Ьдравейте колеги, преди 5 месеца купих Стило 1,9ГТД 115к.с. 2003г комби. Имаше много силни вибрациии по цялото купе, таблото ит.н, но само на място. Като дам малко газ и потегля няма. Смених прословутия тампон на скоростната кутия(този под акумулатора) и 50% изчезнаха веднага. Но има още всравнение с на един колега. Дайте съвети какво да правя. п.с. Като пусна климатика леко намаляват. Благодаря предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1,9JTD 115k.c. вибрации?
Collapse
X
-
Направи това което те съветва колегата.Големия тампон до агренажа е с маслена камера.Виж първо да не е омаслен и ако не е го пренареди отново/повдигаш мотора, отхлабваш тампона,разклащаш мотора и затягаш на ново/.Ако продължават вибрацийте пренареди генерацията,и ако пак продължават сменяш и този тампон.Този мотор е отлично балансиран и вибраций в купето и волана няма.При мен се бяха появили и само с пренареждане на тампоните изчезнаха напълно.Стария тампон на скоростната кутия който уж бил дефектен е много по добър от новия,който е прекалено мек за теглото на този двигател.Да в началото убива вибрацийте но след 6 месеца те започват отново.Аз съм със стария тампон и ако се наложи ще го сменя пак с такъв,пък и той подлежи на рециклаж докат предния при агренажа само с нов и то оригинален заради маслената камера.Носил съм ги на специалисти за рециклиране и от тях ги знам тези неща.А какво им пречеше да ми вземат парите.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Направи това което те съветва колегата.Големия тампон до агренажа е с маслена камера.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Това го казват хора които се занимават с рециклиране на тампони и техни клиенти са повечето сервизи в София така,че тяхното мнение срещу твоето 1:0.Пък и това не е най важното.От маховика ако тресе на малки обороти то при подаване на гас трябва да му се строшат зъбите,затова не го заблуждавай.Фройлайф/еднопосочния съединител/ на алтернатора не може да доведе чак до такива вибраций да тресе цялото купе така,че не го заблуждавай и с него.Дюзите могат да доведат до някякво поклащане на джигателя но не до тресене.Между поклащане/люлеене/ и тресене има огромна разлика.Ако са перфектни тампоните от дюзи и двигател няма да се усеща така на купето.А що се отнася до вибрацийте при Стило/дизел/ и тук много грешиш.А що се отнася до този тампон чукни му номера в сайта на Евро 07 и ще видиш какво ще излезе.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Това го казват хора които се занимават с рециклиране на тампони и техни клиенти са повечето сервизи в София така,че тяхното мнение срещу твоето 1:0.Пък и това не е най важното.От маховика ако тресе на малки обороти то при подаване на гас трябва да му се строшат зъбите,затова не го заблуждавай.Фройлайф/еднопосочния съединител/ на алтернатора не може да доведе чак до такива вибраций да тресе цялото купе така,че не го заблуждавай и с него.Дюзите могат да доведат до някякво поклащане на джигателя но не до тресене.Между поклащане/люлеене/ и тресене има огромна разлика.Ако са перфектни тампоните от дюзи и двигател няма да се усеща така на купето.А що се отнася до вибрацийте при Стило/дизел/ и тук много грешиш.А що се отнася до този тампон чукни му номера в сайта на Евро 07 и ще видиш какво ще излезе.FIAT BRAVO GT JTD 105 '00
То е като да си зарежеш свястната жена и да тръгнеш по курви - правят много готини работи, дават голям кеф, ама знаят и много курвенски номера, те тва е!
Fiat Auto S.p.A
Коментар
-
Колегата FGRC е прав - тампонът до ангренажа е с маслена камера. Аз го смених с втора употреба и работата заспа. А относно фрайлайфа - при мен беше твърдо за смяна, но не съм усещал толкова вибрации от него, колкото по -скоро неприятен нискочестотен резонанс.Fiat Stilo 1,9 JTD, ~ 150 hp, 2004 - чиста любов.
Коментар
-
Ти на Евро07 ли ще вярваш ? Мама миа, аз пък съм рязал такъв тампон и знам за какво става дума.Забравих, твоето стило не тресе изобщо, то е извънземна технология !Ти колко си карал с разбит маховик ? Щото аз съм сменял 2 маховика, разбивал съм ги по моя вина и позволи ми да знам, какви са симптомите на заминаващ/разбит маховик !Ако тампоните са перфектни, при дисбаланс от дюзи/двигател - купето СЕ ТРЕСЕ , точно защото перфектните тампони са малоумно проектирани.Има един колега тук, вече почти не пише заради разни разбирачи, който беше сменил 4те тампона с чисто нови , оригинални риплейсмънти, не някви Birth и другите боклуци на Евро07 и колата му пак вибрираше.Проблема е почти решен чрез фейслифт и мултиджет технологията, т’ва е положението, който твърди, че стилото му няма вибрации, просто заблуждава другите.До автора на темата - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
На тебе ще вярвам а не на хората,които това им е работата.Аз с тези майстори работя от сумати време и един път не са ме подвели за нищо.Те правят тампони не само за автомобили а и за промищлени машини.Бандероват шайбите за коляновите валове с много по високо качество и от оригиналните.Ще започнат да възстановяват и хидравлични тампони и моят на Стилото ще е една от мострите.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
хайде бе вие го изкарахте стилото че като излезе от завода още има вибрации-пълни глупости.вярно е че е несполучлив модел на фиат но не и чак толкова .карал съм само 2 такива и не съм имал лоши впечатления .освен това не знам какво против имате евро 07.те са официални вносители на много от качествените части,както и на много от т.нар .боклуци.изборът е ваш
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар