Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко оборота може да вдигне Улисе 2.0 ХДИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    е па аз си го купих тоя дизел, щото много бЕга
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      https://www.youtube.com/watch?v=rrYLoqFlTOk
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        sa6obravoto написа:
        misho_ написа:
        sa6obravoto написа:
        ...Сега сериозно какво е значението може или не може да вдигне над 4000 оборота, като след това ще отиде за ремонт? ...
        какво имаш впредвид че ще отиде за ремонт?
        Искам да кажа че не е хубаво оборотите на дизела да минават 4000. Честно казано съм се уверил, че това е истина. Няколко човека които имаха дизелови автомобили и ги вкарваха в тия обороти се простиха с доста пари за ремонти. Това са стари коли и такива усилия са пагубни за тях. Все пак като сме си купували дизелови коли, сме имали едно на ум, че не са бегачки.
        Toва пък е аболютна глупост, не случайно в софтуера има торк лимитъри и се намяля горивото след 4000рпм.
        Точно така. Аз алфата (156 1.9жтд 105) я сцепвах от каране със много настъпване и често до към 4600-700 натам нямаше смисъл в продължение на около година и си я продадох в апсолютно здраве, да не говоря със скудото какви неща съм правил, направо не ми се разправя,но въобще не съм го пазил, и пак нямаше проблеми. това са пълни глупости да не се настъпва докрай щом ограничителя е сложен на 5200 значи до толко мога да я настъпвам без да се създадат сериозни проблеми освен по-бързо износване.

        Коментар


          #19
          misho_ написа:
          Точно така. Аз алфата (156 1.9жтд 105) я сцепвах от каране със много настъпване и често до към 4600-700 натам нямаше смисъл в продължение на около година и си я продадох в апсолютно здраве, да не говоря със скудото какви неща съм правил , като него още повече не съм го пазил, и пак нямаше проблеми. това са пълни глупости да не се настъпва докрай щом ограничителя е сложен на 5200 значи до толко мога да я настъпвам без да се създадат сериозни проблеми освен по-бързо износване.
          Абсолютно вярно! JTD заредено със синтетично масло не са му никакъв проблем оборотите. А въпросният двигател, но в Берлинго каран "здраво" отново със синтетика, винаги товарен няма абсолютно никакви проблеми да си напълни оборотомера.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #20
            В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете вие
            leave something of the happiness you bring

            Коментар


              #21
              Bravo 1.9 JTD написа:
              В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете вие
              алфата до към 4600-4700 си вървеше перфектно и бравото трябва да е така особено като имаш чип, нагоре няма много смисъл.

              Коментар


                #22
                Bravo 1.9 JTD написа:
                В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете вие
                Принципно може да го товариш, докато нещо не се строши. Ето ти една темичка за съпоставяне на "часовника":http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ечеливш е варианта дюзи с по-голям дебит, по-голямо турбо и кулер и друг съединител от ХГТ и софт и си готов :D . Лесно звучи, стига да има финансов ресурс за усвояване в тази област.
                Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                Коментар


                  #23
                  garfunken написа:
                  Bravo 1.9 JTD написа:
                  В крайна сметка JTD105 със чип до колко мога да го товаря че да върви да взема да бия някой с тая кола аххаха аз го карам до 4000 :D нз до колко може кажете вие
                  Принципно може да го товариш, докато нещо не се строши. Ето ти една темичка за съпоставяне на "часовника":http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ечеливш е варианта дюзи с по-голям дебит, по-голямо турбо и кулер и друг съединител от ХГТ и софт и си готов :D . Лесно звучи, стига да има финансов ресурс за усвояване в тази област.
                  аз се си мисля че нашите съединители са по-здрави от на хгт ама айде
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар


                    #24
                    Егати филмите Я мойто униджетче си го вкарвам в лютеницата до 5500 об без проблем. Сега да не скочите че не можело до толкова Мойто може. Бате ви Емо знае как - торк лимитъри,дюрейшън карти и т.н. Въпросът е друг. При тези обороти просто няма смисъл да се кара колата със стокова карантия. Иска си друго турбо,може и някакъв къстъм разпределителен вал,да се барне софта подобаващо и т.н. Стоковата турбина още на 3500 я няма никаква та на 5500 .....само чи пуши кат локомотив ако му е пуснато повечко горивце. Това лято реших да си покарам колата малко сток. Да ама не. Изкарах точно 3 дни и си върнах "мега" софта Градско горе долу се понасяше,ама на магистралата и извънградско - ужас. То едно бавно ускорение, чакам турбината половин час да направи фул бууст,резил голям . Ако бяха сложили някаква по-добра кутия и съединител, да кажем като C530, просто щеше да е.......... С ръка на сърцето заявявам че никога не бих заменил униджета с мулти,гига или тера-джет комън рейл.Искам само jtd100 мотор с C530 кутия и GTB1756VK турбина Това за коледа ако може

                    Коментар


                      #25
                      Дали е нормално но вчера като карах Улисето и като съм примерно на 2000 об и карам с постоянна скорост и като дам газ колата се замисля около 2 секунди и чак след това започва да се ускорява,отделно че до едва вдига 4000 об.,Усеща се че набира но в началото е мудно не е веднага да се реже,може и да е нормално незнам

                      Коментар


                        #26
                        naskomi написа:
                        Дали е нормално но вчера като карах Улисето и като съм примерно на 2000 об и карам с постоянна скорост и като дам газ колата се замисля около 2 секунди и чак след това започва да се ускорява,отделно че до едва вдига 4000 об.,Усеща се че набира но в началото е мудно не е веднага да се реже,може и да е нормално незнам
                        Вземи си изолирай ЕГР-а като за начало. Най-лесно е да му запушиш вакуума. Поне при баничарките за ЕГР-а отговаря клапана, която е от дясната страна на мотора /пасажерската/.
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #27
                          Емо, ама тоя го хванах, че лъже.При тези обороти (4750), ако е с оригиналния размер гуми е бил на 292км/ч.8 км/ч не му достигат, за да изпълни надписите по екрана.
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Коментар


                            #28
                            naskomi написа:
                            Дали е нормално но вчера като карах Улисето и като съм примерно на 2000 об и карам с постоянна скорост и като дам газ колата се замисля около 2 секунди и чак след това започва да се ускорява,отделно че до едва вдига 4000 об.,Усеща се че набира но в началото е мудно не е веднага да се реже,може и да е нормално незнам
                            Аз понеже имам и друга кола ХДИ 8 клапана 110коня, за "замислянето" мога да ти кажа, че след смяна на дебитомера при мен, реакцията на педала на газта стана много по-бърза и най-голямо подобрение се усети в драстично подобряване на тягата в ниски обороти. Със стария дебитомер под 2000 оборота беше почти мъртвец, с новия дебитомер още от 1500 оборота дърпа много добре. Пробвай с друг дебитомер, ако можеш да вземеш от някой около теб, колкото за проба, да си сигурен, че е точно от него. Преди да сменя дебитомера се врътках и с вакумните клапани, но се оказа, че проблема не е в тях. Ето ти една темичка за размисъл:http://peugeotclub.info/forum/viewto...Улисето ти 16 клапана 110к.с. ли е? Живо ме интересува как са му предавките. В смисъл да речем на пета скорост с 2000 оборота каква е скоростта, както и при 3000 оборота на пета скорост с каква скорост се движи. Карах Зета 2,1ТД и малко ми идваха късички предавките, та затова те питам тези неща. Сегашното ми комби ХДИ с 3000 оборота на пета скорост е със 150км/ч, което ме устройва горе долу.
                            Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                            Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                            Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                            Коментар


                              #29
                              na 5 c 3000 ob.-150km

                              Коментар


                                #30
                                garfunken написа:
                                .................Улисето ти 16 клапана 110к.с. ли е? ....................
                                На това не ми отговори, може да не си го видял. Щом на 3000 оборота си на 150, ще ме устройва значи. Почвам да се оглеждам. :D
                                Ситроен Ксантия HDI-110 +++
                                Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
                                Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

                                Коментар

                                Working...
                                X