ЗдравейтеИма доста теми за ролката на алтернатора и за това какво става ако блокира. При мен обаче някога е сменена с монолитна (без лагер). Дрънкащия звук го имам от както я взех преди година. Мислех, че си е тръгнала демпферна шайба. Но след като махах кората и огледах хубаво се видяха от къде идват вибрациите. От обтяжния механизъм. Но той се опитва да угаси това което му предава алтернатора. Колко мога да отлагам смяната на инерционната ролка на алтернатора?А и колата - AR32302 1.9 JTD/105 к.с.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за ролка алтернатор
Collapse
X
-
Ето по това съдя Емо. http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP...feature=relmfuLancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
Много готин клип.На теория е така, но на стилото нямаше никаква разлика, имаше когато фрайлауфа беше блокирал.Сега либрата я карах 1 месец с фрайлауф и после си сложиш солидна (с каквато си е), също никаква промяна, но и не е дизелов двигателя де.Да не е проблема в обтяжния механизъм ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Сложи си ролка еднопосочна защото ще ти разбие обтегача а и пречи на работата на мотора.При мене на Стилото когато включех компресора направо прескачаще пистовия ремък и имаш чувството,че е блокирал компресора.Щом я смених всичко заспа.Ролките ИНА като че ли са най добри на нашия пазар.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Моя съвет е да смениш ролката на алтернатора и ако има проблеми тогава да пристъпваш към замяна на други възли за да не се набутваш излишно с пари.Аз я смених не защото ми скачаше ремъка по шайбата на компресора а защото имаше щурци на малки обороти и при потегляне.Всички лагери/паразитни и обтяжен/могат да бъдат гресирани.Марката им е КОЙО с пластмасови капачки и стига да не е разбит може да се смени греста.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар