janyboy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемни дюзи и след това ремонт на мотора
Collapse
X
-
Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
nsn написа:без да се заяждам но директно впръскване няма щото иначе трябваше да има и недиректноима два вида впръскване:камерно и предкамерноFGRC написа:Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Има доста теми в нета с напрово стопени бутала,който иска да поразгледа.Също съм срещал такива проблеми след кофти ремап,ама това е отделна тема.
Коментар
-
Да след кофти ремап съм напълно съгласен,но на стокова кола със заводския софтуер и горивна карта просто това няма как да стане.Представяш ли си купуваш нова кола и след изтичане на гаранцията се пръсват буталата,че дюзите не бачкали както трябва.Да не говорим за наще коли,които всички са с проблемни дюзи.На този линк има мнение само за неработеща дюза и компютъра прави корекция само ако е по ниска компресията в даден цилиндър за да запази баланса на мотора.Той прави корекция не на другите 3 инжектора както го казват а на инжектора в цилиндъра с по ниска компресия.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:FGRC написа:Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Mury написа:specialista написа:Немога да разбера защо има толкова постове и за какво изобщо говорите!!!!Много ясно че всички съвременни дизели са със директно впръскване а как ще е абревеатурата няма никакво значение.Всички имат едни и същи болки.Дали ще е Бош,Делфи,Сименс,Дензо или незнам си още каква марка горивна апаратура,общо взето проблемите са едни и същи.Така че много моля не правете разлика между HDI,jtd,CDI,cdti и т.н. Различна е Марката на която се вгражда различната апаратура.Поздрави!!!
Коментар
-
Mury написа:FGRC написа:Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.
Коментар
-
specialista написа:Mury написа:specialista написа:Немога да разбера защо има толкова постове и за какво изобщо говорите!!!!Много ясно че всички съвременни дизели са със директно впръскване а как ще е абревеатурата няма никакво значение.Всички имат едни и същи болки.Дали ще е Бош,Делфи,Сименс,Дензо или незнам си още каква марка горивна апаратура,общо взето проблемите са едни и същи.Така че много моля не правете разлика между HDI,jtd,CDI,cdti и т.н. Различна е Марката на която се вгражда различната апаратура.Поздрави!!!Няма да споря за глупости,всеки си има нение,не си мисли,че само на теб са ти минали много коли през ръцете
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
infineon написа:Mury написа:FGRC написа:Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега говорим за болки и често срещани повреди при команрейла а не за отделни случай.Бедните смеси водят до прегряване в цилиндрите и може да пукне някое бутало,но това е много рядко явление,по скоро от каране във много високи обороти и повишена температура и прегряване а и от произволни добавки се троши мотора.Не добре центрования момент на впръскване също влияе на ударната сила в/у челото на буталото и температурата и когато се изцежда до червения сектор всеки път резултата е това което казваш.Нещата са комплексни,обикновенно причините са няколко в комбинация довеждащи до такива сериозни аварий.Знаеш,че най-добрия въртящ момент при дизела е м/у 1500 и 2500 оборота и имат ограничител за високите обороти.Това е точно за да не се допуска разрушаване на мотора.При свръх високи обороти, инерционните сили на буталата излизат от контрол и довеждат до разрушаването им.Най слабото място е челото на буталото и обикновенно то се разрушава особено когато горивната камера е в него както е при команрейла.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
няма мотор който да е измислен с такъв недостатък-а именно да се стопяват бутала толкова лесно.това са глупости.дали са с предкамерно или директно впръскване няма значение.а не вярвам специалиста да изказва некомпетентно мнение,така че не го упреквайте.за да правиш всичко по горивната система на дизелов мотор значи не си некомпетентен.в този ред на мисли ника му може би не е случаен,а по това повярвай ми мога да преценя
Коментар
-
колеги аз който подхванах темата ме нямаше известно време и сега като видях 28 отговора по темата и направо се изненадах,но най вече от ненужните спорове.Аз просто исках да споделя тва което ми се случи на моя автомобил,сега за първи път карам дизел команрейл,преди това карах бензинова кола на газ ,но там нямаше такива сложнотии като тук,карал съм преди 7,8 год дизели ама обикновени стари там нямаше такива проблеми с дюзи и гориво,с каква ли нафта несъм карал.Така ми казаха майстори че това за буталата е станало от дюзи неработещи.При мен странното беше и още че около самата дюза отвън на главата беше пълно с нагар ама пълно едва съм го изчистил,а на другите дюзи нямаше ,това говори според мен че дюзата е духала компресия е изпускала от дифтунг или нз от какво друго.Колата не е била при мен така я купих с този проблем и незнам как е работил преди това мотора,се ми се струва ,че е работил поне неравномерно или е притрисал незнам.Може и от гориво лошо да е станало,аз когато купих колата имаше в резервоара половин резервоар нафта,незнам дали е засмукало вода и така след това я изгорих нафтата без проблем.вътрешната част на буталата самите горивни камери си личи каде точно е пръскала дюзата с едно си го рисувал с молив и е по светло там,точно там по контура са спукани буталата,едното е повече спукано,но не стопено,а като се е спукало се е раздуло и се е разширило и сегмента е блокирал и именно той е наранил малко цилиндъра,но немога да кажа от какво е точно станало това спукване,да мислел съм си че мн коли карат с преебани дюзи пък не пукат бутала ама шанс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар