Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за смяна на разпръсвачи на Стило 1.9JTD!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    с каква ли сервизна информация в тонове разполагаш.това да не ти е склад че тонове.аз ти казвам че досега мн. рядко съм виждал дюзи в нормите особено колите като са над180 000,а те в бг повечето са такива.за името си прав но просто ми е по-лесно така да пиша,а не че го правя нарочно

    Коментар


      #17
      теста с обратното гориво е начин за проверка на дюзите,вярно го използват в сервизи с "ИМЕ" но:мойте скромни наблюдения с този тест е че не само разпръсквачите играят роля за количеството обратно горивобравото до 33-35мл/мин не гасне след тази граница почва да гасне и сутрин пали мъчно
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #18
        прав си -теста е за проверка колко е износен разпръсквача и иглата,а иначе има разпръсквачи които връщат повече гориво но добре разпрашават.хората не случайно са измислили този тест,но и не винаги е критерий за смяна защото може и повече да устискат без смяна

        Коментар


          #19
          Колеги някъде из форума бях чел преди как става тестването на дюзите в домашни условия с излишното гориво.Бихте ли пуснали някакъв материал,ако обичате-СТИЛО 115.Благодаря
          STILO-2003-115 HP-JTD Power
          Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

          Коментар


            #20
            dianko dimitrov написа:
            Колеги някъде из форума бях чел преди как става тестването на дюзите в домашни условия с излишното гориво.Бихте ли пуснали някакъв материал,ако обичате-СТИЛО 115.Благодаря
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=46422
            Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
            Chevrolet Aveo

            Коментар


              #21
              Тест е необходим за да насочи механика къде да търси повредата.Същия този механик казва че на дюза ? излишното гориво е повече и трябва да смени.Него не го интересува защо е повече излишното гориво.Мен лично ме интересува защото това ми дава ясна представа за това какво трябва да се прави на тази дюза.Не подминавайте факта че разпръсквача е консуматив.Който ги е сменял сигурно е отчел плюсовете.Поздрави!

              Коментар


                #22
                две мнения по въпроса няма-малко по-мека работа,малко по-малък разход и не на последно място по-лесен старт.миналата зима аз палих на минус 20 с 3 дюзи връщащи около 28мг и една която направо шуртеше-това са си оригиналните разпръсквачи на 340 000км.еми за смяна са ама си върви и така засега доволно.сега не ми се дават 500лвзащото толкова са бошовските,но ще трябва да се замисля

                Коментар


                  #23
                  Благодаря на всички които се отзоваха и на emzo за материала.Ще пробвам и ще пиша.
                  STILO-2003-115 HP-JTD Power
                  Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                  Коментар

                  Working...
                  X