Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Солидни метални вибрации след смяна на съединител ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Солидни метални вибрации след смяна на съединител ?

    Колеги проблема е следният. Сменен е съединител комплект и тампон на скорости на Пунто 1.7Д. Отделя малко горе и има много солидни вибрации по цялото купе на празен ход, освен това се чува зверско чукане на аксиалния лагер и изчезва при натискане на съединителя. Дайте съвети моля, че съм в безизходица ...
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    #2
    кола

    Пак същата процедура нещо се е объркало
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      скоростите на земята за да видиш какъв е проблема
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        +1
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          То рано или късно , скоростите ще са на земята ;( Върти ми се из главата сменения тампон http://www.axm-auto.com/image_displa...42_b.50472.jpg и дали не трябва още някои да се смени. Съединителя работи добре с мек педал и леко горе ( което ще го коригираме ) Обяснявам си вибрацията до някъде другите тампони, но това чукане на аксиалния на свободна не мога да си го обясня особено много ....
          CSI in the CAR !!!
          Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


          ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

          Коментар


            #6
            Ми да ти кажа може да не е от аксиалния лагер аот първичния вал на СК.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Ми да ти кажа може да не е от аксиалния лагер а от първичния вал на СК.
              Идеята е следната, Тропането-чукането го има винаги при движение на всички предавки, дори се засилва при спирачка и ускорение (особено при товар на ниски обороти ). Изчезва само когато се натисне педала, до момента не го беше правила по никакъв начин преди новия съединител. Не би трябвало да е вал на скоростите, все щеше да дрънка и от по-рано или да загатне нещо. За да се стигне до смяна на съединителя, се оказа, че ми боксува защото аксиалния се беше врязал в притискатела и е изкопал 5 мм канал по слънцето. Сега се присещам за една малка подробност. При качване на скоростите пречеше една малка втулка от общо 2, които преценихме, че са там само за да крепят една ламарина да не се измества. Все си мисля, че не е проблема във въпросната втулка. Някакви идеи ..... ?
              CSI in the CAR !!!
              Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


              ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

              Коментар


                #8
                тези втулки се наричат още пасвателни втулки,т.е те фиксират кутията.може и без тях,но е по-труден монтажа.по принцип всичко измислено от производителя не е случайно

                Коментар


                  #9
                  Съгласен съм, че всичко което е измислено от производителя не е случайно, и не смятам че съм по инженер , но така се получи. Вместо да улесни нещата, ги правеше невъзможни с променената си яйцевидна геометрия, причини много нерви, ...... и не ми остана избор Дайте ми съвет къде да търся проблема като се разглобява на ново всичко, има ли нещо хронично, нещо за което трябва да се внимава особено много ? Постоянно се убеждавам, че тая кола колкото повече се опитва да я прави човек, тя става все по-зле. Отчайвам се мн. сериозно и почвам да я намразвам вече.
                  CSI in the CAR !!!
                  Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                  ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                  Коментар


                    #10
                    хубаво е да разглобиш и виж как си сложил акс. лагер

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      хубаво е да разглобиш и виж как си сложил акс. лагер
                      Сега почивните дни са предвидени за демонтаж, но искам да съм предварително подготвен ,за да не се получи пак същото ако не намерим причината ;(
                      CSI in the CAR !!!
                      Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


                      ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

                      Коментар

                      Working...
                      X