Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко оборота може да вдигне Улисе 2.0 ХДИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колко оборота може да вдигне Улисе 2.0 ХДИ

    наскоро го купих и след ремонт на двигателя и турбото сега качва до 3500 об.тва ли му е максимума или 150 км/ч

    #2
    В никакъв случай. Има проблем. Диагностика с проверка на налягането на гориво, въздух, педал на газта и стойности на дебитомера може много да помогне.

    Коментар


      #3
      Пежо Планет или КТС тестер ФЕС/МЕС не ги лови тия френски двигатели
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        А иначе усещаш ли да реагира добре на газта?Като подадеш да тръгва или ускорява мудно и бавно?
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #5
          Преди карах Партер 2.0 ХДИ, имаше такъв проблем. Ускорява перфектно, но като стигне 3500обр. спира. Оказа се някакъв датчик за високо налягане на горивото. Закарай я на диагностика,ще си каже всичко.
          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

          Коментар


            #6
            Принципно ЖТД - ХДИ си е почти един и същ комън рейл. ЖТД-то има по-добро представяне във високите обороти, докато ХДИ-то след 4000 оборота не го търси. Това си е доста як мотор, не напънат и издръжлив във времето. Най-вероятно предишния собственик е давал яко газ докато е студен двигателя и в комбинация със заминали дюзи и вероятно попретопляне на моменти е довело до основното ти страдание с буталата. Както и да е, ако всичко е наред по маторя - дебитомер, вакумни клапани и турбина, това возило трябва да може да стигне обороти около 4000 на пета предавка. Може да не ги стигне бързо, но би трябвало да е в състояние. Не знам това какви километри в час е на вана. Като съвет мога да ти дам, да прегледаш дали правилно са навързани маркучетата на вакумните клапани, да видиш дали са здрави самите маркучета и да опиташ замяна с такива клапани от същата кола за проба. Самата размяна е лесна и безопасна. Същото може да направите и с дебитомера, като там внимавате да не го прецакате.
            Ситроен Ксантия HDI-110 +++
            Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
            Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

            Коментар


              #7
              ами аз досега несъм карал команреал двигател и незнам как трябва да върви,но като тръгна на 1 скорост тръгва малко мудно,но като включа 2 и вече оборотите след 1700 почва да дърпа серизоно,набира си и си върви усеща се тяга,ама днес го настъпих малко така вдига до към 4000 об

              Коментар


                #8
                garfunken написа:
                Принципно ЖТД - ХДИ си е почти един и същ комън рейл. ЖТД-то има по-добро представяне във високите обороти, докато ХДИ-то след 4000 оборота не го търси.....
                Я направи един клип как стоково JTD105 се представя добре след 4000 оборота ?!?
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #9
                  Имах скудо със същия мотор 2.0хди 90коня. ограничителя на оборотите беше на 4900 оборота, но след 4200 му свършваше силата, а като ми се счупи и мап сензора спираше след 3000.

                  Коментар


                    #10
                    vgeorgiev написа:
                    garfunken написа:
                    Принципно ЖТД - ХДИ си е почти един и същ комън рейл. ЖТД-то има по-добро представяне във високите обороти, докато ХДИ-то след 4000 оборота не го търси.....
                    Я направи един клип как стоково JTD105 се представя добре след 4000 оборота ?!?
                    Може да е искал да каже че след 4000 оборота се представя добре по пушене :DСега сериозно какво е значението може или не може да вдигне над 4000 оборота, като след това ще отиде за ремонт? Просто колегите още в първите постове са казали че е за диагностика, да отиде да види и ще се разбере какво и е на колата.И както каза един майстор които се грижи за нашия Ulysse - Да *б* тоя френски тр*вес*тит.
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      sa6obravoto написа:
                      ...Сега сериозно какво е значението може или не може да вдигне над 4000 оборота, като след това ще отиде за ремонт? ...
                      какво имаш впредвид че ще отиде за ремонт?

                      Коментар


                        #12
                        vgeorgiev написа:
                        garfunken написа:
                        Принципно ЖТД - ХДИ си е почти един и същ комън рейл. ЖТД-то има по-добро представяне във високите обороти, докато ХДИ-то след 4000 оборота не го търси.....
                        Я направи един клип как стоково JTD105 се представя добре след 4000 оборота ?!?
                        Как точно да ти направя клипа? Докато карам или докато някой ми кара колата? Щото и до 4500 си отива и до 5000 оборота и дори не му дреме на стоковото ми JTD105.
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #13
                          misho_ написа:
                          sa6obravoto написа:
                          ...Сега сериозно какво е значението може или не може да вдигне над 4000 оборота, като след това ще отиде за ремонт? ...
                          какво имаш впредвид че ще отиде за ремонт?
                          Искам да кажа че не е хубаво оборотите на дизела да минават 4000. Честно казано съм се уверил, че това е истина. Няколко човека които имаха дизелови автомобили и ги вкарваха в тия обороти се простиха с доста пари за ремонти. Това са стари коли и такива усилия са пагубни за тях. Все пак като сме си купували дизелови коли, сме имали едно на ум, че не са бегачки.
                          Fiat Bravo 1.9 TD100

                          Коментар


                            #14
                            jenshen73 написа:
                            vgeorgiev написа:
                            garfunken написа:
                            Принципно ЖТД - ХДИ си е почти един и същ комън рейл. ЖТД-то има по-добро представяне във високите обороти, докато ХДИ-то след 4000 оборота не го търси.....
                            Я направи един клип как стоково JTD105 се представя добре след 4000 оборота ?!?
                            Как точно да ти направя клипа? Докато карам или докато някой ми кара колата? Щото и до 4500 си отива и до 5000 оборота и дори не му дреме на стоковото ми JTD105.
                            Ако и ти смяташ както колегата, че мотора се преставя добре след 4,000 оборота, направи един клип.Снимай таблото да я видим тая динамика след 4,000.
                            04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                            Коментар


                              #15
                              sa6obravoto написа:
                              misho_ написа:
                              sa6obravoto написа:
                              ...Сега сериозно какво е значението може или не може да вдигне над 4000 оборота, като след това ще отиде за ремонт? ...
                              какво имаш впредвид че ще отиде за ремонт?
                              Искам да кажа че не е хубаво оборотите на дизела да минават 4000. Честно казано съм се уверил, че това е истина. Няколко човека които имаха дизелови автомобили и ги вкарваха в тия обороти се простиха с доста пари за ремонти. Това са стари коли и такива усилия са пагубни за тях. Все пак като сме си купували дизелови коли, сме имали едно на ум, че не са бегачки.
                              Toва пък е аболютна глупост, не случайно в софтуера има торк лимитъри и се намяля горивото след 4000рпм.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X