Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Фиат Мареа 1,9тд комби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    първо колегата от пловдив не е отворен а е риба.фиата не е евтин.евтин е голфа опа трябваше с у гоуфа.само ми кажи кое не се чупи на голфа бе господин отворко-скоростни кутии,съединители,ами ел стъкла,ами дръжките,ами красивите швабски тампони на задния мост,ами буксите на километража на голф4.всичко е математика-вземаш една кола,караш я 300 0000 и я сравняваме със същата немска,със същите екстри разбира се.ами немската ще ти излезе златна.ами хайде кажи защо сузуки и опел ползват двигателите на фиат.сигурно и те са глупави.и последно колега и аз съм карал немски коли,повярвай ми че по-боли глава

    Коментар


      #32
      nikolce написа:
      ...А защо да сме длъжни да ги търпим тук?
      Защото всеки има право на мнение, пък било и не по наш вкус. Проблемът е, че прекалено много хора се вързаха и реагираха като ощипани моми. Такива "специализирани" мнения трябва да се подминават със снизхождение и усмивка. Радвайте се, че има такива "разбирачи", защото заради тях караме хубави и евтини коли.
      Stop giving directions, just say "Follow me."
      Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
      Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

      Коментар


        #33
        Да допълня малко :D ... За немски техники неща и да чуя В момента карам служебен ОПЕЛ ... майко мила Това ако е кола, аз съм мотриса в Гълъбовското метро и ще возя Пацата до откат За другите "народни" немски таралясници, мнението ми е същото. Единствено АУДИ ме кефи, но там е една цифромания, свят да ти се завие. Та на въпроса ! Както казах, имам Мареа ТД100 вече 5 години, е такъв кеф друга кола не ми е доставяла ! Не е с най-евтината поддръжка, ама не е и курник, че да ми свиди като отида в магазина за авточасти. Че на всичко отгоре и много рядко ми се е случвало да купувам друго освен консумативи Данък - 15 лева, пълно каско 300 лв. ... оди се снимай с мерцедеса
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          Аз страшно много съжалявам че карам моя Фиат точно сега!1. на 21 г. е вече,и половина,да е жена да го хвали,а то кола.2.На 590 000 км е по километраж!!!Как да не съжаляваш че не съм го имал преди 21 г. и че не съм навил всичките километри азПоздрави!

          Коментар


            #35
            и хайде кажи как да не си купиш фиат,а да си купиш оня дръгел наречен гоуф

            Коментар


              #36
              Преди време имах Темпра 1,9ТДИ-90кс .Продадох я на 590 000-през това време смених преден десен лагер щото я ,,удавих,, един голям дъжд във Варна. Лагера беше от Москвич -за 11,90 лв и със него замина след 3 години. Колата дойде от Италия а знаем какви палачори са там. След мен я взе едно младо момче което работеше в пласмента на една фирма и му плащаха горивото.. Навъртя и стотина хиляди и през това време смени ,,о,,пръстена зад горивния филтър към охладителя на маслото.И си палеше от раз......и те така :D Един мъж не пали ли колата му няма как да пали
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар


                #37
                Кажи какво и търсиш и ако ме устройва те освобождавам от нея.Колко по бързо ще свалиш стартера на Опел от същата година производство.Не се заблуждавай че е само немски,работя в Италианска транспортна фирма и мога да ти кажа колко камиона тръгват за Германия с части произведени в Италия...естествено само от тази фирма.И на мен не ми е приятно като ми искат пари за части и търся от морги не оригинални, все пак колите не са в първа младост и проблемите им си вървят.Но за мен FIAT е добър избор за България.Тоя проблем с картерите е от не знание.Има го и при другите марки ниски гуми лоши пътища и т.н.Стана малко дълго,аз за тъста купих OPEL но за мен марката е друга,макар и не най добрия избор за някои.На всички фенове на нашата марка успех и много без проблемни километри.
                dimon

                Коментар


                  #38
                  Мнение за Мареа TD100 Weekend

                  Колега, от 5 години съм точно с колата от подписа ми. Мога да ти кажа със сигурност - отхвърляй крайните мнения - нито е толкова лоша, колкото я описват (и изобщо фиатите) хората от другите марки, нито е толкова качествена, колкото ти казват фанатиците на тема "bella Italiana". Според общоприетото мнение, колата трябваше да започне да се разпада (защото е Fiat) още след първата година, но не стана. Напротив доказа, че е достатъчно здрава за моите изисквания - м/у 10 и 20 К км на година, градско каране и по-малко - из Бг-то. Комбито ми е любимата модификация, независимо от марката, защото качва и много и малко, за разлика от седаните. (Компромисния вариант е хечбекът, принципно казано). Що въглища съм карал през зимата и що багаж за морето през лятото... А и е едно от най-хубавите комбита изобщо, като дизайн.Има хубав двигател, това е общопризнато за италианките - "качвал" съм 180км/ч, повече не посмях - перфектно се държаха и моторът и купето. Икономичен - отговаря на данните по каталог - 4.7л/100, при 90км/ч, но с работещ климатик. Слабост (конкретния модел) - отвратителна ГНП - Лукас, от която патят всички марки, които я ползват (Рено със сигурност, за Пежо - не толкова сигурно). Много по-добра е ГНП на Бош, но се слага само на TD75. Слабичка им е цялата електро част на спагетките - най-често там изскачат проблемчета - дребни, но вредни. В това отношения страшно ми прилича на Skoda 1000MБ, която карах като юноша бледен - викаха й (даже самите чехи) 1000 М(алки) Б(олести)...Никой - нито итало-скептиците, нито спагето-феновете не беша казал дума за едно слабо място на този модел - ниско разположения алуминиев картер и тази зима го разбрах сам. (В сервизите стана ясно, че това е болест и по много модели на други марки. Просто конструкторите им не са ги предвидили за нашите "пътища"!) Имай го в предвид!Също така не мога да потвърдя, че смяната на консумативите е МНОГО по-евтина в сравнение с други марки - ако ползваш качествени материали, разбира се.Повечето от проблемите, които съм имал са, така да се каже, "кросплатформени", т.е има ги по други марки - къде термостат, къде ангренажен ремък, къде проблеми с резервоара, защото не е почистван и създаде проблеми.С една дума - една нелоша кола, особено за километрите си (беше около 200к, когато я взех). Но според мен не гледай марката, а какво е състоянието на колата - да е по-младичка, на по-малко км, да е запазена, да е с добър "background", ако разбира се можеш да получиш истинско инфо за него (пинизите, че колата е на стара аптекарка, която вече е с 25 диоптъра и от години не кара, и затова колата е стояла САМО в гаража, още хващат балами!).И не слушай глупостите за "немските" бараки, талиги и т.н. - качеството има две имена - Made in Germany и Made in Japan.... Сещай се винаги за баснята на Лафонтен - "Лисицата и гроздето". (Само да намеря "стълбата", одма се качвам на немското или японското грозде !)
                  Marea Weekend TD100 ELX '97

                  Коментар


                    #39
                    а защо ли немските коли вече дават повече дефекти от другите

                    Коментар

                    Working...
                    X