Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мнения за Фиат Мареа 1,9тд комби

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мнения за Фиат Мареа 1,9тд комби

    Търся мнение на собственици настоящи или бивши на този модел Фиат. Комбито на Мареата ми харесва на външен вид,но съм карал само немски коли.Интересувам се по конкретно от дизеловия мотор 1,9тд и от ходовата част-здравина,подръжка,примерна цена на частите по ходовата част

    #2
    Аз съм влюбен в този модел на Фиат и още съжалявам ,че се разделих с него.Евтина поддръжка естествено с малко технически познания и помощ от форума.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      За мен това си е един страхотен автомобил, с общо взето евтина поддръжка. Не бих го сменил с немска кола по никаква причина. По ходовата част до сега съм сменял само биалети, но за жалост попаднах 2 пъти на ментета и естествено не изкарваха дълго. Сега съм едни подсилени, които "не били за ФИАТ", ама разликата е само в по-доброто качество и държат вече довлоно дълго време. Но менте-части има много и за всички марки автомобили :D
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #4
        Tornado написа:
        Аз съм влюбен в този модел на Фиат и още съжалявам ,че се разделих с него.Евтина поддръжка естествено с малко технически познания и помощ от форума.
        Значи си имал такава Мареа. Дай нещо по конкретно за колата

        Коментар


          #5
          ако се ориентираш към jtd мотора ще е още по-добре.пъргав и икономичен

          Коментар


            #6
            Пък ако е JTD 110, най-добре
            Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

            Коментар


              #7
              toshivt написа:
              Tornado написа:
              Аз съм влюбен в този модел на Фиат и още съжалявам ,че се разделих с него.Евтина поддръжка естествено с малко технически познания и помощ от форума.
              Значи си имал такава Мареа. Дай нещо по конкретно за колата
              Колега във форума има толкова много информация точно за Marea J/TD 100/105, че с малко търсене свят ще ти се завие. Потърси. Аз карам от 5 години. Поддръжката ми е на стойност 1500лв. до момента, като включва първоначално обслужване с всички ремъци и ролки без водна помпа обаче, масло, предни дискове и накладки, последващи смени последователни на предни носачи + биалетки, датчик на колянов вал, а тази година - смяна на съединител.
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                И аз съм много доволен от моята и като поддръжка не е скъпа (е сега ако я сравняваш с Гоуф от 92-94г може и да ти се види малко по скъпа ) иначе единствения ми проблем е Високите цени на горивата ТД100 ми харчи към 7.5л-8.5л в града и 4.6л-6.6л извън града всичко зависи от карането

                Коментар


                  #9
                  само немога да разбера кое е евтиното на мареата имам е същата и кво 1 термостат е 100лв ебах мама му и фиат,че то на мерцедес е в пъти по евтин термостата,и не е само това доста работи и са скъпи на мареата.лично ако питаш мен продължавай да си залагаш на немските Автомобили,италиянец и французин не им е работа.немско или японско това е моето мнение.караш фиат,а подръжката е по-скъпа от на мерцедес и bmw а дума за сравнение между едните и другите дума не може да става

                  Коментар


                    #10
                    vuldzhev написа:
                    само немога да разбера кое е евтиното на мареата имам е същата и кво 1 термостат е 100лв ебах мама му и фиат,че то на мерцедес е в пъти по евтин термостата,и не е само това доста работи и са скъпи на мареата.лично ако питаш мен продължавай да си залагаш на немските Автомобили,италиянец и французин не им е работа.немско или японско това е моето мнение.караш фиат,а подръжката е по-скъпа от на мерцедес и bmw а дума за сравнение между едните и другите дума не може да става
                    така един термостат ти излиза толкова със смяната + плащане на майстор,и я сподели в колко пъти е по евтин на Мерцедес и за коя година става на въпрос има и друго Мареа може да си намери читава до към 2000лв а я да намери Мерцедес или БМВ примерно 1998-2000г за тея пари,и после да сравним цените на частите на 3-те коли , вярно че мерцедес и бмв са по висок клас автомобили ама не може да казваш че са по евтини от фиат освен ако не са 10г по стари от него

                    Коментар


                      #11
                      първо термостата е 86лв точно,само той без да плащаш на майстор,а като говорим за мерцедес ,че то 1 124-ка от 1990год е хиляди пъти по-добра от който и да е фиат макр е 8год. по-стар от мареата,той е по-добър даже ит нов фиат ако става на въпрос хахахахха кво ми сравняваш фиат с мерцедес ти луд ли си.Ти и Пасат не можеш да сравняваш с фиат,да не говорим за мерцедес

                      Коментар


                        #12
                        vuldzhev написа:
                        първо термостата е 86лв точно,само той без да плащаш на майстор,а като говорим за мерцедес ,че то 1 124-ка от 1990год е хиляди пъти по-добра от който и да е фиат макр е 8год. по-стар от мареата,той е по-добър даже ит нов фиат ако става на въпрос хахахахха кво ми сравняваш фиат с мерцедес ти луд ли си.Ти и Пасат не можеш да сравняваш с фиат,да не говорим за мерцедес
                        Е за това последното мнение колега си продадох Фиат-а,а беше перфектно ЖТД с чип и хиляди допълнителни екстри,които съм си слагал с него допълнително.Крайната сума в която ми стъпи Фиат-а беше около 8500лв с данъците,които са доста високи за кола само 5к.с отгоре над границата.За темостата не бери грижа.Слагаш един от РЕно в маркуча за 8лв и ефекта е същия като този от 100лв.Биелетки на моя изобщо нямах,защото бях отрязал цялата стабилизираща щанга с флекс.За някои престъпление от общ характер за мене лично в пъти по-добра возия особенно в градски разбити улички с паваж.С цените на нафтата обаче нещата много се измениха и аз като много други съм на метан.Вярно със сегашната Вектра Б 1.6 на метан динамиката е много по-слаба,но вече има много камери за скорост така,че не искам да си губя книжката макар и за месец,защото наистина Мареата предразполагаше към настъпване на педала.Относно цените на резервните части на Вектрата частите са много по-евтини,като специално предното окачване на тези коли никога не се разбива,носача не е цял със шарнирния болт.Задното окачване понякога на Фиат се разкрачва,на Опела също леко се кривят гумите при зверско каране в дупките,но там се сменят 4 селенови втулки за около 35лв общо и всичко си е все едно ново.Двигателя е много опростен въпреки,че е 16 вентилов-няма дебитомер,няма турбо,интеркулер,ГНП,датчици за високо налягане в рейката и други дивотии без,които не може съвременния Кон-Умрейл .Като сложа и данъка,че ми е 28.48лв лева за година,а на Мареата плащах около 215-220лв лева данък това окончателно наклони везните в полза на Опел.Но винаги,ще си спомням с добро Мареата.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #13
                          да ама караш опел.знаеш ли германците как му викат на опела-докато седиш и седалката под теб гние.опела превъзхожда фиата само по един критерий-ходова част.и ето защо фиатите след 2005-6 са с окачване на опел,а опел и сузуки ползват дизеловите мотори на фиат-защо ли.на колегата дето обяснява че били скъпи частите-има защо-по-качествени са ,а за мерцедеса-какво да кажа-хубави ,ама пръщят дюзи на поразия,гадния фиат с термостат от 86 лв излиза с много по-добър мотор(това от към дефекти)така че заблуда е това че ако караш мерцедес ,а камо ли бмв ще даваш по- малко пари за ремонти,напротив всичко е горе-долу на кантар,а за разхода на гориво на т.нар.велики марки няма да споменавам.

                          Коментар


                            #14
                            Искам да ви кажа имал съм все различни коли,но по принуда последните 2 коли ми са фиат (които ги купувах по принуда защото тях ги дават 2 за лев нищо чудно да ги раздават с зрънчо скоро можем да се досетим защо са толкова евтини)предния беше Типо сегашния ми е мареа 1.9тд гаражна запазена обслужвана само в Динеескпрес в Пловдив еми мога да ви кажа,че това Фиата е най-тъпия автомобилза гаражна кола запазена създава доста ядове,да не говорим глуповото мислене докато е сглобяван всичко е толкова трудно смотано по Него направено все едно няма да се разглабя,и за накрая всички немски коли са много по-добри от фиат без значение дали е Опел или Форд какъвто и да е само да е НЕМСКИ имал съм ескорт ами марейката неможе и на половината да издържи в сравнение с Ескорта,а и подръжката е в гъза на фиата от всякъде това е моето мнение,продължавам да си карам мареата по принуда защото нямам пари за друга иначе с удоволствие бих се отървал от нея и повече за Италиянски автомобил не искам да чуя........

                            Коментар


                              #15
                              vuldzhev написа:
                              Искам да ви кажа имал съм все различни коли,но по принуда последните 2 коли ми са фиат (които ги купувах по принуда защото тях ги дават 2 за лев нищо чудно да ги раздават с зрънчо скоро можем да се досетим защо са толкова евтини)предния беше Типо сегашния ми е мареа 1.9тд гаражна запазена обслужвана само в Динеескпрес в Пловдив еми мога да ви кажа,че това Фиата е най-тъпия автомобилза гаражна кола запазена създава доста ядове,да не говорим глуповото мислене докато е сглобяван всичко е толкова трудно смотано по Него направено все едно няма да се разглабя,и за накрая всички немски коли са много по-добри от фиат без значение дали е Опел или Форд какъвто и да е само да е НЕМСКИ имал съм ескорт ами марейката неможе и на половината да издържи в сравнение с Ескорта,а и подръжката е в гъза на фиата от всякъде това е моето мнение,продължавам да си карам мареата по принуда защото нямам пари за друга иначе с удоволствие бих се отървал от нея и повече за Италиянски автомобил не искам да чуя........
                              що бре може да си продадеш Мареиката дето си я взел по принуда и да си вземеш Немска кола(ГОУФ 3 92г-93г)за същите пари па може и даже с ГИ да я уцелиш че даже и Опел може да се намери, немски коли до 2000лв има много

                              Коментар

                              Working...
                              X