Не бях карал Бравата 20-тина дни и днес, като я запалих, ми създаде проблеми - -запали и след 30 сек. загасна. През това време пропуши черно.-След няколко подобни опита запали, като първо се чуваше ритмично металическо чукане, което премина направо в концерт за метален оркестър - Отворих капака, тракаше помпата, а от ауспуха излизаше черен дим.След 2-3 минути работа на място тракането и черният дим изчезнаха, през деня , при 10-тина карания проблемът не се повтори. Някой знае ли на какво се дължи това?Че не зная утре как ще бъде! А идва зима..... !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чука помпата и пуши черно при първоначално палене - 1.9ТД100
Collapse
X
-
Ivo55 написа:Днес - пак същия номер! А не смуче въздух..... !
Коментар
-
Тук се пише че пушека е черен и е съпроводен със силно металическо чукане.Опеделено това е симптом на голямо предвърение.Защо влиза в това състояние е друг въпрос.Обикновено докато се чуди човек колата позагрее малко и си промени звука и поведението.Има нужда от щателна проверка.Идва зима все пак!Успех!
Коментар
-
Ако центровката на помпата(статичната) е наред има три неща които биха причинили това поведение на мотора.1.датчик колянов вал2.умна дюза3.авансаторАко загуби датчик колянов вал "компютъра" не знае че мотора се върти и не счита за необходимо да го управляваАко загуби умната дюза не може да си направи корекциите на центровката защото не знае кога е фактическото впръскване.Ако загуби авансатора(говоря за прекъсната верига) няма кой да изпълни заповедите за закъсняване на впръскването.Лично аз залагам на първата възможност без да твърдя че съм прав,ако пък се губи и обортомера няма какво да му мислиш.Успех!!!
Коментар
-
Иво, най-елементарното нещо което може да направиш без особени технически уменя, е да напомпиш нафта ръчно с крушата и ще разбереш дали има теч и има ли въздух в системата. Аз съвсем наскоро си препатих от пробката на горивния филтър - счупила се. Като работи ДВГ не тече нафта, защото засмуква въздух от там. Като стиснах крушата, веднага си обади къде му е проблема. После вече може да се задълбаваш с това което те посъветва колегата в горния пост. Абсолютно е прав, но провери за течове първо и дали не засмуква въздух от пробките на помпата и горивния филтър, както и за нацепени маркучи за излишната нафта от дюзите. Не забравяй тапата на 4-та дюза. И от нея си препатих преди време, но не е болка за умиране, само дето образува нерви и ти губи времето.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Значи има един клапан на помпата за гасненето- и ако се прецака- прави подобни проблеми,струва 20- тина лв., пак толкова струва и крушата за подкачване преди филтъра- тя ако не помогне поне не еизлишна особено зимно и ако не се е карала скоро колата- да се напомпи нафта към филтъра и помпата и ако смуче въздух- да просълзи оттам.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Благодаря Ви за доброто отношение , за отделеното време и проявеното съпричастие! Тази седмица ще имам малко повече свободно време, което /уви/ ще отделя на нова проверка на горивната система ... и на този труден за проверка болт - пробка под филтъра /даже не мога да го видя/ , а и клапана за гасене на помпата.Направи ми впечатление, че крушата за подкачване много бавно се пълни с гориво, май ще трябва да търся начин за почистване на резервоара - дали цедката се е задръстила ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар