Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

дебитомер jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Аз моя го поръчах днес. Утре го слагам. Сега ме кефи как върви с откачена букса Мъри - кажи за резета?
    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

    Коментар


      #32
      emzo написа:
      Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
      Специално, някои "майстори" твърдят, че "компютъра" на колата се ресетва ако стои по-дълго без ток. И се "оправяли" някои проблеми... Нямам коментар...
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        @Стелияне, иронизирах
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #34
          Преди да излезе ФЕС нали имаше нещо Унидиаг или нещо от този сорт. Та там имаше опция резет на ЕКУ-то. Като я пуснех и всичко спираше и след това отново тръгваше. Може за това да говори колегата.

          Коментар


            #35
            jenshen73 написа:
            emzo написа:
            Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
            Специално, някои "майстори" твърдят, че "компютъра" на колата се ресетва ако стои по-дълго без ток. И се "оправяли" някои проблеми... Нямам коментар...
            И аз така знам Моето ЕКУ го държах 1 месец без ток и пак не се беше "рисетнало" Чаках го да си "оправи" някои от проблемите като недостатъчен вървеж и висок разход но уви Най-добрия рисет на това ЕКУ е да се флашне с готян софт.

            Коментар


              #36
              Май няма да получим отговор
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #37
                emzo написа:
                Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
                EDC 15 C 7 се ресетва с диагностичен интерфейс На Чавето колате е 140 коня............ Обаче ресета не е задължителен като при бензиновите коли,и се прави само за да влезне по бързо ЕКУ-то в работни параметри с новия дебитомер.
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #38
                  Моята кола тръгна, но за краткия пробег от 5км градско с новия дебитомер, забелязах при няколко подавания на газ, че заглъхва, след което рязко тръгва с леко изпушване....Дано се обучи или квото и ще да е там по-бързо, че нямам нерви повече!!!
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    #39
                    tyson написа:
                    Моята кола тръгна, но за краткия пробег от 5км градско с новия дебитомер, забелязах при няколко подавания на газ, че заглъхва, след което рязко тръгва с леко изпушване....Дано се обучи или квото и ще да е там по-бързо, че нямам нерви повече!!!
                    А тапа на ЕГР-а имаш ли,да няма пробив м/у турбината и дебитомера
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      #40
                      Тапа на ЕГР-нямам. Но имам изработени такива от метал. Трябва само да се сложат Маркучите са провериха уж няма пробиви...Колко време отнема това обучение? Или не е от това моя проблем?
                      Прикачени файлове
                      "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                      ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                      Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                      Коментар


                        #41
                        Mury написа:
                        emzo написа:
                        Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
                        EDC 15 C 7 се ресетва с диагностичен интерфейс
                        Aхаааа, ще ме накараш да остскоча до сервиза ти да видя с кво аджеба ги ресетвате тия ЕКУта
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #42
                          emzo написа:
                          Mury написа:
                          emzo написа:
                          Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
                          EDC 15 C 7 се ресетва с диагностичен интерфейс
                          Aхаааа, ще ме накараш да остскоча до сервиза ти да видя с кво аджеба ги ресетвате тия ЕКУта
                          Заповядай,аз не крия нищо-ако искаш мога да ти кажа и марката на интерфейса.................
                          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                          Ventura garage

                          Коментар


                            #43
                            tyson написа:
                            Тапа на ЕГР-нямам. Но имам изработени такива от метал. Трябва само да се сложат Маркучите са провериха уж няма пробиви...Колко време отнема това обучение? Или не е от това моя проблем?
                            Слагай тапата,според мен там е разковничето
                            Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                            Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                            Ventura garage

                            Коментар


                              #44
                              jenshen73 написа:
                              emzo написа:
                              Kолега Mury, сподели как се ресетва EDC15 ?
                              Специално, някои "майстори" твърдят, че "компютъра" на колата се ресетва ако стои по-дълго без ток. И се "оправяли" някои проблеми... Нямам коментар...
                              Доста коли,включително доста от по старите итаианки,се ресетват точно така. Ако човек има желание,в нета пише всичко
                              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                              Ventura garage

                              Коментар


                                #45
                                Изобщо не беше там разковничето. Колата си стана перфектна точно след 8-мия км от смяната на дебитомера.И точно след 3-тото палене беше ОК. Навъртях и 80км, всяко подаване на газ беше перфектно. Реагираше много добре. Това беше целта на занятието.
                                "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                                ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                                Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                                Коментар

                                Working...
                                X