с каква ли сервизна информация в тонове разполагаш.това да не ти е склад че тонове.аз ти казвам че досега мн. рядко съм виждал дюзи в нормите особено колите като са над180 000,а те в бг повечето са такива.за името си прав но просто ми е по-лесно така да пиша,а не че го правя нарочно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за смяна на разпръсвачи на Стило 1.9JTD!
Collapse
X
-
теста с обратното гориво е начин за проверка на дюзите,вярно го използват в сервизи с "ИМЕ" но:мойте скромни наблюдения с този тест е че не само разпръсквачите играят роля за количеството обратно горивобравото до 33-35мл/мин не гасне след тази граница почва да гасне и сутрин пали мъчноBravo 1.9d 97г
Коментар
-
dianko dimitrov написа:Колеги някъде из форума бях чел преди как става тестването на дюзите в домашни условия с излишното гориво.Бихте ли пуснали някакъв материал,ако обичате-СТИЛО 115.БлагодаряOpel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Тест е необходим за да насочи механика къде да търси повредата.Същия този механик казва че на дюза ? излишното гориво е повече и трябва да смени.Него не го интересува защо е повече излишното гориво.Мен лично ме интересува защото това ми дава ясна представа за това какво трябва да се прави на тази дюза.Не подминавайте факта че разпръсквача е консуматив.Който ги е сменял сигурно е отчел плюсовете.Поздрави!
Коментар
-
две мнения по въпроса няма-малко по-мека работа,малко по-малък разход и не на последно място по-лесен старт.миналата зима аз палих на минус 20 с 3 дюзи връщащи около 28мг и една която направо шуртеше-това са си оригиналните разпръсквачи на 340 000км.еми за смяна са ама си върви и така засега доволно.сега не ми се дават 500лвзащото толкова са бошовските,но ще трябва да се замисля
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар