Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се казва този маркуч,колко струва клапан за турбо 2 ръка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се казва този маркуч,колко струва клапан за турбо 2 ръка

    Здравейте,интересува ме как се казва този маркуч ,че се е сцепил да го сменя едва ли ще мога да го залепя/предложения/и колко струва клапан за турбо 2 ръка - сега съм сложил временно от ауди ,но трябва да го върна
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

    #2
    Тоя маркуч е тръба пластмасова, само от морги.А клапана се отваря и чисти в повечето случаи , има тема в ЧЗВ раздела.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      Тоя маркуч е тръба пластмасова, само от морги.А клапана се отваря и чисти в повечето случаи , има тема в ЧЗВ раздела.
      Намерих един клапан втора ръка ще го взема - тръбата ще проверят утре дали я има ако не ще продължавам да я търся -ако някой има и продава да пише лс !
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

      Коментар


        #4
        Защо ти е нов клапан и какво те кара да мислиш,че с друг втора ръка ще си решиш проблема?А вместо тръбата можеш да ползваш маркуч или най малко да я удължиш с такъв.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          iakvvu написа:
          Защо ти е нов клапан и какво те кара да мислиш,че с друг втора ръка ще си решиш проблема?А вместо тръбата можеш да ползваш маркуч или най малко да я удължиш с такъв.
          Как да я удължа?-става дума за дебелата тръба
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

          Коментар


            #6
            Елементарно! Режеш тръбата на удобно за теб място,вземаш едно парче маслоустойчив маркуч с вътрешен диам. 4 или 5 мм.(ще измериш тръбичката) и нанизваш краищата на маркуча в тръбата и клапана.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              iakvvu написа:
              Елементарно! Режеш тръбата на удобно за теб място,вземаш едно парче маслоустойчив маркуч с вътрешен диам. 4 или 5 мм.(ще измериш тръбичката) и нанизваш краищата на маркуча в тръбата и клапана.
              Все си мисля ,че не говорим за едно и също!Става дума за дебелата пластмасова тръба ,която се спуска надолу.Тя е сцепена по ръба където съм посочил.
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

              Коментар


                #8
                Това е смукателната тръба от интеркулера и турбото. Опитай се да я залепиш ако не втора употреба или нова.Виж да не е запънала някъде и да стои под напрежение и от вибрацията да се е пукнала.Клапан за турбо втора ръка си имаш.Ако не е изправен го замени с нов.Това е клапанът,който управлява геометрията на турбината и колата може да започне да ти губи мошност и да забива при определена скорост.Тръбата е важна за пълненето на двигателя от там ти изпуска и се губи ефекта от турбината.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  @fiat_potrebitel - каква е причината да се насочиш към смяна на клапана ?
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    @fiat_potrebitel - каква е причината да се насочиш към смяна на клапана ?
                    Една ден като си запалих колата преди 2 дни колата нямаше ряз на нито една скорост иначе на свободна като подам газ има обороти карах така 2 дни и извънградско и градско когато е на 1,2,3,4,5 не можеше да ускори като натисна газта.Компютъра не плказваше грешки.Отидох на диагностика там показа 6 грешки ,но момчето каза ,че е имало стило със същия проблем почисти ми датчика,сложи клапан от ауди и всичко се оправи ,но се чуваше свистене при подаване на газ намери и ми показа каде е пукнато дори малко масалце имаше-около сцепеното и така.
                    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
                    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

                    Коментар


                      #11
                      изтрий
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

                      Коментар


                        #12
                        Я първо си оправи тръбата после купувай клапан.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          emzo написа:
                          Я първо си оправи тръбата после купувай клапан.
                          Да я сменя или да я измия с обезмаслител и вода да я подсуша и да я залепя с хубаво тиксо ?- без да я свалям .Сега отворих клапана видимо всичко е ок - нямам мултицет ,за да проверя бубината довечера един приятел ще донесе.
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

                          Коментар


                            #14
                            fiat_potrebitel написа:
                            emzo написа:
                            Я първо си оправи тръбата после купувай клапан.
                            Да я сменя или да я измия с обезмаслител и вода да я подсуша и да я залепя с хубаво тиксо ?- без да я свалям .Сега отворих клапана видимо всичко е ок - нямам мултицет ,за да проверя бубината довечера един приятел ще донесе.
                            Тая работа с хубаво тиксо не се прави, ползва се силикон и медицински бинт
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              S_BANKOV написа:
                              fiat_potrebitel написа:
                              emzo написа:
                              Я първо си оправи тръбата после купувай клапан.
                              Да я сменя или да я измия с обезмаслител и вода да я подсуша и да я залепя с хубаво тиксо ?- без да я свалям .Сега отворих клапана видимо всичко е ок - нямам мултицет ,за да проверя бубината довечера един приятел ще донесе.
                              Тая работа с хубаво тиксо не се прави, ползва се силикон и медицински бинт
                              Кой силикон е най-подходящ акрилен или друг?
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2004 г.
                              Fiat Stilo Multi Wagon 1.9 JTD 115hp 2005 г. - за части

                              Коментар

                              Working...
                              X