Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.4jtd търся информация.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    S_BANKOV написа:
    Абсолютно точно казано. пп Кажи пак за триподите и драмата там
    Няма драма, драмата вие си я правите. Един човек се опита да ви го каже, но вие отново не стоплихте водата.

    Коментар


      #32
      Kuku написа:
      Естествено, че не си прав, защото такава 156/Либра няма Просто разликата в мощността е малка и за това не си струва.Ако едната беше 90к.с., а другата 170к.с., естествено, че бих предпочел по-мощната, но при наличието на златната среда 1.9, всичко друго е излишно и разточително
      Естествено, че съм прав. И не може да вземеш "златната среда" защото при избор от две неща няма среда И за конете не си прав.Един 2.4 двигател изкарва от 15.91 кубика една конска сила.Един 1.9 двигател изкарва от 16,61 кубика една конска сила.Или демек 2.4 двигателя изкарва повече коне от едни и същи кубици. Съответно е по-удачния вариант.След това хващаме градския разход. За пример Либра.1.9 двигателя 227.37 кубика харчат 1 литър гориво2.4 двигателя 262.31 кубика харчат 1 литър горивоЯсно се вижда, че повече кубици се хранят с еднакво количество гориво. Съответно от единица гориво се изкарва повече мощност от 2.4 двигателя.И накрая един от основните показатели даващ ориентир за това колко технологично напред е един двигател - средно налягане в цилиндъра през работен такт:1.9 двигател = 13,5 бара2.4 двигател = 14,1 бара.Ясно се вижда, че 2.4 двигателя за единица обем предлага по-добра характеристика.Някой ако може да си защити тезата, защо е по-добре да избере 1.9 двигател, чисто технически, а не защото така му харесвало, нека заповяда. :D
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #33
        pecata написа:
        Понеже съм болнични и днес в 2 къщи си бях набелязал 3 либри да ги огледам.Първото лошо впечатление и от 3-те ми направи алкантра салона.Не е скъсан,но в много гадно състояние,пран не както трябва и седи като разбридан.Не ми е ясно защо джамбазите си правят труда да връщат км на тези автомобили при положение,че могат да се видят реалните. И 3-те бяха под 200 хиляди по километраж.Аз съм виждал СЛУЖЕБНА кола на 200 хиляди реални как изглежда,тези определено бяха доста по износени.Единия джамбазин не спря да ми рекламира навигацията,докъто не го накарах да я пусне и всичко с рекламата свърши.Май ще я избирам не само по мотор,ами и по купе и външен вид щото много гробове има по автопазара.
        Аз така и не разбрах какви пари си приготвил за либра Но на една хубава цена съм готов да се разделя с моята Екстри стандартни за модела. Ел. седалки с програмиране, подгряване.... кожени. Босе с навигация и тел. сензор за дъжд, електрохроматично огледало, круиз контрол.Три ключа + всички карти.......... Комплект зимни + летни гуми на алуминиеви джанти...........Преди 6к съм я обслужил а преди 300км масла и филтри.Ето тук можеш да я видиш. http://chaveto.snimka.bg/automobiles...634219Като тук е със старият салон, в момента е с кожа, но нямам снимки.

        Коментар


          #34
          chavetoЗа твоята нямам достатъчно,изглежда перфектно и този цвят...
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #35
            Данъка на 2.4 е с около 40-50лв. повече.Г.О. също толкова.Само от 1л. по-високия разход, при среден годишен пробег от 20’000км., разликата в ущърб на 2.4 е над 500лв.Още при закупуването се дават около 200-300лв. повече за обслужване, заради по-скъпата оптяжна ролка на ангренажния ремък - еднократно, слава Богу.Заради по-високата мощност, основните възли в периферията са подложени на по-голямо натоварване и са потенциални бомби със закъснител - турбо, полуоски, съединител, дори окачването, заради по-голямата тежест на 5-цилиндровия двигател.Именно заради петия цилиндър има и по една дюза/свещ повече, които също не са евтини, а се случва да правят проблеми.Пак заради повечето цилиндри, с двигателя се работи по-трудно и е напълно възможно труда по сервизите да се оскъпи.Накрая, НО реално на първо място - цялата тази галамация за 30к.с. повече Съжалявам, че съм на различно мнение, но за мен е безсмислено!

            Коментар


              #36
              Kuku написа:
              Данъка на 2.4 е с около 40-50лв. повече.Г.О. също толкова.Само от 1л. по-високия разход, при среден годишен пробег от 20’000км., разликата в ущърб на 2.4 е над 500лв.Още при закупуването се дават около 200-300лв. повече за обслужване, заради по-скъпата оптяжна ролка на ангренажния ремък - еднократно, слава Богу.Заради по-високата мощност, основните възли в периферията са подложени на по-голямо натоварване и са потенциални бомби със закъснител - турбо, полуоски, съединител, дори окачването, заради по-голямата тежест на 5-цилиндровия двигател.Именно заради петия цилиндър има и по една дюза/свещ повече, които също не са евтини, а се случва да правят проблеми.Пак заради повечето цилиндри, с двигателя се работи по-трудно и е напълно възможно труда по сервизите да се оскъпи.Накрая, НО реално на първо място - цялата тази галамация за 30к.с. повече Съжалявам, че съм на различно мнение, но за мен е безсмислено!
              2.4 идва със по-голямо серво на спирачките, което е огромен плюс при спиране от 160-0.Дефакто това може да ти спаси личния живот един път, или живот на пешеходец, като си се засилил поради някаква причина един път в живота ти.Ето за мен един плюс, неизмерим с пари Тези 30кс са си екстра за която се плаща. Винаги така е било и винаги така ще бъде. Както се каза, данъка ще е малко по-скъп и застраховката. Практично след това поддръжката е еднаква.А и гледам много хора са се захванали за въпросния съединител/маховик.Маховика е на еднаква цена. Съединителя на 2.4 е с около 50лв по-скъп.Баси за 50лв разход на фона на сумата, един път в живота на автомобила, ако бъде сменен въобще, да се прави проблем. Издребнявате вече.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #37
                А, чак пък проблем Просто, тук 50, там 50, тук 100, там 200....

                Коментар


                  #38
                  За който кара в града за какво са му тия 30коне отгоре?Да лети и да го снимат? Дори и само да си земе интенса , емблема дето са на 16-ки има да дава бая пари за гуми - хубавите са по 200 добрите по 150.Всички му казваме ,че относно разходите дето ще има не си заслужава. - ще си спести за една почивка.Карам си 2.4 и да кеф е да дадеш газ и да чуеш 5така как ръмжи , да скъсаш тоз онзи.Ама и либрата си е луксозен седан не е да се правиш на рейсър.В алфа по-може.Не му казахте за зимата ,че тия дизели си искат да се сръчкат та да загреятЗа 4км до работата срелката не мърда от долу!И специално при мен не е да я сръчкаш на студен двигател та да загрее и да изгасиш след има няма 5мин.А да попадне на либра с подгряване на антифриза си е бая късмет.Или да си вземе 2.4 и да набие още пари.Тая кола има още 2-3 макс 4 да е оферта.После ти идват другите италянки да са на поносими цени да си ги купим.
                  Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                  Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                  Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                  Коментар


                    #39
                    Kuku написа:
                    А, чак пък проблем Просто, тук 50, там 50, тук 100, там 200....
                    Ами за това се взима една 1.6 на газ и това е, за да спестиш още повече.В крайна сметка се пита кое е по-добро, а не кое е по-евтино, нали така?Ако въпроса е точно "Кое е по-евтино за поддръжка", то няма някой да каже, че 2.4 е по-евтин. Но практически не може да се усети разликата между двата двигателя, освен ако не изкараш по 400лв заплата и да даваш 350 за автомобила и ако дойде разход от 410, вместо стандартния 350лв и това да те събори.4 години съм имам двата двигателя паралелно и мога да говоря от личен опит.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #40
                      Не става въпрос за най-евтино, а за оптимален баланс цена/качество

                      Коментар


                        #41
                        Аз не разбрах нещо, пича търси инфо за 2,4, а темата стана 1,9 vs 2,4 Ще Ви турям на чертата сите ей! :D
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #42
                          Не че нещо ама всеки писал за 2.4 е собственик или е имал 2.4Всеки си хвали неговото.@nasty го каза, ако ще кара предимно градско , за какво му е 2.4 ?За загряването:Само за инфо ще дам, че Стило 1.9 при -6гр. , го ръчкам яко, за да закове стрелката на средата (изряден Бер термостат, нов) и после за при скорост 90км/ч стрелката пада почти на 60гр ! Ако не е нагревателя на въздуха в купето ..... стуууууд. Не знам дали има либри с подгрев на антифриза, но трябва да има такива с електически нагревател за парното в купето.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #43
                            Либрата ми сваля температурата само ако пусна климатика на макс. и при положение, че е под 2000об/мА от както смених радиатора на парното студ няма. Ако оставя на макс. и започва да мирише на изнасилено :D

                            Коментар


                              #44
                              emzo написа:
                              Не че нещо ама всеки писал за 2.4 е собственик или е имал 2.4Всеки си хвали неговото.@nasty го каза, ако ще кара предимно градско , за какво му е 2.4 ?За загряването:Само за инфо ще дам, че Стило 1.9 при -6гр. , го ръчкам яко, за да закове стрелката на средата (изряден Бер термостат, нов) и после за при скорост 90км/ч стрелката пада почти на 60гр ! Ако не е нагревателя на въздуха в купето ..... стуууууд. Не знам дали има либри с подгрев на антифриза, но трябва да има такива с електически нагревател за парното в купето.
                              Не си прав.Както казах имал съм и двата двигателя 4 години и ги познавам много добре.По-добрия избор е 2.4, защото е с една идея по-добър.За парите, които плащаш дава повече от 1.9. И го доказах по-горе.А за 4-те години каране на 2.4 имам 10-на излизания извън София В момента карам 3 литров дизел, като го ползвам пак за градско. Просто маршрута ми е такъв. И обърнато в разход в пари към това, което имаш е по-добрия избор от 2.4 и т.н.Да, 1.9 е по-евтиния избор, но ако обърнеш всеки похарчен лев за това, което имаш, то по-правилния избор е 2.4, защото разхода в пари обърнат към мощност е по-нисък от това на 1.9 :D
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Коментар

                              Working...
                              X