Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много тропа на студено пунто 1,7тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много тропа на студено пунто 1,7тд

    Здравейте колеги,Напоследък ми прави впечатление че мойто пунто 1,7тд след палене докато загрее доста тропа.Трака като трактор, без осезаеми вибрации и пушек.Особено до обороти до 2000.....Може ли да е от фината настройка на центровката или въобще от центровката?Модерирано заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org.
    Fiat Punto 1,7 td
    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

    #2
    правил ли си нещо по колата точно преди да почне да тропа повече
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Колега, както я описваш е цвете, моето браво 1.9 TD като е студено тропа като беларус тресе се и излиза син пушек след 20 - 30 сек всичко спира и си работи нормално така е вече 5 години ......... Не знам какво е защо го прави пречили ли и какво да го правя...... Няма проблем с вървене или с разход за 10 000 км повече от 100 гр. масло не пипа, нямам проблеми с колата лятото тропа по 5 - 10 секунди зимата 20 - 30 и така вече години. Миналата зима при - 20 пали от 2 ри 3 ти път трактора, но до сега не ме е оставяла пущината

      Коментар


        #4
        Синия или сив пушек най вероятно е от проблем с разпръсквачите.Тропането може да е и от помпата, ако и идва много предварение като е студена.
        http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
        Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
        FIAT БРАВО 1.2 16v
        ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
        FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

        Коментар


          #5
          Все си мисля, че ако я разбутам при някои майстор ще съжалявам. Ще ми измисли 1 000 неща и центровки свят ще ми се завие и без това с 4 зимни гуми реглаж на предница смяна на маншони на рейката и подмяна на лагерите на задния мост съм 700 лв. назад ако е вкарам и за двигателя да я гледат.... ще се наложи да спа в нея защото ще ме изхвърлят от вкъщи

          Коментар


            #6
            При мен няма пушек както казах, но докато загрее е ад това е около 10 мин.Сменях ангренажен ремък и клапани на главата в началото на лятото, още тогава ми се стори че тропа малко повече ама сега вече като стана студено съвсем.......чудя се от какво може да е белезите са по учебник на шайбите, проверих ги вчера.......но все си мисля че е от центровката......Чакам вашите мнения.........
            Fiat Punto 1,7 td
            Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

            Коментар


              #7
              Ако си я карал миналата зима, за да направиш разликата, то има проблем.Ако това ти е първата зима на този двигател, то това е нормално.Това каза боба на масата.п.п. Чакай да стане -15 да видиш тогава как тропа
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                1

                Карай си я и хич да не ти пука . Провокираш ме, да ти направя клип при мен какво мазало е
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #9
                  Абе сега ще си мерим...звуците ли? Утре ще я водя на диагностика....ако не могат да намалят шума, мисля да изолирам двигателното с безазбестово одеало вече имам доста добра идеа как ще го направя.....другия вариянт АНТИФОНИ.
                  Fiat Punto 1,7 td
                  Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                  Коментар


                    #10
                    Бях на диагностика.Казаха, че в момента всичко е ок-когато е загряла.Искат да я оставя там, че сутрин да я запалят и тогава да я диагностицират, като е студена колата, помпата сама си давала предварение за по-лесно палене.След загряване нещата си идвали на мястото, но при мен май това предв. е множко.Та искат да я гледат на студено.Това ще стане др.седмица щото сега колата ми трябва.Само не ми е ясно принципа на това предварение на помпата при студен старт.Някой ако ме светне ще съм благодарен.
                    Fiat Punto 1,7 td
                    Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                    Коментар


                      #11
                      jeniro написа:
                      Бях на диагностика.Казаха, че в момента всичко е ок-когато е загряла.Искат да я оставя там, че сутрин да я запалят и тогава да я диагностицират, като е студена колата, помпата сама си давала предварение за по-лесно палене.След загряване нещата си идвали на мястото, но при мен май това предв. е множко.Та искат да я гледат на студено.Това ще стане др.седмица щото сега колата ми трябва.Само не ми е ясно принципа на това предварение на помпата при студен старт.Някой ако ме светне ще съм благодарен.
                      Не е само предварение, а има и повечко нафта. Нещо като смукача при жигулата. Като загрее ДВГ, не му трябва по-богата смес, съответно и аванса се намаля. Тези неща ги определя ЕКУ кога и как да се случват, така че не виждам смисъл да се ръсиш с излишни пари за диагностики и да стоиш без кола. Апък то и нафтата развалиха с тоя биодизел дето го добавят, така че дишай спокойно, проблема не е в твоя телевизор
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        jeniro написа:
                        Бях на диагностика.Казаха, че в момента всичко е ок-когато е загряла.Искат да я оставя там, че сутрин да я запалят и тогава да я диагностицират, като е студена колата, помпата сама си давала предварение за по-лесно палене.След загряване нещата си идвали на мястото, но при мен май това предв. е множко.Та искат да я гледат на студено.Това ще стане др.седмица щото сега колата ми трябва.Само не ми е ясно принципа на това предварение на помпата при студен старт.Някой ако ме светне ще съм благодарен.
                        Не е само предварение, а има и повечко нафта. Нещо като смукача при жигулата. Като загрее ДВГ, не му трябва по-богата смес, съответно и аванса се намаля. Тези неща ги определя ЕКУ кога и как да се случват, така че не виждам смисъл да се ръсиш с излишни пари за диагностики и да стоиш без кола. Апък то и нафтата развалиха с тоя биодизел дето го добавят, така че дишай спокойно, проблема не е в твоя телевизор
                        Колега , Любенов!- Специално този 1,7тд мотор ,абсолютна никакво ECU не го управлява,защото е проста механична бошова помпа. ЕДИСНТВЕНИТЕ ел компоненти са двата клапана на ГНП .Единия дето пуска нафтата, другия е така наречения термо клапан,който участва в първоначалния момент при стартирване на двигателя при студено време. Специано с втория клапан съм си правил експеримент, а той се състоеше с откаченето на кабелчето който е свързан.И при 6-7градуса, нищо не се промени по работата на мотора, палеше и си работеше нормално.При по-ниски температури не съм пробвал,но доколкото знам ,ако е провреден тоя клапан,,симтомите ще бъдат с трудно палене,що се отнася за тоя аванс, той се управлява от самата помпа,най-вероятно в самата помпа има термопатрон който се влияе от температурата или на навтата ,или от корпуса на помпата.И аз така минах по-тоя път след смяна на ремък, и ми отне месец докато разбера че центровка се прави при различни температури на въздуха,като едната задължително е на по ниска температура, някъде 10-12 градуса. :D
                        Fiat palio 1.7td

                        Коментар


                          #13
                          Е сега пее мотора, да не се урочаса.........а и сложих упл.под капака-един дълък шал увит на салам и омазан със негорим силикон, стана екстра.Ще видя и разхода дали ще падне.
                          Fiat Punto 1,7 td
                          Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG

                          Коментар

                          Working...
                          X