Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Пунто 1.7ТД прекъсване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nniill написа:
    Помпата е Bosch VE R538 и в нея до колкото помня влизат кабели от две места едното е отзад визат 3 кабела който си вървят в общ шлаух и другият е единичен кабел който влиза от към радиатора мисля че този е за гасенето на двигателя
    Значи, имам предвид за острани, от лявата част на помпата на снимката,дето излиза една метална тръбичка ,точно тази част питах в магазина,и жената дълго се рови разните му пограми и книги, и накрая ми каза че тая част няма в техните регистри като продажна част за БГ, и може само с поръчка от Германия,по-точно директно от БОШ производителя, тъй като тая част не някакъв си обикновен клапан, а електро-термо клапан ,и цената бе впечатляващо хубава в ЕВРО.
    Прикачени файлове
    Fiat palio 1.7td

    Коментар


      #17
      Да колега същата ми е помпата като тази която си показал и го имам това дето си го отбелязалЩе го разгледам по обстойно и ще видя идва ли напрежение до този клапан
      Fiat Punto 1.7 TD

      Коментар


        #18
        nniill написа:
        Да колега същата ми е помпата като тази която си показал и го имам това дето си го отбелязалЩе го разгледам по обстойно и ще видя идва ли напрежение до този клапан
        И ходи ,и да не ходи ,аз съм го откачал да видя кво ще стане ,и не усетих никаква промяна, но може би при по ниски температури може да окаже, защото аз на моята я пробвах при температура на въздуха между 5-7 градуса, по-надолу не съм си играл, щото трябваше да чакам по -студени дни, но ме домързя да си правя, втори експеримент при по- ниски температури..... :D
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #19
          nniill написа:
          Помпата е Bosch VE R538 и в нея до колкото помня влизат кабели от две места едното е отзад визат 3 кабела който си вървят в общ шлаух и другият е единичен кабел който влиза от към радиатора мисля че този е за гасенето на двигателя
          Имам какво да ти кажа ,твоята наблюдателност ми подсказа какъв е проблема.Със сигурност не е един но това което описа със започване на прекъсване в момента в който ти спира "послеподгрева" ,диагнозата е ЗАКЪСНЕНИЕ В ЗАПАЛВАНЕТО!!! Намери човек който може да ти направи центровка със индикаторен часовник!!! Или го направи сам!Ако ли не дай си предвърение на око примерно 2мм. и наблюдавай ефекта.Не пипай за нищо на света елктро термо патрона! Там освен да направите така че и аз да не мога после да го настроя,друго няма да направиш. Да не говорим че не знаеш и да ти обяснявам пак няма да разбереш точно как работи.Не се занимавай със ГНП-та и други щуротии,просо си дай малко предвърение,желателно е да е направено по правилния начин със инструмент за да се види колко е центровката и с колко се коригира.Не е лошо да видиш как е зацепен ремъкаче когато се сменя ремък на тези модели,колелото на ГНП-то е много "не послушно" и винаги гледа да се сърне назад,а това на технически език значи закъснение!!!!Успех!

          Коментар


            #20
            betuk написа:
            nniill написа:
            Да колега същата ми е помпата като тази която си показал и го имам това дето си го отбелязалЩе го разгледам по обстойно и ще видя идва ли напрежение до този клапан
            И ходи ,и да не ходи ,аз съм го откачал да видя кво ще стане ,и не усетих никаква промяна, но може би при по ниски температури може да окаже, защото аз на моята я пробвах при температура на въздуха между 5-7 градуса, по-надолу не съм си играл, щото трябваше да чакам по -студени дни, но ме домързя да си правя, втори експеримент при по- ниски температури..... :D
            На теб също ще кажа не се занимавай със този електо термо клапан! Освен да промениш от незнание работата му друга няма да направиш.Този клапан е първообраза на авансаторния клапан.Всички авансаторни клапани правят едно единствено нещо,а именно да дават закъснение когато се задействат.С две думи дали ще му откачаш или закачаш кабела на студено той просто не работи или още не е сработил.Той е бавнодействащ,за това е и термо!!!Поздрави!

            Коментар


              #21
              Така до колкото разбрах от обясненията ви този термоклапан когато двигателя е студен не сработва и помпата си е на по-голямо предварение за да може да запали по-лесно студения двигател ,а като позагрее клапана дава закъснение и тогава помпата си работи на нормалните настройки.Относно предварението и на мен ми се струва че имам нужада от съвсем малко предварение за да заспят нещата.Ако може само някой да ми каже как да дам малко предварение на помпата от самото колело ли или има някъкъв болт за финна донастрйка.
              Fiat Punto 1.7 TD

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                betuk написа:
                nniill написа:
                Да колега същата ми е помпата като тази която си показал и го имам това дето си го отбелязалЩе го разгледам по обстойно и ще видя идва ли напрежение до този клапан
                И ходи ,и да не ходи ,аз съм го откачал да видя кво ще стане ,и не усетих никаква промяна, но може би при по ниски температури може да окаже, защото аз на моята я пробвах при температура на въздуха между 5-7 градуса, по-надолу не съм си играл, щото трябваше да чакам по -студени дни, но ме домързя да си правя, втори експеримент при по- ниски температури..... :D
                На теб също ще кажа не се занимавай със този електо термо клапан! Освен да промениш от незнание работата му друга няма да направиш.Този клапан е първообраза на авансаторния клапан.Всички авансаторни клапани правят едно единствено нещо,а именно да дават закъснение когато се задействат.С две думи дали ще му откачаш или закачаш кабела на студено той просто не работи или още не е сработил.Той е бавнодействащ,за това е и термо!!!Поздрави!
                Разбрах го, защото нали преди правих допитване на лични до Вас, и действително когато смених ангренажния ремък, и после братовчеда пипа болчето за оборотите, и когато дойде студеното , тогава разбрах че бавно действа тоя регулатор.Та два три дена си играх на студени зарани да го регулирам до заводските обороти, та тоя клапан някак бе опак на действие, демек при първочално стартиране държеше около 700-750 об. , и като по-работи към 5-10мин, се вдигаха до нормалните обороти.И така си карам от миналата година , проблем нямам досега, паля си и карам спокойно, просто ми бе чудно защо така работи това чудо.Иначе лятото си е добре, пак нормално си работи, само на дълги преходи като карам падат пак 750-800об,но няма тресене няма вибраций, и все си мисля че датчика на оборотомера ме лъже.Иначе за сега две зими нямам проблем както с палене, така и вървене, единствено дето тия италианки си похапват повечко нафта спрямо немските коли, но това е нормално за моя модел ,като гледам каталожния разход,направо си добре мойта засега.... Поздрави ,и от мен!
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #23
                  Е кажете как да дам малко предварение на таз помпа де.
                  Fiat Punto 1.7 TD

                  Коментар

                  Working...
                  X