Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Фиат Мареа 1,9тд комби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Така де, като е недоволен да се отърва от нея и да не се главоболи...
    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

    Коментар


      #17
      да ама немските коли вече са не в гъза а в п....ката.пълен ташак

      Коментар


        #18
        Точно това смятам да направя след като преди малко се проби картера(фиат препоръчвали със смяна на масло смяна и на картер )както всички знаят пукат ги много та ако се отърва от гадния Фиат даже ще почерпа

        Коментар


          #19
          А ивел ти как реши,че немските коли са жив ташак като са в пъти по-здрави от фиат

          Коментар


            #20
            vuldzhev написа:
            А ивел ти как реши,че немските коли са жив ташак като са в пъти по-здрави от фиат
            :D Айде почна се. Толкова е относително. Всичко си зависи от подръжка.
            Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

            Коментар


              #21
              vuldzhev написа:
              Точно това смятам да направя след като преди малко се проби картера(фиат препоръчвали със смяна на масло смяна и на картер )както всички знаят пукат ги много та ако се отърва от гадния Фиат даже ще почерпа
              ами пусни го за продан и готово за 1000лв ще го продадеш

              Коментар


                #22
                кое им е в пъти по-здраво.гоуф 4 например-кенеф и половина-дърво.кое им е по-здравото.малко по-здраво окачване,а после-тампони заден мост,дръжки,централно,букси на километражи,съединители (още в гаранция)и кое ли не е по-слабо от фиат.

                Коментар


                  #23
                  vuldzhev написа:
                  Точно това смятам да направя след като преди малко се проби картера(фиат препоръчвали със смяна на масло смяна и на картер )както всички знаят пукат ги много та ако се отърва от гадния Фиат даже ще почерпа
                  И кое от изработката на фиат кара картерите да се пукат?То карай като изоглавен без да пазиш, па и Хамър да караш, ще се строши. И призовавам всички за малко намаляне на темпото. Няколко човека спамите тука...Или по темата - или в Общи приказки!
                  Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                  Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                  ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                  Коментар


                    #24
                    Еха искрено се радвам като слушам. Няма модерна кола да не е с алуминиев картер. Ако искаш да я караш като бъги купи си такова.
                    Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

                    Коментар


                      #25
                      верен отговор колега-това да не е трактор.на един познат също се пукна на голфа,но не в изработката е проблема а в вниманието при шофиране.всеки един картер може да бъде спукан,така че в този ред на мисли това не е недостатък на определената марка

                      Коментар


                        #26
                        vuldzhev написа:
                        Точно това смятам да направя след като преди малко се проби картера(фиат препоръчвали със смяна на масло смяна и на картер )както всички знаят пукат ги много та ако се отърва от гадния Фиат даже ще почерпа
                        Е за 5 години и няколко смени на масло как пък не ми се проби картера? Че и масло не доливам. А точно на немската ми кола на 1000км доливах 1000мл. масло, щото го гореше заедно с бензина. Айде моля-моля. Ако искаш кола, която само да караш и да не правиш - е няма такава. За пет години словом ремонтите ми по Fiat Marea са следните:1. Основно обслужване при покупката2. Ремонт на датчик за скоростите - 5лв.3. Смяна датчик колянов вал - 64лв. + 5лв. труд4. Смяна термостат - 68лв. + 2 бири и няколко часа с приятел от форума5. Смяна на разни неща по ходова част - 2 носача, биалетки и 2 тампона на стабилизираща щанга - 200лв.6. Смяна на съединител пет години след покупката на автомобил втора употреба - 260лв. съединител + 150лв. репатриране и трудИ кое точно е скъпото??? Или да си купя дърт мерджан и да ме е яд, че карам кола на 20 години, но е Мерцедес? Не мерси...
                        Steliyan's Life!
                        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                        Коментар


                          #27
                          jenshen73 написа:
                          vuldzhev написа:
                          Точно това смятам да направя след като преди малко се проби картера(фиат препоръчвали със смяна на масло смяна и на картер )както всички знаят пукат ги много та ако се отърва от гадния Фиат даже ще почерпа
                          Е за 5 години и няколко смени на масло как пък не ми се проби картера? Че и масло не доливам. А точно на немската ми кола на 1000км доливах 1000мл. масло, щото го гореше заедно с бензина. Айде моля-моля. Ако искаш кола, която само да караш и да не правиш - е няма такава. За пет години словом ремонтите ми по Fiat Marea са следните:1. Основно обслужване при покупката2. Ремонт на датчик за скоростите - 5лв.3. Смяна датчик колянов вал - 64лв. + 5лв. труд4. Смяна термостат - 68лв. + 2 бири и няколко часа с приятел от форума5. Смяна на разни неща по ходова част - 2 носача, биалетки и 2 тампона на стабилизираща щанга - 200лв.6. Смяна на съединител пет години след покупката на автомобил втора употреба - 260лв. съединител + 150лв. репатриране и трудИ кое точно е скъпото??? Или да си купя дърт мерджан и да ме е яд, че карам кола на 20 години, но е Мерцедес? Не мерси...
                          тоя твоя цитат много ми хареса.Ама той колегата май вече се отказа да спори,или е разбрал че е в грешка

                          Коментар


                            #28
                            Офф:
                            benzol написа:
                            Ама той колегата май вече се отказа да спори,или е разбрал че е в грешка
                            Колегата не ме интересува какво е разбрал и какво не, ама никак не ми харесва държанието му!Айде аз да отида да пиша във VW или BMW форума какви са боклуци?? Дали няма да ме баннат на второто мнение, а?А защо да сме длъжни да ги търпим тук?
                            00' Bravo 105 JTD

                            Коментар


                              #29
                              Deqn написа:
                              Еха искрено се радвам като слушам. Няма модерна кола да не е с алуминиев картер. Ако искаш да я караш като бъги купи си такова.
                              Има- мойта 1.3 мултиджет което минава още за модерен двигател си е с ламаринен картер.Преди 2 седмици го свалях и изчуквах като войнишко канче
                              http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                              Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                              FIAT БРАВО 1.2 16v
                              ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                              FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                              Коментар


                                #30
                                Към колегата от Пловдив-област.нещо не мога да прочета ника му но ако и със колата си борави както с химикала-клавиатурата,не се учудвам за проблемите му
                                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X