Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
Ами за да разбере,не трябва ли да се провери,не можах да разбера за какво бяха въобще тези питания от твоя страна ???????????Аз не разбирам,само съм чувал че така трябва.................
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
Колега, да те питам по повод на поста ти, ако е запецнал в отворено положение, каква е разликата дали е с или без дебитомер, за оплакването му че мотора работи малко по твърдо като е студен. Няма нужда от заяждания.Моята кола като беше със затапен ЕГР работеше по-твърдо когато беше студена. Когато се изключи дебитомера, ЕГР-а спира да работи. Ако тампоните на мотора са позаминали може да се усеща разлика знам ли. На мен също ми стана интересно ЕГР-а в какво състояние е когато видях поста.
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :P
Предвид, че си CF3 мотор, явно ти е бил пътник МАФ-а още като си купил колата.Щом си и свикнал карай си я така, виж пластина на ЕГР-а горещо ти препоръчвам да сложиш.Вече дали ще го изтриеш софтуерно (ЕГР-а) или ще ти записва грешка - да не ти пука.
ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :P
Предвид, че си CF3 мотор, явно ти е бил пътник МАФ-а още като си купил колата.Щом си и свикнал карай си я така, виж пластина на ЕГР-а горещо ти препоръчвам да сложиш.Вече дали ще го изтриеш софтуерно (ЕГР-а) или ще ти записва грешка - да не ти пука.
Ще те послушам Емо. Колата си върви доволно, а разхода и е "атрактивен"...Последното е едно от основанията все още да несе разделям с нея.ПС: Благодаря на всички колеги взели отношение по темата. Извинявам се обаче на автора на самата тема, че използвах питането му за мои цели.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Единсвеното, което го "грее" е да не е запецнал отворен, нищо повече.
Колега, да те питам по повод на поста ти, ако е запецнал в отворено положение, каква е разликата дали е с или без дебитомер, за оплакването му че мотора работи малко по твърдо като е студен. Няма нужда от заяждания.Моята кола като беше със затапен ЕГР работеше по-твърдо когато беше студена. Когато се изключи дебитомера, ЕГР-а спира да работи. Ако тампоните на мотора са позаминали може да се усеща разлика знам ли. На мен също ми стана интересно ЕГР-а в какво състояние е когато видях поста.
Митак, а твоята кола откак върви - даже не се обаждаш да почерпя бира, а вече съм и с нов офис. Ела поне да прелеем оня софт
Определено дебитомера си оказва влияние на разхода. С откачен дебитомер лампата светна на 796км. Другата седмица вече ще се наложи да слагам някакъв, че ако продължавам да карам така и за 2 месеца съм изгубил парите за дебитомер.От Стило явно няма да взимам щом е по скъп от този за Либра.019 при Либра дали се ползва. Или направо да търся за Фиат Jtd 105Или пък да опитам с Алфа 044 сензор не се ли слага в някоя Алфа
Днес се сдобих с нов дебитомер за Либра.... Не питайте от къде съм го взел и за колко, че бяха едни схеми........ Получи се нещо интересно което предният път когато го сменях го нямаше. Имаше записани три грешки. ЕГР, ниско ниво от дебитомера и за температурата на въздуха. Беше си в авариен режим и стоеше нон стоп на 700мг.След смяната на дебитомера изтрих грешките и запалих. На ниските обороти всичко си беше нормално, но като реших да и дам газ и се форсираше бавно до 3к и след това изведнъж отиваше на макс. Така поработи известно време и ставаше все по добре при опит за форсиране на място. Накрая започна да се форсира нормално :D Сега като и дам газ по време на движение и имам чувството, че карам друг автомобил :D
Днес се сдобих с нов дебитомер за Либра.... Не питайте от къде съм го взел и за колко, че бяха едни схеми........ Получи се нещо интересно което предният път когато го сменях го нямаше. Имаше записани три грешки. ЕГР, ниско ниво от дебитомера и за температурата на въздуха. Беше си в авариен режим и стоеше нон стоп на 700мг.След смяната на дебитомера изтрих грешките и запалих. На ниските обороти всичко си беше нормално, но като реших да и дам газ и се форсираше бавно до 3к и след това изведнъж отиваше на макс. Така поработи известно време и ставаше все по добре при опит за форсиране на място. Накрая започна да се форсира нормално :D Сега като и дам газ по време на движение и имам чувството, че карам друг автомобил :D
Няма нищо интересно,просто ЕКУ-то дъго време е било в серивизен режим и му е трябвало време да осъзнае че има нов дебиломер.Ако го беше ресетнал нямаше да стане така.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Чаве, нашите Лабрадори да не са се наговорили нещо>? И аз съм в същия филм, към ден днешен. На 309 ми завършва дебиломера.При мен разликата е, че като загрее изведнъж както е забила примерно на 2-ра с 2000об./мин тръгва изведнъж зверски, обаче кадя като Икарус. Студена ли е - абсолютен мъртвец, нито на празен ход може да се форсира нито на скорост.Ще видя какви схеми да измисля и аз да се сдобия с нов. Може ако искаш на лични да ми кажеш, какъв си сложи и колко беше глобата. Благодаря предварително.Мъри - слушаме те
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
Моят си беше тръгнал от няколко месеца. От началото започна с намаление на мощността, преди смъртта започна изведнъж да забива муцуна и след няколко секунди да си поеме отново дъх. Лошото е, че на няколко пъти ме постави в рискови ситуации, докато не изскубах буксата.
Коментар