Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пропадане на обороти на JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пропадане на обороти на JTD

    Специалистите дайте едно предположение защо се получава това падане на оборотите което съм оградил.От графиката се вижда че преди да стане напрежението от дебитомера пада рязко и регулатора си увеличава стойноста.Кой е виновника?Прави го на празен ход, най често при леко натискане на спирачки. Карам вече повече от година така и ме дразни.
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    А Дебитомера какво напрежение прави?
    Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

    Коментар


      #3
      Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.

      Коментар


        #4
        И при мен е същото, това е кофти софтуер-или леко заяждащ регулатор!!!
        ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

        Коментар


          #5
          Ако е софтуер не трябва ли да го прави винаги? При мен го прави 1-2 пъти на всяко каране, и при мен го има това с подскачането понякога, все едно съм чукнал газта и съм я пуснал.Да уточня че става въпрос за 1.3 JTD а не за 2.4.Искам да го оправя да не прави така че ме влудява.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Как са ви "стоп" машинките на съединителите?

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
              Този проблем идва от датчика на педала на съединителя!И аз от както съм купил бравото си го има този проблем! п.п За тест, пробвай да освободиш от скорост примерно от 3-та без да натискаш съединителя, но след като освободиш натисни спирачката. Веднага оборотите падат, докато не пуснеш спирачката, но пробвай като си натиснал спирачката да чукнеш педала на съединителя и веднага оборотите се нормализират!
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #8
                Моята си е перфектна.

                Коментар


                  #9
                  Виделин Райчинов написа:
                  chaveto написа:
                  Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
                  Този проблем идва от датчика на педала на съединителя!И аз от както съм купил бравото си го има този проблем! п.п За тест, пробвай да освободиш от скорост примерно от 3-та без да натискаш съединителя, но след като освободиш натисни спирачката. Веднага оборотите падат, докато не пуснеш спирачката, но пробвай като си натиснал спирачката да чукнеш педала на съединителя и веднага оборотите се нормализират!
                  При мен машинката на съединителя бачка- правил съм тест през ФЕС и отчита кога е натиснат.Обаче почти винаги ми изскача някаква грешка в машинката на спирачките. Дали не е от нея??Падането и подскачането на оборотите го прави за част от секундата, подскачат и се връщат на нормалните.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #10
                    infineon написа:
                    Виделин Райчинов написа:
                    chaveto написа:
                    Аз карам така от както имам колата. При настъпване на първа и втора като натисна съединителя и спирачката оборотите пропадат докато не пусна спирачката. Като я пусна по инерция със скорост над 100км и оборотите пък подскачат към 1000. А по някой път при първото положение не пропадат а остават малко под 1000. Прави го когато реши. Не е от дебитомера защото от вчера съм с нов и го направи.
                    Този проблем идва от датчика на педала на съединителя!И аз от както съм купил бравото си го има този проблем! п.п За тест, пробвай да освободиш от скорост примерно от 3-та без да натискаш съединителя, но след като освободиш натисни спирачката. Веднага оборотите падат, докато не пуснеш спирачката, но пробвай като си натиснал спирачката да чукнеш педала на съединителя и веднага оборотите се нормализират!
                    При мен машинката на съединителя бачка- правил съм тест през ФЕС и отчита кога е натиснат.Обаче почти винаги ми изскача някаква грешка в машинката на спирачките. Дали не е от нея??Падането и подскачането на оборотите го прави за част от секундата, подскачат и се връщат на нормалните.
                    Ами и моята машинка си бачка, гледал съм я и аз не ФЕС-а, но уви..... някой път го прави, някой път не!Съмняваме да е от машинката на спирачките, но не е изключено!Залагам на датчика на педала на съединителя!
                    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                    Коментар


                      #11
                      Тия машинки са по 15лв, сменете ги или вземете за проба от друга кола.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        от машинката няма да е .на моята брава си е счупена откакто я взех и няма никакви колебания.всичко е от регулатора според мен.пробвай с друг втора употреба.освен това не е лошо твоя да го почистиш и да напръскаш всички букси в моторното с контактен спрей ,че фиатите много страдат от лоши връзки

                        Коментар


                          #13
                          Няма логика да е от машинката, все пак това е един контакт. По скоро при натискане и пускане на педала се променя нещо в контролера и затова се нормализират оборотите.
                          Падането и подскачането на оборотите го прави за част от секундата, подскачат и се връщат на нормалните
                          При мен оборотите могат да пропаднат за времето докато не пусна спирачката или не спре да се движи автомобила.Регулатора съм го сменял точно заради този проблем и с новият е същата работа. Абе всичко съм сменил по мотора

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            от машинката няма да е .на моята брава си е счупена откакто я взех и няма никакви колебания.всичко е от регулатора според мен.пробвай с друг втора употреба.освен това не е лошо твоя да го почистиш и да напръскаш всички букси в моторното с контактен спрей ,че фиатите много страдат от лоши връзки
                            Ама хайде малко по-сериозно!!!Във всяка тема, свързана с проблем около JTD моторите, в главата ти е влезнала думата "регулатор".Аз пък съм с чисто нов от магазина, марка Bosch и пак го има този проблем от както съм взел бравото!И кво, продали са ми развален регулатор и според теб трябва сега да го сваля и почистя? Стига, моля те!!!
                            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                            Коментар


                              #15
                              ами какво да е помпа ли.хайде по-сериозно.между другото за конкретната тема си прав че може да не е само от регулатор,но пък си нямаш на идея какви неприятности може да ти създаде .

                              Коментар

                              Working...
                              X