Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за смяна на разпръсвачи на Стило 1.9JTD!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвет за смяна на разпръсвачи на Стило 1.9JTD!

    Здравейте колеги, дюзите на Стилото ми от подписа 1.9ГТД, 115к.с. са били за смяна. Каза ми го моя майстор, колата доста трака, подпушва черно, мирише на неизгоряла нафта и т.н. Искам съвет от вас, Емо и някои други, които доста разбират. Мога ли да сменя само разпръсквачите им. Как мога да съм сигурен, че са за смяна.Благодаря предварително.п.с. Доста проблеми имах с вибрации, реле и други, но си го харесвам и няма да го продам. Уникално върви особенно на извънградско, стабилна возия, абе с две думи супер си е колата.Поздрави!
    Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
    Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

    #2
    Re: Съвет за смяна на разпръсвачи на Стило 1.9JTD!

    Bravogt_18 написа:
    Мога ли да сменя само разпръсквачите им.
    Можеш! Купуваш нови или втора употреба, като за втора употреба не те съветвам!
    Bravogt_18 написа:
    Как мога да съм сигурен, че са за смяна.
    Сваляш ги и ги караш на стенд! Хората, ще тестват и ще ти кажат коя дюза е за смяна разпръсквача и!
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      пропушването може да е от егр-а или дебитомера.ако те са изправни едва тогава ги сменяй.имай в предвид,че единия разпръсквач е около120лв на бош.има и по 70 на хофер ноооооо ти решаваш

      Коментар


        #4
        Тапа на ЕГР-а и го елиминираш.Теста с обратното гориво можеш да направиш.Демонтаж на всичко въздушно и проверка за сцепено/пукнато/счупено и проба на интеркулера за пропуски. Всичко се прави в "домащни" условия, но от 10 попитали 10 не го правят Проверка на тубината за луфтове и масло.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          в 90пр теста с обратното гориво е незадоволителен но това не значи че трябва да сменя разпръсквачи,а че иглата е износена и .връщаш повече излишно гориво,а от там и загуба на налягането в рейла

          Коментар


            #6
            90% ? Верно ? Я дай статистика , че ми стана интересно.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              в 90пр казвам че не си в нормите 8-10 мг.не си го измислям а ти казвам от опит,а ти ако щеш вярвай.след 150-180 000км пробег няма как да си в нормите,а тези коли са доста над тези километри.само мога да ти дам и още един факт-тойота лендкрюзер,купена нова от българия и карана само с нафта от лукойл беше на 200 000 като я гледахме че е далеч от нормите,а вече е на 290 000 и не са сменяни разпръсквачи.в сервиза на тойота пък били по-топли-казали му на човека че и четирите дюзи не стават и са за смяна,а цената на една е около 3000.

              Коментар


                #8
                Aха значи празни приказки от типа ЕЖК .
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  Тапа на ЕГР-а и го елиминираш.Теста с обратното гориво можеш да направиш.Демонтаж на всичко въздушно и проверка за сцепено/пукнато/счупено и проба на интеркулера за пропуски. Всичко се прави в "домащни" условия, но от 10 попитали 10 не го правят Проверка на тубината за луфтове и масло.
                  1.Ако елиминирам ЕГР-а няма ли да пуши повече.2.Къде в София да ми проверят дюзите на стенд?3.Испуска ми от снадката между тръбата от интеркулера и всмукателния колектор, и то само от задната страна. Правих си гарнитура от клингерит ама пак не е същото.4.Дебитомера е сменен с оригинален БОШ и дава перфектни стойности.5.Турбото е на 5000км чисто нова.
                  Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                  Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                  Коментар


                    #10
                    1 - не.2 ЩЕ ти отрежат главата сигурно за тест на стенд, направи, каквото съм ти казал и накрая виж обратното гориво.3 оправи го !4 ок5 нищо, виж за луфтове и масло.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      1 - не.2 ЩЕ ти отрежат главата сигурно за тест на стенд, направи, каквото съм ти казал и накрая виж обратното гориво.3 оправи го !4 ок5 нищо, виж за луфтове и масло.
                      Благодаря Емо!1.Като го затапя механично, трябва ли да го изключа и софтуерно?5.Досега не съм го правил, да питам - махам маркуча между него и дебитомера и от там проверявам за луфтове и масло?п.с. Имам леко спукване на меката връзка - оказва ли влияние на нещо?
                      Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                      Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                      Коментар


                        #12
                        ivel написа:
                        ...тойота лендкрюзер...като я гледахме че е далеч от нормите...
                        А знаеш ли какви са нормите за мотора на тази Тойота,която е с над 3 литров мотор? Остава да очакваш 8-10 мл. обратно гориво на дюзите му.При Jet 80,105,136-8 мл. При Jet 110,115,142-10 мл.Аз също твърдя,че теста е достоверен за качеството на дюзите на стокови мотори.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #13
                          нормите на тойотата са съвсем различни от тези на фиата,но факт е че не са добре разпръсквачите,та даже и имаше т.нар.шляпане на студен мотор,същото го потвърдиха и от тойота,но така си върви.а със всезнайковци като емо не ми се спори.според него не е така но нека се включат и други да му кажат,нека не съм аз.теста с обратното гориво на 90пр не е задоволителен при комън рейлите след 150-180 000км,това вярвам и специалиста ще го потвърди

                          Коментар


                            #14
                            Bravogt_18 написа:
                            emzo написа:
                            1 - не.2 ЩЕ ти отрежат главата сигурно за тест на стенд, направи, каквото съм ти казал и накрая виж обратното гориво.3 оправи го !4 ок5 нищо, виж за луфтове и масло.
                            Благодаря Емо!1.Като го затапя механично, трябва ли да го изключа и софтуерно?5.Досега не съм го правил, да питам - махам маркуча между него и дебитомера и от там проверявам за луфтове и масло?п.с. Имам леко спукване на меката връзка - оказва ли влияние на нещо?
                            Оказва разбира се - смуче въздух неизмерен от дебитомера и компира прави бедна смес. Оправи и двата пропуска по въздуха, затапи ЕГРа и тогава да не се окаже че караш друга кола...Значението е голямо.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              нормите на тойотата са съвсем различни от тези на фиата,но факт е че не са добре разпръсквачите,та даже и имаше т.нар.шляпане на студен мотор,същото го потвърдиха и от тойота,но така си върви.а със всезнайковци като емо не ми се спори.според него не е така но нека се включат и други да му кажат,нека не съм аз.теста с обратното гориво на 90пр не е задоволителен при комън рейлите след 150-180 000км,това вярвам и специалиста ще го потвърди
                              Имената в БГ език се пишат в главна буква. За разлика от теб аз разполагам едва ли не с тонове сервизна информацияА доста реномирани марки, с инжинери в пъти по-умни от теб , разчитат на този тест.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X