Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дебитомер jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Koe по-точно да му се гледа ?
    Ами в какво състояние е,работи ли не работи ли,има ли тапа,няма ли.........................
    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
    Ventura garage

    Коментар


      #17
      Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
        Ами за да разбере,не трябва ли да се провери,не можах да разбера за какво бяха въобще тези питания от твоя страна ???????????Аз не разбирам,само съм чувал че така трябва.................
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #19
          emzo написа:
          Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
          Колега, да те питам по повод на поста ти, ако е запецнал в отворено положение, каква е разликата дали е с или без дебитомер, за оплакването му че мотора работи малко по твърдо като е студен. Няма нужда от заяждания.Моята кола като беше със затапен ЕГР работеше по-твърдо когато беше студена. Когато се изключи дебитомера, ЕГР-а спира да работи. Ако тампоните на мотора са позаминали може да се усеща разлика знам ли. На мен също ми стана интересно ЕГР-а в какво състояние е когато видях поста.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #20
            ntodorov написа:
            ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :P
            Предвид, че си CF3 мотор, явно ти е бил пътник МАФ-а още като си купил колата.Щом си и свикнал карай си я така, виж пластина на ЕГР-а горещо ти препоръчвам да сложиш.Вече дали ще го изтриеш софтуерно (ЕГР-а) или ще ти записва грешка - да не ти пука.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              emzo написа:
              ntodorov написа:
              ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :P
              Предвид, че си CF3 мотор, явно ти е бил пътник МАФ-а още като си купил колата.Щом си и свикнал карай си я така, виж пластина на ЕГР-а горещо ти препоръчвам да сложиш.Вече дали ще го изтриеш софтуерно (ЕГР-а) или ще ти записва грешка - да не ти пука.
              Ще те послушам Емо. Колата си върви доволно, а разхода и е "атрактивен"...Последното е едно от основанията все още да несе разделям с нея.ПС: Благодаря на всички колеги взели отношение по темата. Извинявам се обаче на автора на самата тема, че използвах питането му за мои цели.
              A17DTС/S
              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

              Коментар


                #22
                mitaka_neikov написа:
                emzo написа:
                Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
                Колега, да те питам по повод на поста ти, ако е запецнал в отворено положение, каква е разликата дали е с или без дебитомер, за оплакването му че мотора работи малко по твърдо като е студен. Няма нужда от заяждания.Моята кола като беше със затапен ЕГР работеше по-твърдо когато беше студена. Когато се изключи дебитомера, ЕГР-а спира да работи. Ако тампоните на мотора са позаминали може да се усеща разлика знам ли. На мен също ми стана интересно ЕГР-а в какво състояние е когато видях поста.
                Митак, а твоята кола откак върви - даже не се обаждаш да почерпя бира, а вече съм и с нов офис. Ела поне да прелеем оня софт
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #23
                  Определено дебитомера си оказва влияние на разхода. С откачен дебитомер лампата светна на 796км. Другата седмица вече ще се наложи да слагам някакъв, че ако продължавам да карам така и за 2 месеца съм изгубил парите за дебитомер.От Стило явно няма да взимам щом е по скъп от този за Либра.019 при Либра дали се ползва. Или направо да търся за Фиат Jtd 105Или пък да опитам с Алфа 044 сензор не се ли слага в някоя Алфа

                  Коментар


                    #24
                    044 е в Алфа 147,156(над 105),Либра(над 105) и Стило всички Евро 3. Карал съм и с 063 от Евро 4,но с него колите куцат.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #25
                      iakvvu написа:
                      044 е в Алфа 147,156(над 105),Либра(над 105) и Стило всички Евро 3. Карал съм и с 063 от Евро 4,но с него колите куцат.
                      Включително бензиновите Алфи Евро 2-145/6,156,166 и т.н. са също с 019 дебитомер.
                      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                      Ventura garage

                      Коментар


                        #26
                        Днес се сдобих с нов дебитомер за Либра.... Не питайте от къде съм го взел и за колко, че бяха едни схеми........ Получи се нещо интересно което предният път когато го сменях го нямаше. Имаше записани три грешки. ЕГР, ниско ниво от дебитомера и за температурата на въздуха. Беше си в авариен режим и стоеше нон стоп на 700мг.След смяната на дебитомера изтрих грешките и запалих. На ниските обороти всичко си беше нормално, но като реших да и дам газ и се форсираше бавно до 3к и след това изведнъж отиваше на макс. Така поработи известно време и ставаше все по добре при опит за форсиране на място. Накрая започна да се форсира нормално :D Сега като и дам газ по време на движение и имам чувството, че карам друг автомобил :D

                        Коментар


                          #27
                          chaveto написа:
                          Днес се сдобих с нов дебитомер за Либра.... Не питайте от къде съм го взел и за колко, че бяха едни схеми........ Получи се нещо интересно което предният път когато го сменях го нямаше. Имаше записани три грешки. ЕГР, ниско ниво от дебитомера и за температурата на въздуха. Беше си в авариен режим и стоеше нон стоп на 700мг.След смяната на дебитомера изтрих грешките и запалих. На ниските обороти всичко си беше нормално, но като реших да и дам газ и се форсираше бавно до 3к и след това изведнъж отиваше на макс. Така поработи известно време и ставаше все по добре при опит за форсиране на място. Накрая започна да се форсира нормално :D Сега като и дам газ по време на движение и имам чувството, че карам друг автомобил :D
                          Няма нищо интересно,просто ЕКУ-то дъго време е било в серивизен режим и му е трябвало време да осъзнае че има нов дебиломер.Ако го беше ресетнал нямаше да стане така.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #28
                            Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Чаве, нашите Лабрадори да не са се наговорили нещо>? И аз съм в същия филм, към ден днешен. На 309 ми завършва дебиломера.При мен разликата е, че като загрее изведнъж както е забила примерно на 2-ра с 2000об./мин тръгва изведнъж зверски, обаче кадя като Икарус. Студена ли е - абсолютен мъртвец, нито на празен ход може да се форсира нито на скорост.Ще видя какви схеми да измисля и аз да се сдобия с нов. Може ако искаш на лични да ми кажеш, какъв си сложи и колко беше глобата. Благодаря предварително.Мъри - слушаме те
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #30
                                Моят си беше тръгнал от няколко месеца. От началото започна с намаление на мощността, преди смъртта започна изведнъж да забива муцуна и след няколко секунди да си поеме отново дъх. Лошото е, че на няколко пъти ме постави в рискови ситуации, докато не изскубах буксата.

                                Коментар

                                Working...
                                X