Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дебитомер jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дебитомер jtd

    Понеже вече е наложително да сменя дебитомера и ще трябва да се купува. Проблема е такъв, че два пъти ме замотават с доставка от по 45 дни и накрая няма дебитомер Беше писано в този форум и не само в този, че сензорите са еднакви при много автомобили..... разликата е само в тръбата.При мен дебитомера е 0281002309 сензора завършваше на 44 ако не се лъжа.Въпроса е къде се ползва такъв сензор. Мога ли да сложа сензор от ЕВРО2 защото и това съм го срещал като вариант и хората които са го правили казват, че не намират разлика.

    #2
    ми ако изровиш номера на сензора, ще ти кажа къде се ползва. Само по дебитомер е все в нашите, фиат, алфа и ланчия. Има за марея, пунто, спайдър, либра. А съм чел за сензора, че при някаква лада от новите се ползва
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Можеш да сложиш сензора от 019 и ще работи колата, но как не мога да ти кажа.Евтин оригинален F00C2G2044 имаше във дебитомера за ВАЗ 0281002037, който е спрян от производство.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        Можеш да сложиш сензора от 019 и ще работи колата, но как не мога да ти кажа.Евтин оригинален F00C2G2044 имаше във дебитомера за ВАЗ 0281002037, който е спрян от производство.
        Това за 019 и аз съм го чувал/чел, но какъв ще е ефекта не се знае.Трябва да видя сензора F00C2G2044 къде другаде се ползва.Този ладовия дали е бош или е някакво менте.При Стило не е ли същият сензор? Идеята е такава, че за Либра няма дебитомери при вносителите на Бош.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          emzo написа:
          Можеш да сложиш сензора от 019 и ще работи колата, но как не мога да ти кажа.Евтин оригинален F00C2G2044 имаше във дебитомера за ВАЗ 0281002037, който е спрян от производство.
          Това за 019 и аз съм го чувал/чел, но какъв ще е ефекта не се знае.Трябва да видя сензора F00C2G2044 къде другаде се ползва.Този ладовия дали е бош или е някакво менте.
          Вероятно няма да използваш пълната мощност на мотора, но предвид, че цената му вече не е толкова ниска и се приближава до тази на твоя, незнам дали има смисъл.

          Коментар


            #6
            308 и 309 са с еднакви сензори 044http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=757582#757582+http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=757596#757596С 019 колега твърди, че бяга повечко колата т.е. респонса е по-добър, не съм се убеждавал лично.Гледал съм логове на либра 2.4 и ми прави впечатление, че количеството измерен въздух е по-голямо от на стило 1.9, а ползват еднакви сензори. Уж
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Тва с еднаквите сенсори не е баш така,пробвал съм няколко пъти-не е същото,особено на една 156-ца 2.4 20в със сензор от Корса,ами колата придърпваше на пълна газ,логовете бяха различни от тези със същия сензор ама вече за 156 Естествено като го сменихме проблема с придърпването изчезна И аз съм чувал че хората си слагат 030 сензор вместо 044,ама ефекта незнам какъв е..........
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                #8
                От Евро2 сензора се преправя за Евро3- колегата Yakvuu беше писал в една тема че го е правил.
                Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                Коментар


                  #9
                  Еднаквите сензори от различни дебитомери са с различни програми(различни изходни нива) в зависимост от консумацията на двигателя за който е предназначен. Всеки сензор се програмира.Аз си карах Стилото с 030 (от JTD 105),а сега и на Алфата 147 и Ланчиата съм с такъв. Разликата е голяма както в цената така и в поведението на мотора(разбирайте че с 030 е по динамичен и еластичен).
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    А тази динамика как се отразява на разход, сажди след теб........ Защото не искам да имам увеличен разход и най вече сажди.

                    Коментар


                      #11
                      Няма промяна в разхода. Относно димът смея да твърдя,че е по малък,но може и да си внушавам. В никакъв случай кадежа не е по интензивен. Леко предимяване в ниските обороти при рязко смачкване. При ускоряване във високите скорости(над 140) дим не забелязвам в огледалото.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Искам да използвам темата и да задам един въпрос. Карах колата си известно време с разкачена букса на дебитомера.Какво забелязах: Разлика не усетих, освен в случаите...- при стръмен и дълъг баир ( ежедневно го минавам) не губи мощността си(базата ми е стремежа да го преодолявам на 5-та предавака без да тормозя мотора) за разлика, когато съм с дебитомер;- при рязко подаване на газ в ниските обороти почти не изпушва колата за разлика, когато съм с дебитомер;- не усетих разлика в гориво-потреблението или, ако има такава е незначително;- без дебитомер обаче, сутрин колата стартира "по-твърдо" някак си. ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :P
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #13
                          ntodorov написа:
                          Искам да използвам темата и да задам един въпрос. Карах колата си известно време с разкачена букса на дебитомера.Какво забелязах: Разлика не усетих, освен в случаите...- при стръмен и дълъг баир ( ежедневно го минавам) не губи мощността си(базата ми е стремежа да го преодолявам на 5-та предавака без да тормозя мотора) за разлика, когато съм с дебитомер;- при рязко подаване на газ в ниските обороти почти не изпушва колата за разлика, когато съм с дебитомер;- не усетих разлика в гориво-потреблението или, ако има такава е незначително;- без дебитомер обаче, сутрин колата стартира "по-твърдо" някак си. ПС: Та: Въпросът ми е. Дали да влизам в приключение с нов дебитомер или с парите за новия да заведа семейството си на уикенд далеч от града? :P
                          Влизай в приключението,но е хубаво първо да се види ЕГР-а.
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #14
                            Koe по-точно да му се гледа ?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              може би сърцето -що за въпрос

                              Коментар

                              Working...
                              X