Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1,9JTD 115k.c. вибрации?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Това,че за всичко спориш не значи,че си прав.А що се отнася до вибрациите те се появяват когато планката под голямата гайка започне да опира в основата на тампона,тоест гумата е отпуснала и не може да задържи теглото на двигателя.Аз съм запресовал една гумена шайба м/у планката и основата на тампона и засега проблеми с вибрации нямам.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #17
      ето и колегата ти го каза -ама нали си много отворен,че не знам от къде да започна.освен това не знам къде си ме контрирал-може би само с глупости,а и не ми се спори.успех на всичкиНе се отклонявайте от темата!Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #18
        Спорд мен проблема не е в тампоните, въпреки че и аз съм сменил левия, над скоростната кутия.След като сложих една добавка за дизел, двигателя утихна, и вибрациите ми са доста по-малко!Следил съм оборотите, едни и същи са си, но с тази добавка, работи на място с по-малко вибрации.Добавката се казва STANADYNE. Един колега ми я донесе, каза че е от USA. На нея пише че е направина в Италия :D
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #19
          Разбира се и аз съм забелязял,че с хубаво гориво мотора направо спи а камо ли вибраций.В Гърция съм зареждал дизел от Германия/далавера/ е ми мотора не се чуваше и работеше спокойно не можех да му се накефа.Тука в БГ никога не е работил така.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            Колеги,здравейте.Моето СТИЛО имаше също страшни вибрации.Колегата YAKVOO ми каза,че е от тампона под акумулатора(за което страшно му БЛАГОДАРЯ / и онзи ден го смених и о чудо колата стана друга.Почти всички вибрации и шум изчезнаха.Тампона е Фиатски-оригинален-Replasement модела и повярвайте колеги струва си парите.
            STILO-2003-115 HP-JTD Power
            Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

            Коментар


              #21
              Това го знаем колега, но искам да наблегна на
              dianko dimitrov написа:
              Почти всички вибрации и шум изчезнаха.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Колега,да не забравяме,че това е дизел все пак.Като такъв сега моторът се държи съвсем прилично.
                STILO-2003-115 HP-JTD Power
                Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                Коментар


                  #23
                  Не може да е така,трябва да ти тресе и това е.
                  Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                  Коментар


                    #24
                    FGRC написа:
                    Не може да е така,трябва да ти тресе и това е.
                    ivel написа:
                    всеки си има критеий за вибрации,едни смятат и най-малката вибрация за нещо не чак до толкова нормално,а други я смятат за нормално
                    Май за първи път да съм съгласен цитирания колега. Сигурно и за последен.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      FGRC написа:
                      Направи това което те съветва колегата.Големия тампон до агренажа е с маслена камера.
                      Грешна информация ! Тампона не е маслен а, е обикновен !----Причини - изпускателна система- дюзи- двигател- маховик- фрайлауф шайбаАма като цяло тази кола си е вибро масажор. Няма едно стило дето да не вибрира. Еее има - бензиновото
                      Ех тоз колега, на всяка манджа меродия. Ама ти не разбра ли, че не може да разбираш от всичко бе мой чиляк. Хората ти казват, че не е масле, той пак спори. Бахти съфорумниците.EDIT: Тъй като получих лично съобщение от Emzo, че не е ставало ясно, за кой колега говоря, мисля че от факта, че се твърдеше че дадения компонент е маслен става дума, че говоря за съфорумника EMZO.Подобни мнения са много опасни, защото тотално не само подлъгват, ами и заблуждават дадения интернет потребител, който вследствие на това става купувач на дадената стока, или създава проблеми на работниците в сервиза, като продължва да твърди, че компонента е маслен... и какво се получава като резултат:1. Пари и то не малко, са отишли в канала /труд+ компонент/2. Нерви, нещо безценно Може да ви е смешно, но много хора от форума разчитат на хората, които са запознати да ги насочат в решаването на проблема. А накрая става точно обратното.Та, аре спрете да трупате мнения, защото изглежда като човек, който има комплекс/и. Отговор: ( да/не, или дадено изречение влязло в спор не помага никому ).Айде хубави почивни дни, и съфорумник Emzo още веднъж, моля те не заблуждавай други незнаещи потребители.------------ Нека модератора не ми трие мненито, защото ако се зачете в сто и педесетте хиляди мненията на колегата Emzo внимателно, ще откриете, че много неща не са верни. --------------------

                      Коментар


                        #26
                        Я дай дефиниция на маслен тампон ?И ми кажи ти рязал ли си въпросния тампон ?И или аз съм тъп или ти не си чел като хората, аз твърдя, че тампона не е маслен.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          Оригинален номер46847852 [Корекция на търсенето][Ново търсене]Резултати от търсенето Код 11-03-0480ITN ТАМПОН ДВИГАТЕЛ ПРЕДЕН хидравличен Каталожен № Марка Артикул Нал. 111-03-048011-03-0480ITN ТАМПОН ДВИГАТЕЛ ПРЕДЕН хидравличен 2149074149074MALO ТАМПОН ДВИГАТЕЛ ПРЕДЕН 33935739357PIRELLI ТАМПОН ДВИГАТЕЛ ПРЕДЕН хидравличен 45039050390BIRTH ТАМПОН ДВИГАТЕЛ ПРЕДЕН хидравличен
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #28
                            Проблемът решен. Оказа се задръстен катализатор. Вибрациийте изчезнаха, или по-точно останаха тези, които са нормални за дизел все пак. Благодаря на всички колеги и най-много на Еmzo.
                            Samolet4eto mi - Fiat Bravo GT 1.8 16v 113hp, Fofos 1
                            Family car - Fiat Stilo SW 1.9 JTD 2003g 115hp

                            Коментар


                              #29
                              Все още чакам някой мераклия да разреже и снима въпросния маслен тампон, който е минал покрай маслен.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X