Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отново за ролка алтернатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Отново за ролка алтернатор

    ЗдравейтеИма доста теми за ролката на алтернатора и за това какво става ако блокира. При мен обаче някога е сменена с монолитна (без лагер). Дрънкащия звук го имам от както я взех преди година. Мислех, че си е тръгнала демпферна шайба. Но след като махах кората и огледах хубаво се видяха от къде идват вибрациите. От обтяжния механизъм. Но той се опитва да угаси това което му предава алтернатора. Колко мога да отлагам смяната на инерционната ролка на алтернатора?А и колата - AR32302 1.9 JTD/105 к.с.
    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

    #2
    Едва ли е в това проблема, поне на ВАГ масово подменят фрайлауф шайби с обикновени.А и аз съм карал известно време с обикновена и не съм имал проблеми.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ето по това съдя Емо. http://www.youtube.com/watch?v=4EXYP...feature=relmfu
      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

      Коментар


        #4
        Много готин клип.На теория е така, но на стилото нямаше никаква разлика, имаше когато фрайлауфа беше блокирал.Сега либрата я карах 1 месец с фрайлауф и после си сложиш солидна (с каквато си е), също никаква промяна, но и не е дизелов двигателя де.Да не е проблема в обтяжния механизъм ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Не го изключвам. Той е първата жертва при блокиране на фрайлауф. Приемай моята солидна ролка за блокирал фрайлауф. Обтяжния механизъм се опитва да гаси тези вибрации и в крайна сметка се разбива и тя според мен.
          Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

          Коментар


            #6
            Роторът на алтернатора при Ваг групата е много лек /Ауди А4/ и затова можеш да си позволиш и монолитна ролка,но при Фиат /Стило/е поне 5 пъти по тежък и затова задължително ти трябва еднопосочен съединител/фройлайф/ шайба.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              Доста вибрира ремъка да ти кажа и има вибрации по целия двигател. Ако не бях видял, че ролката е без лагер щях да обвиня демпферната шайба.
              Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

              Коментар


                #8
                Сложи си ролка еднопосочна защото ще ти разбие обтегача а и пречи на работата на мотора.При мене на Стилото когато включех компресора направо прескачаще пистовия ремък и имаш чувството,че е блокирал компресора.Щом я смених всичко заспа.Ролките ИНА като че ли са най добри на нашия пазар.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  Замислям се за Ина или СКФ. СКФ има и целия кит за 116 евро в един немски сайт. Включва ремък, ролката на генератора и паразитната на климатика и отяжния механизъм. Незнам преди мен колко е карана така и от тези вибрации кой лагер е пътник.
                  Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                  Коментар


                    #10
                    Моя съвет е да смениш ролката на алтернатора и ако има проблеми тогава да пристъпваш към замяна на други възли за да не се набутваш излишно с пари.Аз я смених не защото ми скачаше ремъка по шайбата на компресора а защото имаше щурци на малки обороти и при потегляне.Всички лагери/паразитни и обтяжен/могат да бъдат гресирани.Марката им е КОЙО с пластмасови капачки и стига да не е разбит може да се смени греста.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря много за съветите. Започван първо от ролката на алтернатора и после ще видим.
                      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                      Коментар

                      Working...
                      X