Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дизелов проблем, но не е е Фиат.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Все пак започнете от подгревните свещи.Проверете ги една по една и вижте напрежението към тях.Исузуто е капризно и даже една да не работи започва да пали по трудно.Проверете маркучите,които влизат и излизат от филтъра,точно от там често почти незабелязано влиза въздух и горивото се връща към резервоара.Щом почва да ви гасне на малки обороти може да има и запушване по системата.Наблюдавайте дали пропушва от ауспуха по време на въртенето на стартера.Ако пуши значи проблема не е от липса на гориво и ще се търси другаде.Проверете и масата към мотора.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      Днес сваляхме резервоар. Пчистхме го хубаво. Продухахме маркучите и стегнахме всички връзки добре. Запали сравнително леко. И я оставихме да поработи. доста равномерна работа според мен. Това ощена канала. В момента в който я изкарахме при подаването на газ се изсра (с извинение) с мокро черно петно на асвалта и загасна. Запали много трудно и при подавае на газ известно време отзад капеше чернилка (неизгоряла нафта). А сега кажете каква е тази нафта? Дюза ли пропикава?
      Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес

      Коментар


        #18
        Това е вероятно конденз от ауспуха.Вижте на входния щуцер на помпата дали има цедка.Ако има я почистете.Като развиеш холендера с дифтунгите тя трябва да е под него.Така от разстояние е трудно.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар

        Working...
        X