Колеги имам следния проблем :Преди около месец колата спря докато си карах по магистралата и ми светна чека с грешка P0191 Fuel Rail Pressure. След това трябваше да изчакам малко за да успее да запали. Това се случи като беше в по - високи обороти -3500 може би. Колата почна да пали по - трудно. Днес реших да я настъпя пак и да видя какви грешки ще ми даде. Прикачам ги долу - има и логове. Сега вече пали хептем трудно, да не кажа, че едвам успявам. Въпроса е как да установя дали е регулатор или помпа ?http://dox.bg/files/dw?a=ec71ca721e
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с помпа или регулатор Alfa 166 2.4 JTD 136 кс ?
Collapse
X
-
Re: Проблем с помпа или регулатор Alfa 166 2.4 JTD 136 кс ?
zumitaka написа:Колеги имам следния проблем :Преди около месец колата спря докато си карах по магистралата и ми светна чека с грешка P0191 Fuel Rail Pressure. След това трябваше да изчакам малко за да успее да запали. Това се случи като беше в по - високи обороти -3500 може би. Колата почна да пали по - трудно. Днес реших да я настъпя пак и да видя какви грешки ще ми даде. Прикачам ги долу - има и логове. Сега вече пали хептем трудно, да не кажа, че едвам успявам. Въпроса е как да установя дали е регулатор или помпа ?http://dox.bg/files/dw?a=ec71ca721eФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
само едно е -почисти регулатора и смени горивния филтър.не влизай във филми със смяна на регулатор.при заминал регулатор изписва грешка 1671.от помпата също не е .просто имаш високо налягане в рейла в следствие на задръстената му от фини частици цедка.когато се разтовари налягането в рейла след 1мин. можеш да палиш и след малко пак гаснене и пак и пак и така.
Коментар
-
ivel написа:само едно е -почисти регулатора и смени горивния филтър.не влизай във филми със смяна на регулатор.при заминал регулатор изписва грешка 1671.от помпата също не е .просто имаш високо налягане в рейла в следствие на задръстената му от фини частици цедка.когато се разтовари налягането в рейла след 1мин. можеш да палиш и след малко пак гаснене и пак и пак и така.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
реших така защото след като я остави малко си пали т.е рейла се разтоварва от високото налягане.наистина е малко противоречиво,защото пък трудното палене е също симптом на заминаваща помпа.най добре е да се пробва на високи обороти под натоварване сиреч в движение дали ще гасне.според мен това че е угаснала на 3500об си е случайност.тя ще гасне и на 2000об и на 2500 и тн въобще когато си поиска.затова и моя съвет е първо да почисти регулатора и да смени горивния филтър
Коментар
-
ivel написа:реших така защото след като я остави малко си пали т.е рейла се разтоварва от високото налягане.наистина е малко противоречиво,защото пък трудното палене е също симптом на заминаваща помпа.най добре е да се пробва на високи обороти под натоварване сиреч в движение дали ще гасне.според мен това че е угаснала на 3500об си е случайност.тя ще гасне и на 2000об и на 2500 и тн въобще когато си поиска.затова и моя съвет е първо да почисти регулатора и да смени горивния филтърzumitaka написа:...Това се случи като беше в по - високи обороти -3500 може би. Колата сега вече пали хептем трудно, да не кажа, че едвам успявам.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Мерси много колеги. Майстора ми каза, че ще се опита да намери регулатор за проба и ще видим какво ще излезе. Видях, че колеги са си оправяли помпи като са подменяли буталата и уплътненията с оригинални bosh-овски части. Дали това е по - добрия вариант или да си търся втора ръка евентуално ?
Коментар
-
Извинявам се, но ще ползвам, че темата е за Алфа и ще попитам - къде се намира (откъде се стига ) до сондата на резервоара на Алфа156 комби? Скоро благодарение на форума изчистих цедката на Мария (ужасна мърсотия) и искам да направя тази процедура и на братчеда на Алфата. Не знам къде да пусна запитването си, та затова - тук.Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар