Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемни дюзи и след това ремонт на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз пък за дизел съм чувал, че когато е студен мотора и почне да се ръчка яката...... се получава голямо температурно разширение....... на металите и от там се получават пукнатини.Затова признавам японеца. Вчера Хонда Цивик за 2км съвсем нормално каране загря до 90*С. Мотоциклета ми който е 250сс и има 1л охладителна течност загрява за 1мин. на място и след това започва да става всичко червено :D

    Коментар


      #32
      Този мотор всъщност, който го слагат в старото Улисе-зета от 99 до 2001 жтд/хди 16 клапана ли е, че срещам много противоречива информация. На Евазион гледам, че го дават да е 16 клапана, а в улисето го срещам 110/109/107 коня, но 8 клапана. Къде е истината? Или монтират и двата варианта?
      Ситроен Ксантия HDI-110 +++
      Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
      Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

      Коментар


        #33
        naskomi написа:
        колеги аз който подхванах темата ме нямаше известно време и сега като видях 28 отговора по темата и направо се изненадах,но най вече от ненужните спорове.Аз просто исках да споделя тва което ми се случи на моя автомобил,сега за първи път карам дизел команрейл,преди това карах бензинова кола на газ ,но там нямаше такива сложнотии като тук,карал съм преди 7,8 год дизели ама обикновени стари там нямаше такива проблеми с дюзи и гориво,с каква ли нафта несъм карал.Така ми казаха майстори че това за буталата е станало от дюзи неработещи.При мен странното беше и още че около самата дюза отвън на главата беше пълно с нагар ама пълно едва съм го изчистил,а на другите дюзи нямаше ,това говори според мен че дюзата е духала компресия е изпускала от дифтунг или нз от какво друго.Колата не е била при мен така я купих с този проблем и незнам как е работил преди това мотора,се ми се струва ,че е работил поне неравномерно или е притрисал незнам.Може и от гориво лошо да е станало,аз когато купих колата имаше в резервоара половин резервоар нафта,незнам дали е засмукало вода и така след това я изгорих нафтата без проблем.вътрешната част на буталата самите горивни камери си личи каде точно е пръскала дюзата с едно си го рисувал с молив и е по светло там,точно там по контура са спукани буталата,едното е повече спукано,но не стопено,а като се е спукало се е раздуло и се е разширило и сегмента е блокирал и именно той е наранил малко цилиндъра,но немога да кажа от какво е точно станало това спукване,да мислел съм си че мн коли карат с преебани дюзи пък не пукат бутала ама шанс
        Колегии? Всеки споменава за различни технически и софтуерни предположения, но никой не каза за качеството на материала, имам предвид самата изработка и отливка при производството и обработка на метала.Ако качеството е занижено,,или конкретният детайл има скрита вътрешна пукнатина"шупла", то естествено че няма да издържи дълго в процес на експлоатация.Защото при тоя случай , Колегата споменава само проблем а в един цилиндър, а не цялостно.Аз поне си патих от подобен проблем, но не с бутало, а тапа на първи цилиндър.Точно от една неникаква си шупла, смених водна помпа на тоя де д---ха,защото така ги заврели тези тапи, че само с телескопично огледало можеше да се види теча.
        Fiat palio 1.7td

        Коментар


          #34
          garfunken написа:
          Този мотор всъщност, който го слагат в старото Улисе-зета от 99 до 2001 жтд/хди 16 клапана ли е, че срещам много противоречива информация. На Евазион гледам, че го дават да е 16 клапана, а в улисето го срещам 110/109/107 коня, но 8 клапана. Къде е истината? Или монтират и двата варианта?
          На Пежо и Ситроен монтират и 16 клапанов,на Фиат и Ланча май само 8 клапанов.
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #35
            Mury написа:
            garfunken написа:
            Този мотор всъщност, който го слагат в старото Улисе-зета от 99 до 2001 жтд/хди 16 клапана ли е, че срещам много противоречива информация. На Евазион гледам, че го дават да е 16 клапана, а в улисето го срещам 110/109/107 коня, но 8 клапана. Къде е истината? Или монтират и двата варианта?
            На Пежо и Ситроен монтират и 16 клапанов,на Фиат и Ланча май само 8 клапанов.
            И при Улис и при Зета има 2 бензинови 2.0 16В и един 2.0JTD - 80kw/109кс който е 16 клапана- RHW(DW10ATED4)
            LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
            LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
            LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
            Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
            Grande Punto 1.2 LPG

            Коментар

            Working...
            X