Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.4jtd търся информация.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2.4jtd търся информация.

    Здравейте.Интересувам се от конкретно от споменатият в заглавието двигател.1. В алфа,фиат,ланча един и същи ли е този мотор или се различават.2. Как стои въпроса с съединителя,като при 1.9 jtd ли е ?3. В axm (да не се приема като реклама) вече няма цени на частите.Мен ме интересуват ремъци,ролки,филтри,в.помпа-нещата по обслужването колко струват.4. На място преди покупка лесно ли се диагностицира този мотор с лаптоп (предполагам) ?Или Либра комби или 156 комби или 166.Като динамика предполагам и в трите купета мотора се държи идентично.Другият момент е че при 156/166 окачването е малко по сложно и скъпо за обслужване,докато при либра незнам как е.Доколкото знам за 156 тампони и втулки могат да се сменят,само шарнирните връзки за капсоловани и решението е или нови елементи или рециклаж.Спрял съм се на дизел защото мисля,че разхода в пари ще е съшия какъвто на бензинов двулитров с ГИ.Когато имам време ходя и разглеждам по къщите какво има и засега съм малко разочарован от избора.Хубавите бройки се взимат много бързо.Другото което ми прави впечатление е,че по къщите има и доста либри 1.6/1.8 бензинови които обаче без ГИ харчат доста предполагам.Ще се радвам хора карали и потдържали такива коли да се поизкажат било то негативно или положително.Грешен раздел. Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    #2
    регистрирай се и ще има цени
    браво 1,6/90 - 09 г.

    Коментар


      #3
      Знам че при либра окачването е почти идентично с това на мареа.
      94' Fiat Punto 1.2 Rosso Swift
      03' Alfa Romeo 156 SW 2.4 jtd Nero Metallico
      02' Fiat Stilo 1.6 16v Grigio Steel

      Коментар


        #4
        A АлфаРомео форума четеш ли? Или Ланча форума? Там има предостатъчно информация, включително и цени на всичко Диагностиката на място не е проблем и разбираш почти всичко, но си трябва и подемник/канал за обстоен преглед на окачването, което не е никак евтино.Съединителят е драма и при двата дизела - 400-500лв. без труд. Маховика е към 800-1000лв.Аз на 1.9 дадох към 1000лв. за всичко от-до на първо обслужване след покупката - 2.4 е малко по-скъп.И това при положение, че няма нещо за ремонтиране!!!Ето, директно си копирам списъка:1. Масло AGIP Turbo-Diesel Evolution 4х18,00 = 72лв.2. Маслен филтър FIAAM FT5065 - 7,40лв. 3. Въздушен филтър FIAAM FL6891- 19,40лв.4. Горивен филтър FIAAM FP5600HWS - 26,90лв.5. Филтър климатик FIAAM - 24,00лв.6. Ангренажен ремък Gates 5500XS - 47,00лв.7. Оптяжен механизъм SKF VKM12174 - 111,70лв.8. Ролка SKF VKM 22179 -36,60лв.9. Пистов ремък Gates 6PK1835XQ - 39,20лв.10. Оптяжен мехнаизъм SKF VKM 32027 - 83,90лв.11. Ролка SKF VKM 32006 - 62,70лв.12. Водна помпа Saleri SIL PA922 - 78,00лв.13. Антифриз Febi Bilstein 1,5л. 2х15,90 = 31,80лв.14. Спирачна течност AGIP DOT4 0,5л. = 10,00лв.15. Хидравлична течност AGIP ATF2 - 2л.x9,00 = 18,00лв.16. Масло скоростна кутия AGIP 75w90 2л.x30,00 = 60,00лв.17. Гарнитура капак на клапани Elring - 24,70лв.18. Семеринг колянов вал, преден CORTECO - 8,00лв.19. Задни накладки Brembo P 23 067 - 62,70лв.П.П.Определено Либра е най-правилния избор.Аз просто не намерих хубава, за това купих 156, иначе щях да взема Либра 1.9

        Коментар


          #5
          1.9 115 е правилния мотор.Либрата е грозна, алфта е по-красива.Либрата има бетон окачване и вози по-добре от 156, по-добре обезшумена, ама грозна 166 e друга песен ама е филм да се поддържа.Ако много си се заинатил за 2.4 мотор, то гледай да е 140 или 150к.с. т.е. евро3 мотор.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Ще погледна другите 2 форума за повечко информация.Не намирам либрата грозна,по скоро алфата ми изглежда по агресивна и вътре ми е по приятна,затова клоня към нея.Обслужването като гледам цените които е поблиувал колегата по-горе са преглъщаеми.Доста ролки има .При смяната на съединител задължително ли и маховика се сменя?При оглед този маховик може ли да се локализира в какво състояние е ?
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              emzoОриентирал съм се към 2.4 ,защото си мисля,че ще е по пъргав и по няма да се товари отколкото 1.9 дали е така незнам.Доколкото съм чел разхода на 2.4 спрямо 1.9 е с около литър отгоре.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                166 е най-класната от всички! Но Либра определено е по-луксозна от 156. Либра има и повече екстри по подразбиране, НО алкантарата при модела почти винаги е в окаяно състояние Окачването на Либра е в пъти по-евтино от 156 и 166. Двигателите са еднакви, скоростите са еднакви, електрониката е еднаква, турбото, дюзите, дебитомерите.... всичко е почти идентично при JTD двигателите и/или е взаимозаменяемо с други JTD двигатели.Смяната на съединител не е задължително обвързана със смяна на маховик, но често се случва така, че и двете са заминали, особено, ако не се отремонтира едното навреме, то повлича и другото със себе си.... образно казано Маховик и съединител се оглеждат на свалени скорости На място може да се провери за типични симптоми насочващи към евентуални проблеми свързани с тях - притрисане при потегляне, приплъзване при ускорение, ала-абала.... В темата на края на това изречение пише доста, пълна е с линкове за проблеми/ремонти свързани със 156/147 - http://clubalfaromeo.com/forum/showt...еделено 2.4 е по-мощен, но според мен 1.9 е по-балансиран, по-лек, по-икономичен, по-евтин и по-лесен за работа.1.9 с чип е просто прекрасен двигател и ти гарантирам, че ще останеш доволен - дай да се видим на някоя среща на ’ДонВито’ да покараш моята кола и сам да прецениш

                Коментар


                  #9
                  1.9 115 коня - липсват му малко коне , но на нм е само 30 по-малко от 2.4.По-малък данък , по-малка го и литър по-малко разход.На 2.4 дадох 300лв за съединител и 220 за труд.После на почти всичките либри след време се получава тресене примерно около 80км - от карето и трипод-а е.Най-добре е да се смени цялата полуоска - 300лв на метели си взех , оригинала ти идва 1000лв....Ако уцелиш модел с екстри ще се радваш на либрата и то доста.Датчик на колянов вал , термостат си се сменят и те - 200лв някъде общо за части и труд.Прегледай си 2та форума и си реши.Но реално погледнато е така Фиат си е народната марка , алфата си е спортната и ланчията е луксозната.
                  Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                  Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                  Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    1.9 115 е правилния мотор.Либрата е грозна, алфта е по-красива.Либрата има бетон окачване и вози по-добре от 156, по-добре обезшумена, ама грозна 166 e друга песен ама е филм да се поддържа.Ако много си се заинатил за 2.4 мотор, то гледай да е 140 или 150к.с. т.е. евро3 мотор.
                    1.9 за мен не е правилният мотор, но това си е според зависи. Аз когато си купувах моята всеки ме убеждава как 1.9 била по добрият избор........ е за миг не се съжалил за това, че предпочетох 2.4 пред 1.9По принцип много автомобили са грозни, но като ги сложиш на правилните джанти + фланци...... си стават много шукар Аз като сменях съединител дадох към 250лв за Валео и то добро.Комплект водна помпа + ремаци..... около 300+Другият ремък с ролките там вече е малко по дебело около 300-400лв.Иначе филтър климатик + маслен и въздушен 22лв с отстъпката, но филтрите едва ли те бъркат толкова.Окачване отзад само тампони на стабилизиращата щанга, друго не съм пипал. Отпред рециклирах носачите, биалетки и останалите болтове, тампони стабилизираща щанга и така 70к :D Диагностика с лаптоп.... може, но аз бих се доверил на слуха и разни други неща. Защото с лаптопа няма да видиш, че турбината вие на умряло......А за турбина ще се наложи да си приготвиш около 1000лв за рециклирана или 1800 за нова. Втора употреба се намират доста трудно и цената им е около 800лв за хубави. За 300лв перфектна да намериш си е като 6-ца от тото е аз уцелих 6-ца :D

                    Коментар


                      #11
                      Виж сега, всеки си хвали неговото. Аз пък съм карал и не само карал и двата мотора в повечето им разновидности.Ако искаш да купиш на готово 150 коня - ок, само това виждам като причина за покупката на 2.4.1.9 115 с ремап е предостатъчен за купето на Либра/Алфа156, разни фиатски 2.0 20в мотори ги прави на луди калинки.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Никой не отрича качествата на 2.4, просто 1.9 е по-подходящ!

                        Коментар


                          #13
                          На 2.4 по-може да попаднеш на модел с повече екстри.1.9 са по-редки като цяло.Ако екстрите те блазнят.
                          Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                          Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                          Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            Виж сега, всеки си хвали неговото. Аз пък съм карал и не само карал и двата мотора в повечето им разновидности.Ако искаш да купиш на готово 150 коня - ок, само това виждам като причина за покупката на 2.4.1.9 115 с ремап е предостатъчен за купето на Либра/Алфа156, разни фиатски 2.0 20в мотори ги прави на луди калинки.
                            Тц, тц, тц ... защо не кажеш нещо за 2,4 130 с ремап?
                            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                            Коментар


                              #15
                              avvasilev написа:
                              Тц, тц, тц ... защо не кажеш нещо за 2,4 130 с ремап?
                              Най-куцото 2.4 JTD 10V за мап Подкрепям Емо за 1.9JTD115 в Алфа

                              Коментар

                              Working...
                              X