S_BANKOV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.4jtd търся информация.
Collapse
X
-
Kuku написа:Естествено, че не си прав, защото такава 156/Либра няма Просто разликата в мощността е малка и за това не си струва.Ако едната беше 90к.с., а другата 170к.с., естествено, че бих предпочел по-мощната, но при наличието на златната среда 1.9, всичко друго е излишно и разточителноA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pecata написа:Понеже съм болнични и днес в 2 къщи си бях набелязал 3 либри да ги огледам.Първото лошо впечатление и от 3-те ми направи алкантра салона.Не е скъсан,но в много гадно състояние,пран не както трябва и седи като разбридан.Не ми е ясно защо джамбазите си правят труда да връщат км на тези автомобили при положение,че могат да се видят реалните. И 3-те бяха под 200 хиляди по километраж.Аз съм виждал СЛУЖЕБНА кола на 200 хиляди реални как изглежда,тези определено бяха доста по износени.Единия джамбазин не спря да ми рекламира навигацията,докъто не го накарах да я пусне и всичко с рекламата свърши.Май ще я избирам не само по мотор,ами и по купе и външен вид щото много гробове има по автопазара.
Коментар
-
Данъка на 2.4 е с около 40-50лв. повече.Г.О. също толкова.Само от 1л. по-високия разход, при среден годишен пробег от 20’000км., разликата в ущърб на 2.4 е над 500лв.Още при закупуването се дават около 200-300лв. повече за обслужване, заради по-скъпата оптяжна ролка на ангренажния ремък - еднократно, слава Богу.Заради по-високата мощност, основните възли в периферията са подложени на по-голямо натоварване и са потенциални бомби със закъснител - турбо, полуоски, съединител, дори окачването, заради по-голямата тежест на 5-цилиндровия двигател.Именно заради петия цилиндър има и по една дюза/свещ повече, които също не са евтини, а се случва да правят проблеми.Пак заради повечето цилиндри, с двигателя се работи по-трудно и е напълно възможно труда по сервизите да се оскъпи.Накрая, НО реално на първо място - цялата тази галамация за 30к.с. повече Съжалявам, че съм на различно мнение, но за мен е безсмислено!
Коментар
-
Kuku написа:Данъка на 2.4 е с около 40-50лв. повече.Г.О. също толкова.Само от 1л. по-високия разход, при среден годишен пробег от 20’000км., разликата в ущърб на 2.4 е над 500лв.Още при закупуването се дават около 200-300лв. повече за обслужване, заради по-скъпата оптяжна ролка на ангренажния ремък - еднократно, слава Богу.Заради по-високата мощност, основните възли в периферията са подложени на по-голямо натоварване и са потенциални бомби със закъснител - турбо, полуоски, съединител, дори окачването, заради по-голямата тежест на 5-цилиндровия двигател.Именно заради петия цилиндър има и по една дюза/свещ повече, които също не са евтини, а се случва да правят проблеми.Пак заради повечето цилиндри, с двигателя се работи по-трудно и е напълно възможно труда по сервизите да се оскъпи.Накрая, НО реално на първо място - цялата тази галамация за 30к.с. повече Съжалявам, че съм на различно мнение, но за мен е безсмислено!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За който кара в града за какво са му тия 30коне отгоре?Да лети и да го снимат? Дори и само да си земе интенса , емблема дето са на 16-ки има да дава бая пари за гуми - хубавите са по 200 добрите по 150.Всички му казваме ,че относно разходите дето ще има не си заслужава. - ще си спести за една почивка.Карам си 2.4 и да кеф е да дадеш газ и да чуеш 5така как ръмжи , да скъсаш тоз онзи.Ама и либрата си е луксозен седан не е да се правиш на рейсър.В алфа по-може.Не му казахте за зимата ,че тия дизели си искат да се сръчкат та да загреятЗа 4км до работата срелката не мърда от долу!И специално при мен не е да я сръчкаш на студен двигател та да загрее и да изгасиш след има няма 5мин.А да попадне на либра с подгряване на антифриза си е бая късмет.Или да си вземе 2.4 и да набие още пари.Тая кола има още 2-3 макс 4 да е оферта.После ти идват другите италянки да са на поносими цени да си ги купим.Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Kuku написа:А, чак пък проблем Просто, тук 50, там 50, тук 100, там 200....A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз не разбрах нещо, пича търси инфо за 2,4, а темата стана 1,9 vs 2,4 Ще Ви турям на чертата сите ей! :D"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Не че нещо ама всеки писал за 2.4 е собственик или е имал 2.4Всеки си хвали неговото.@nasty го каза, ако ще кара предимно градско , за какво му е 2.4 ?За загряването:Само за инфо ще дам, че Стило 1.9 при -6гр. , го ръчкам яко, за да закове стрелката на средата (изряден Бер термостат, нов) и после за при скорост 90км/ч стрелката пада почти на 60гр ! Ако не е нагревателя на въздуха в купето ..... стуууууд. Не знам дали има либри с подгрев на антифриза, но трябва да има такива с електически нагревател за парното в купето.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Не че нещо ама всеки писал за 2.4 е собственик или е имал 2.4Всеки си хвали неговото.@nasty го каза, ако ще кара предимно градско , за какво му е 2.4 ?За загряването:Само за инфо ще дам, че Стило 1.9 при -6гр. , го ръчкам яко, за да закове стрелката на средата (изряден Бер термостат, нов) и после за при скорост 90км/ч стрелката пада почти на 60гр ! Ако не е нагревателя на въздуха в купето ..... стуууууд. Не знам дали има либри с подгрев на антифриза, но трябва да има такива с електически нагревател за парното в купето.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар