва докато не я подкарам да позагрее.Та искам да попитам това сигурен признак за наличие на въздух ли е след като при гасене и палене се оправя за малко.
          Fiat Punto 1.7 TD

          Коментар


            #6
            nniill написа:
            Да дикладвам какво установих до тук след проверките.Колегата specialista по горе е казал да погледна фиилтъра и маркучите.Филтъра в интерес на истината не е сменян от мен ,тъй като предният собственик ми каза че го е сменял,а дали го е сменил имам съмнения защото корпусът му изглежда доста окислен,иначе няма никави следи от теч при пропката както и от горната страна при маркучитем.Течове няма и от страната на помпата мястото където влизат маркучите е напълно сухо.Другото интересно което забелязах ,е че когато започне да прекъсва и да пуши ,ако загася двигателя и го запаля след минутка непрекъсва пак около минута две и после пак започва докато не я подкарам да позагрее.Та искам да попитам това сигурен признак за наличие на въздух ли е след като при гасене и палене се оправя за малко.
            Колега, Специалиста ясно ти е казал, започни от филтъра и мъркучи, но излиза че, не знаеш на колко км е тоя филтър, и на туй отгоре се окислил.... Направи първо тия процедури / смяна на консумативи/, чак тогава ще гадаем кво може да е.
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #7
              Обърни внимание на захранването с гориво!Аз слагам една "круша" като при ТД100 за пробата и видя ли я да се свива това е достатъчно условие да смятам че има подпушване или във филтъра или назад сондата! Ако всичко е чисто и под налягането от доставната помпа е в нормиЧак тогава мога да се усъмня че помпата иска малко предвърение.Успех!

              Коментар


                #8
                Препоръчвайте майстор който ще ми реши проблема,че в тия студове не за работа пред блока.
                Fiat Punto 1.7 TD

                Коментар


                  #9
                  Никой ли незнае кадърен майстор който да се занимава с тези двигатели ?То ввярно ,че добрите майстори са кът ама все пак поне един читав в София няма ли
                  Fiat Punto 1.7 TD

                  Коментар


                    #10
                    Така закарах колата на майстор и диагнозата му е, че трябва да се отвори мотора защото 1-ви цилиндър не работиМожеби има повреден клапан.До това заключение стигнал като отвъртал дюзите една по една и като развъртал тази на 1-ви цилиндър нищо не се променяло.Аз си взех колата и казах че ще си помисля за ремонта защото тази диагноза ми се видя направо невероятна ,тъй като колата този проблем го прави около 4-5 мин. и после никакви признаци на проблем.След като се прибрах за да се уверя и аз развих дюзите и наистина на 1-ви цилиндър като развия работата на мотора не сепроменя ,но пушека изчезваше и реших първо да пробвам със смяна на дюзата на 1-ви цилиндър ,купих друга дюза втора употреба смених я ,но проблема пак си го има.Та какво мислите да отварам ли мотора защото май вариантите се изчерпаха?
                    Fiat Punto 1.7 TD

                    Коментар


                      #11
                      Първо си провери хлабината на клапаните!Второ,ако е в норма надуй цилиндъра със въздух когато е в ГМТ!Трето що си давал пари за друга дюза като си могъл да размениш местата на две дюзи!Четвърто ако диагнозата се потвърди без отваряне няма да мине!Успех!

                      Коментар


                        #12
                        Хлабината я проверихме и е в норма ,а това за въздуха нямам с какво да надувам.Мога да пробвам да премеря компресията ,ама май нещата си отиват към отваряне на мотора.
                        Fiat Punto 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Да допълня преди малко реших да пробвам нещо сввързах крушка на шината на свещите за да виждам кога работяти след като запаля свещите продължават да работят още около 3 мин. (беше около -5 градуса) и в момента в който свещите се изключат започва пушека и прекъсването на двигателя ,ако изгася и запаля пак свещите пак работятоколо минута две и колата не прекъсва и не пуши докато пак не изключат.Може ли проблема да е помпата която в този момент да пуска по малко гориво от необходимото тъй като ако потегля докато двигателя пуши и прекъсва вднага се оправя и пушека изчезва.Колата пали ного добре студена ,но загрее ли винаги пали с малко въртене а ако натисна педала на газта пали веднага .Моля дайте мнение.
                          Fiat Punto 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            Колега, от кой модел помпа си, говоря за бошовата, ако си с електронния регулатор за студен старт, може да е свързано по някакъв начин с управлението на свещите.Защото аз на мойта ,пробвах ,като дадох плюс само на клапана ,дето играе ролята за студения старт, но това е при угасен мотор, и при самото подаване, се обади некакво реле, което е поместено в една черна кутия,и като я отворих ,видях че там е ел, блок който управлява подгрева на свещите, и също ми се стори ,че управлява , според мен ,подгрева на горивото на самия горивен филтър.Доколкото успях да проследя останалите кабели, единия прави с връзка с термо датчика на охладителната сисктема, другия май е свързан към ЕГР-ра, но не съм сигурен, защото влизаше вголемия сноп който отива вътре в купето.И от прочетеното по-горе в поста ти, се сетих да не е нещо свързано с тая система за подгрев, защото като го гледам моя, то не взима инфо от еддно място, поне от две места за температурния момент на мотора, специално за тоя клапан дето се намира острани на помпата, се води електро-термо, повтарям, ЕЛЕКТРО-ТЕРМО клапан, което говори че освен е че клапан , и е темперетурен,и до ден днешен, не можах да разбера точно как действа, само разбрах от форума ,че играе ролята на регулатор на авансатора,но как и какво го управлява не разбрах.Но за сведение, тоя клапан на БОШ, струва бая, като сумата бе на почти наполовина на нова ГНП-па. Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 Yellow_Flash_Colorz_PDT_23
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #15
                              Помпата е Bosch VE R538 и в нея до колкото помня влизат кабели от две места едното е отзад визат 3 кабела който си вървят в общ шлаух и другият е единичен кабел който влиза от към радиатора мисля че този е за гасенето на двигателя
                              Fiat Punto 1.7 TD

                              Коментар

                              Working...
                              X