Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с помпа или регулатор Alfa 166 2.4 JTD 136 кс ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с помпа или регулатор Alfa 166 2.4 JTD 136 кс ?

    Колеги имам следния проблем :Преди около месец колата спря докато си карах по магистралата и ми светна чека с грешка P0191 Fuel Rail Pressure. След това трябваше да изчакам малко за да успее да запали. Това се случи като беше в по - високи обороти -3500 може би. Колата почна да пали по - трудно. Днес реших да я настъпя пак и да видя какви грешки ще ми даде. Прикачам ги долу - има и логове. Сега вече пали хептем трудно, да не кажа, че едвам успявам. Въпроса е как да установя дали е регулатор или помпа ?http://dox.bg/files/dw?a=ec71ca721e

    #2
    колата на обороти равномерно ли работи!!!
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с помпа или регулатор Alfa 166 2.4 JTD 136 кс ?

      zumitaka написа:
      Колеги имам следния проблем :Преди около месец колата спря докато си карах по магистралата и ми светна чека с грешка P0191 Fuel Rail Pressure. След това трябваше да изчакам малко за да успее да запали. Това се случи като беше в по - високи обороти -3500 може би. Колата почна да пали по - трудно. Днес реших да я настъпя пак и да видя какви грешки ще ми даде. Прикачам ги долу - има и логове. Сега вече пали хептем трудно, да не кажа, че едвам успявам. Въпроса е как да установя дали е регулатор или помпа ?http://dox.bg/files/dw?a=ec71ca721e
      ГНП!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #4
        И датчик колянов вал (crank shaft senzor). Той производна от грешката за ГНП-то ли е или?
        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

        Коментар


          #5
          Дала ти е регулатор на помпата.Свали и го почисти и мисля,че ще се оправи. След това смени филтъра/горивния/.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            само едно е -почисти регулатора и смени горивния филтър.не влизай във филми със смяна на регулатор.при заминал регулатор изписва грешка 1671.от помпата също не е .просто имаш високо налягане в рейла в следствие на задръстената му от фини частици цедка.когато се разтовари налягането в рейла след 1мин. можеш да палиш и след малко пак гаснене и пак и пак и така.

            Коментар


              #7
              ivel написа:
              само едно е -почисти регулатора и смени горивния филтър.не влизай във филми със смяна на регулатор.при заминал регулатор изписва грешка 1671.от помпата също не е .просто имаш високо налягане в рейла в следствие на задръстената му от фини частици цедка.когато се разтовари налягането в рейла след 1мин. можеш да палиш и след малко пак гаснене и пак и пак и така.
              Би ли ни споделил, как реши, че не от помпата?Що не отвори лога да погледнеш аджеба, какви са записаните грешки в ЕКУ-то?
              Прикачени файлове
              ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

              Коментар


                #8
                реших така защото след като я остави малко си пали т.е рейла се разтоварва от високото налягане.наистина е малко противоречиво,защото пък трудното палене е също симптом на заминаваща помпа.най добре е да се пробва на високи обороти под натоварване сиреч в движение дали ще гасне.според мен това че е угаснала на 3500об си е случайност.тя ще гасне и на 2000об и на 2500 и тн въобще когато си поиска.затова и моя съвет е първо да почисти регулатора и да смени горивния филтър

                Коментар


                  #9
                  ivel написа:
                  реших така защото след като я остави малко си пали т.е рейла се разтоварва от високото налягане.наистина е малко противоречиво,защото пък трудното палене е също симптом на заминаваща помпа.най добре е да се пробва на високи обороти под натоварване сиреч в движение дали ще гасне.според мен това че е угаснала на 3500об си е случайност.тя ще гасне и на 2000об и на 2500 и тн въобще когато си поиска.затова и моя съвет е първо да почисти регулатора и да смени горивния филтър
                  zumitaka написа:
                  ...Това се случи като беше в по - високи обороти -3500 може би. Колата сега вече пали хептем трудно, да не кажа, че едвам успявам.
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #10
                    Мерси много колеги. Майстора ми каза, че ще се опита да намери регулатор за проба и ще видим какво ще излезе. Видях, че колеги са си оправяли помпи като са подменяли буталата и уплътненията с оригинални bosh-овски части. Дали това е по - добрия вариант или да си търся втора ръка евентуално ?

                    Коментар


                      #11
                      втора ръка е като спортния тотализатор.кажи на майстора си първо да почисти този и да смени филтъра.макар че тази грешка 1671 хич не е добре.измерете му съпротивлението също така на регулатора

                      Коментар


                        #12
                        [quote="ivel"]втора ръка е като спортния тотализатор.прав си но много морги са с разбрани собственици-взимаш и ако е прецакана връщаш и ти дават парите ако е здрава си имаш и резервен регулатор на цената на ремонтния комплект+работа
                        Bravo 1.9d 97г

                        Коментар


                          #13
                          Извинявам се, но ще ползвам, че темата е за Алфа и ще попитам - къде се намира (откъде се стига ) до сондата на резервоара на Алфа156 комби? Скоро благодарение на форума изчистих цедката на Мария (ужасна мърсотия) и искам да направя тази процедура и на братчеда на Алфата. Не знам къде да пусна запитването си, та затова - тук.
                          Marea Wekeend ELX 1.9 TD 100hp/97

                          Коментар

                          Working...
                          X