Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблемни дюзи и след това ремонт на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    janyboy написа:
    : дизели с директо впръскване,които не са комън рейл система боллл
    без да се заяждам но директно впръскване няма щото иначе трябваше да има и недиректноима два вида впръскване:камерно и предкамерно
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #17
      Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #18
        nsn написа:
        без да се заяждам но директно впръскване няма щото иначе трябваше да има и недиректноима два вида впръскване:камерно и предкамерно
        Знам че не се заяждаш,то няма и за какво.Видял ли си някъде в англоговорящия свят и не само да се ползват други термини освен direct injection със съкращение DI и indirect injection със съкращение IDI
        FGRC написа:
        Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.
        Не знам дали е удачно да пусам линк към друг форум,но що да не е http://diesel-club.com/forum/viewtop...t=2481&start=0 Има доста теми в нета с напрово стопени бутала,който иска да поразгледа.Също съм срещал такива проблеми след кофти ремап,ама това е отделна тема.

        Коментар


          #19
          Да след кофти ремап съм напълно съгласен,но на стокова кола със заводския софтуер и горивна карта просто това няма как да стане.Представяш ли си купуваш нова кола и след изтичане на гаранцията се пръсват буталата,че дюзите не бачкали както трябва.Да не говорим за наще коли,които всички са с проблемни дюзи.На този линк има мнение само за неработеща дюза и компютъра прави корекция само ако е по ниска компресията в даден цилиндър за да запази баланса на мотора.Той прави корекция не на другите 3 инжектора както го казват а на инжектора в цилиндъра с по ниска компресия.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            FGRC написа:
            Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.
            Ако имаш малка паредстава от ДВГ ще знаеш,че бутала се топят обикновенно от бедна смес..........................
            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
            Ventura garage

            Коментар


              #21
              Mury написа:
              FGRC написа:
              Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.
              Ако имаш малка паредстава от ДВГ ще знаеш,че бутала се топят обикновенно от бедна смес..........................
              Колега правиш ли разлика в горенето на бензина и дизела?Дизела винаги гори в излишество на въздух, тоест бедна смес.
              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
              FIAT БРАВО 1.2 16v
              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

              Коментар


                #22
                Mury написа:
                specialista написа:
                Немога да разбера защо има толкова постове и за какво изобщо говорите!!!!Много ясно че всички съвременни дизели са със директно впръскване а как ще е абревеатурата няма никакво значение.Всички имат едни и същи болки.Дали ще е Бош,Делфи,Сименс,Дензо или незнам си още каква марка горивна апаратура,общо взето проблемите са едни и същи.Така че много моля не правете разлика между HDI,jtd,CDI,cdti и т.н. Различна е Марката на която се вгражда различната апаратура.Поздрави!!!
                Бъркаш брато,не всички имат еднакви болки,напротив всички имат различни болки,едни страдат от дюзи,други от помпи,трети от развакуумирана горивна система,четвърти от стопени бутала...................................
                Иска ти се да да бъркам.Без да ме е срам ти казвам че ги познавам от вътре,там където малко са виждали какво има,така че отново заставам зад думите си!Поздрави!

                Коментар


                  #23
                  Mury написа:
                  FGRC написа:
                  Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.
                  Ако имаш малка паредстава от ДВГ ще знаеш,че бутала се топят обикновенно от бедна смес..........................
                  Пич,много те моля,тези крайни изказвания на масата в кварталната кръчма!!!Вярно е че тук не е БАН,но не е и свърталище на невежи.Съжалявам че се налага два поста един след друг да се изправям срещу изказванията ти,не те познавам и нищо лично няма,мисля че тук трябва да си казваме истината такава каквато е независимо накой ще му хареса или не.Поздрави!

                  Коментар


                    #24
                    specialista написа:
                    Mury написа:
                    specialista написа:
                    Немога да разбера защо има толкова постове и за какво изобщо говорите!!!!Много ясно че всички съвременни дизели са със директно впръскване а как ще е абревеатурата няма никакво значение.Всички имат едни и същи болки.Дали ще е Бош,Делфи,Сименс,Дензо или незнам си още каква марка горивна апаратура,общо взето проблемите са едни и същи.Така че много моля не правете разлика между HDI,jtd,CDI,cdti и т.н. Различна е Марката на която се вгражда различната апаратура.Поздрави!!!
                    Бъркаш брато,не всички имат еднакви болки,напротив всички имат различни болки,едни страдат от дюзи,други от помпи,трети от развакуумирана горивна система,четвърти от стопени бутала...................................
                    Иска ти се да да бъркам.Без да ме е срам ти казвам че ги познавам от вътре,там където малко са виждали какво има,така че отново заставам зад думите си!Поздрави!
                    На теб ника ти е специалниста не на мен. Няма да споря за глупости,всеки си има нение,не си мисли,че само на теб са ти минали много коли през ръцете
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #25
                      infineon написа:
                      Mury написа:
                      FGRC написа:
                      Тука не става въпрос за директно впръскване а за пукване или счупване на бутала.Обяснете ми как от неработеща дюза ще се пръсне буталото.Тя или ще е запушена или ще плюе горивото.Ако почне много да плюе ще падне налягането в рейла и компютъра гаси двигателя.Освен да се счупи възвратната пружина или някаква механична повреда.
                      Ако имаш малка паредстава от ДВГ ще знаеш,че бутала се топят обикновенно от бедна смес..........................
                      Колега правиш ли разлика в горенето на бензина и дизела?Дизела винаги гори в излишество на въздух, тоест бедна смес.
                      Добре бре пак казвам,няма да споря,в сервиза си пазим на Седичито долницата,буталата с блока,всеко който иска да заповяда да види едното бутало,и да си каже компетентното мнение от какво е стопено ако не от бедна смес.........................
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        #26
                        Колега говорим за болки и често срещани повреди при команрейла а не за отделни случай.Бедните смеси водят до прегряване в цилиндрите и може да пукне някое бутало,но това е много рядко явление,по скоро от каране във много високи обороти и повишена температура и прегряване а и от произволни добавки се троши мотора.Не добре центрования момент на впръскване също влияе на ударната сила в/у челото на буталото и температурата и когато се изцежда до червения сектор всеки път резултата е това което казваш.Нещата са комплексни,обикновенно причините са няколко в комбинация довеждащи до такива сериозни аварий.Знаеш,че най-добрия въртящ момент при дизела е м/у 1500 и 2500 оборота и имат ограничител за високите обороти.Това е точно за да не се допуска разрушаване на мотора.При свръх високи обороти, инерционните сили на буталата излизат от контрол и довеждат до разрушаването им.Най слабото място е челото на буталото и обикновенно то се разрушава особено когато горивната камера е в него както е при команрейла.
                        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                        Коментар


                          #27
                          няма мотор който да е измислен с такъв недостатък-а именно да се стопяват бутала толкова лесно.това са глупости.дали са с предкамерно или директно впръскване няма значение.а не вярвам специалиста да изказва некомпетентно мнение,така че не го упреквайте.за да правиш всичко по горивната система на дизелов мотор значи не си некомпетентен.в този ред на мисли ника му може би не е случаен,а по това повярвай ми мога да преценя

                          Коментар


                            #28
                            всяка една тема приключва със спор и мерене на пишки(кой е по по) това че един-два двигателя от една и съща марка са стопили бутало или са скъсали колянов вал не значи че е масов дефект за моделауспех на всички:майстори,знаещи,по-малко знаещи и "неуки"
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #29
                              е това е добър край на темата

                              Коментар


                                #30
                                колеги аз който подхванах темата ме нямаше известно време и сега като видях 28 отговора по темата и направо се изненадах,но най вече от ненужните спорове.Аз просто исках да споделя тва което ми се случи на моя автомобил,сега за първи път карам дизел команрейл,преди това карах бензинова кола на газ ,но там нямаше такива сложнотии като тук,карал съм преди 7,8 год дизели ама обикновени стари там нямаше такива проблеми с дюзи и гориво,с каква ли нафта несъм карал.Така ми казаха майстори че това за буталата е станало от дюзи неработещи.При мен странното беше и още че около самата дюза отвън на главата беше пълно с нагар ама пълно едва съм го изчистил,а на другите дюзи нямаше ,това говори според мен че дюзата е духала компресия е изпускала от дифтунг или нз от какво друго.Колата не е била при мен така я купих с този проблем и незнам как е работил преди това мотора,се ми се струва ,че е работил поне неравномерно или е притрисал незнам.Може и от гориво лошо да е станало,аз когато купих колата имаше в резервоара половин резервоар нафта,незнам дали е засмукало вода и така след това я изгорих нафтата без проблем.вътрешната част на буталата самите горивни камери си личи каде точно е пръскала дюзата с едно си го рисувал с молив и е по светло там,точно там по контура са спукани буталата,едното е повече спукано,но не стопено,а като се е спукало се е раздуло и се е разширило и сегмента е блокирал и именно той е наранил малко цилиндъра,но немога да кажа от какво е точно станало това спукване,да мислел съм си че мн коли карат с преебани дюзи пък не пукат бутала ама шанс

                                Коментар

                                Working...