МАФ,колега,МАФ.И аз до сега не съм прецаквал дебиломер с чистене.Наистина по принцип не би трябвало да се чистят тези сензори (HFM5),но всеки си преценява
МАФ,колега,МАФ.И аз до сега не съм прецаквал дебиломер с чистене.Наистина по принцип не би трябвало да се чистят тези сензори (HFM5),но всеки си преценява
За МАФ и аз съм чистил моя със спирт и клечка за уши и се оправи. Но от това което колегите пишат, че е бил силно омаслен и т.н. останах с впечатлението, че става въпрос за МАП-а :D
Точно МАФ сензора беше омаслен и го чистих много внимателно но колата умря след това.Може би ако сензора е по нов търпи някакво чистене,но ако е по стар забрави.Колата си дойде от Италия с този сензор а беше на 96 000 км.Аз повече вярвам на БОШ.Просто трябва да се сменя редовно въздушния филтър на Стилото защото сензора е близо до вентилацията на мотора.
Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Моят дебитомер го свалих и изпрах с перилен препарат и гореща вода. Плакнах докато ми хареса бистрата водица. Ако имах ултразвукова ваничка и през нея щях да го пусна. Не успях да го прецакам и дори сработи доста добре. Преди да го изпера на втора НЕ можех да въртя гуми, а веднага след като го подсуших и монтирах - се усети разликата. Ако някой си е "прецакал" дебитомера - или е бил изгорял преди това или просто не е разсъждавал какво прави. Две години след процедурата все още колата върви повече от добре.
Момчета. След тази тема бях иницииран да си изключа дебитомера - ей тъй за пробата. Усетих разлика само в момента на потегляне ( по-нервно отлепя), и то само докато колата не е достигнала оптимална температура. Разликата е незначителна бих казал дори пренебрижимо малка, но...с включен дебитомер при едни и същи условия и натоварвания изпушва повече...Оставих си дебитомера изключен за сега. Мисля да покарам така за да видя дали ще има разлика в "потреблението" на гориво.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Моят дебитомер го свалих и изпрах с перилен препарат и гореща вода. Плакнах докато ми хареса бистрата водица. Ако имах ултразвукова ваничка и през нея щях да го пусна. Не успях да го прецакам и дори сработи доста добре. Преди да го изпера на втора НЕ можех да въртя гуми, а веднага след като го подсуших и монтирах - се усети разликата. Ако някой си е "прецакал" дебитомера - или е бил изгорял преди това или просто не е разсъждавал какво прави. Две години след процедурата все още колата върви повече от добре.
Аз за това първо преди да чистя включвам мултицета с по-дълъг кабел да стигне в купето, взимам някой да кара, обикновено собственика и едно кръгче по баирите само на 2-ра и 3-та с пълна газ. Така гледам какво показва и дали не е умрял напълно. После свалям, чистя с Меглио и пак кръгче като изсъхне по същият начин - и пак гледам какво показва, ако има промяна все е "кяр" дето се вика. До сега винаги са показвали по-добри резултати след чистенето и никога по-лоши.
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
момчета има специален спрей за шпочистване на дебитомери продава се в аутоплюс на цена около 13 лв.
Абе то и специални лубриканти има, но повечето от нас се доверяват на класическата плюнка.Нищо по-добро няма от топла вода и перилен препарат. Дори може и домашен сапун разпенен...
Благодаря за насочването.Всъщност не намирам нищо за дебитомер на Фиат Брава 1.9 ТД 75 от 1998 година.Има ли дебитомер изобщо тая кола.С риск да съм нахален,моля за подробности.Със снимки още по добре.Благодаря предварително.Май трябваше да уточня каква кола имам предния път.
Коментар