Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чука помпата и пуши черно при първоначално палене - 1.9ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чука помпата и пуши черно при първоначално палене - 1.9ТД100

    Не бях карал Бравата 20-тина дни и днес, като я запалих, ми създаде проблеми - -запали и след 30 сек. загасна. През това време пропуши черно.-След няколко подобни опита запали, като първо се чуваше ритмично металическо чукане, което премина направо в концерт за метален оркестър - Отворих капака, тракаше помпата, а от ауспуха излизаше черен дим.След 2-3 минути работа на място тракането и черният дим изчезнаха, през деня , при 10-тина карания проблемът не се повтори. Някой знае ли на какво се дължи това?Че не зная утре как ще бъде! А идва зима..... !

    #2
    разхерметизирана система и смуче въздух.търси от къде

    Коментар


      #3
      Днес - пак същия номер! А не смуче въздух..... !

      Коментар


        #4
        Ivo55 написа:
        Днес - пак същия номер! А не смуче въздух..... !
        смуче колега но явно все още е малко аз съм със същият проблем и днес я оставих на майстора оказа се гнп и то е лукас или казано по друг начин 240лв-500лв в моят случаи.Но при теб може да е друго . Огледай ГНП_то ако няма сълзене на нафта от него значи не е то и пиши пак

        Коментар


          #5
          Приятел, по-вещ техничар от мен и бивш дизелджия, внимателно огледа мотора и то основно - помпата, за течове, затова така уверено писах, че няма разхерметизиране...но явно утре ще търся по-вещ човек!Възможно ли е ПРОСЛОВУТИЯТ АВАНСАТОР да създава този проблем!?

          Коментар


            #6
            човек ако не си помогне сам няма кой.огледай всичко добре за течове.от дистанция никой няма да ти помогне

            Коментар


              #7
              малко възможно е да е от въпросният клапан ако не е протекъл симптомите които описваш са присъщи на въздух в горивната система там трябва да се съсредоточиш аз съм много пресен случай

              Коментар


                #8
                Уви, прав си, колега Ivanov!Ще викам неволята...

                Коментар


                  #9
                  Тук се пише че пушека е черен и е съпроводен със силно металическо чукане.Опеделено това е симптом на голямо предвърение.Защо влиза в това състояние е друг въпрос.Обикновено докато се чуди човек колата позагрее малко и си промени звука и поведението.Има нужда от щателна проверка.Идва зима все пак!Успех!

                  Коментар


                    #10
                    1:0 за Specialista.но докато отида в сервиза, моторът работи идеално.......

                    Коментар


                      #11
                      Ако центровката на помпата(статичната) е наред има три неща които биха причинили това поведение на мотора.1.датчик колянов вал2.умна дюза3.авансаторАко загуби датчик колянов вал "компютъра" не знае че мотора се върти и не счита за необходимо да го управляваАко загуби умната дюза не може да си направи корекциите на центровката защото не знае кога е фактическото впръскване.Ако загуби авансатора(говоря за прекъсната верига) няма кой да изпълни заповедите за закъсняване на впръскването.Лично аз залагам на първата възможност без да твърдя че съм прав,ако пък се губи и обортомера няма какво да му мислиш.Успех!!!

                      Коментар


                        #12
                        Иво, най-елементарното нещо което може да направиш без особени технически уменя, е да напомпиш нафта ръчно с крушата и ще разбереш дали има теч и има ли въздух в системата. Аз съвсем наскоро си препатих от пробката на горивния филтър - счупила се. Като работи ДВГ не тече нафта, защото засмуква въздух от там. Като стиснах крушата, веднага си обади къде му е проблема. После вече може да се задълбаваш с това което те посъветва колегата в горния пост. Абсолютно е прав, но провери за течове първо и дали не засмуква въздух от пробките на помпата и горивния филтър, както и за нацепени маркучи за излишната нафта от дюзите. Не забравяй тапата на 4-та дюза. И от нея си препатих преди време, но не е болка за умиране, само дето образува нерви и ти губи времето.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Значи има един клапан на помпата за гасненето- и ако се прецака- прави подобни проблеми,струва 20- тина лв., пак толкова струва и крушата за подкачване преди филтъра- тя ако не помогне поне не еизлишна особено зимно и ако не се е карала скоро колата- да се напомпи нафта към филтъра и помпата и ако смуче въздух- да просълзи оттам.
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря Ви за доброто отношение , за отделеното време и проявеното съпричастие! Тази седмица ще имам малко повече свободно време, което /уви/ ще отделя на нова проверка на горивната система ... и на този труден за проверка болт - пробка под филтъра /даже не мога да го видя/ , а и клапана за гасене на помпата.Направи ми впечатление, че крушата за подкачване много бавно се пълни с гориво, май ще трябва да търся начин за почистване на резервоара - дали цедката се е задръстила ?

                            Коментар


                              #15
                              Търси начин да спреш изпразването на крушата.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X