Здравейте. Както доста колеги, така и аз имах проблем със вървенето и мощността на моето Браво 1,9 JTD. Прочетох доста теми за това какъв може да е проблема, като основните 4 бяха: МАП сензор, Дебитомер, Напукани турбо пътища и неправилно зацепен ремък. Ремъкът си ми е наред както и турбо пътищата. Оставаха 2 варианта. Застанах пред колата и насочих погледа си към МАП сензора... но ми се видя много сложно за мене и затова си викам: "Само дебитомер ще е!" и... Махнах датчика не дебитомера както прочетох във форума... И Оооо ЧУдо... Колата започна да върви, при това много. Преди мъчно влизаше над 3 000 оборота, сега до червено и няма проблем. Направих едно кръгче и ето ме пак пред Компютъра търсещ съвет.След като съм намерил проблема, явно е с дебитомера, сега какво да правя. Кое да сменя - дебитомера ли, датчика ли, нещо да се почисти, да си карам с откачен датчик... Или какво да направя. Моля дайте ми съвет. Ако продължа да карам с откачен датчик има ли проблем за колата, може ли да се повреди нещо, ще се повиши ли разхода и т.н. Всякакви мнения ще са ми от полза.Мерси предварително.Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дебитомера на JTD - Открит! А сега на къде?
Collapse
X
-
Почти си си отговорил - щом колата върви повече, значи има по-голям разход на гориво. Пропорцията със сигурност не е точна, защото компютърът няма как да я изчисли. Довечера като караш и има кола зад теб, погледни в огледалото дали при леко ускорение се появява пушилка, вижда се много лесно. Купувай оригинален дебитомер, няма какво да го мислиш. МАП-а се държи с едно болтче 10-ка, сваляш буксата, развиваш болтчето и внимателно го вадиш навън. Аз моя го мих със струята на флакон ВД40.
-
Разхода, ако караш с разкачен дебитомер ще ти се покачи минимално, вървежа ще ти почти като с работещ дебитомер.Ако слагаш нов - само оригинален БОШ, никакви други.Само , че вместо да гадаеш намери някой колега с лаптоп и кабел и погледнете таз кола, тя си казва всички болежки.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Колата върви... много повече. Преди нямаше сила да превърти гуми, а сега само с натискането на газта започва да върти. Дебитомера няма датчик, а това си е само сноб кабели, нали така. Значи трябва да се смени дебитомера. Сега излизам и ще видя дали има пушек зад мен.п.п. А за МАП сензора - Оги ще искам помощ от теб ?
--------------------
Коментар
-
Дебитомера има сензор/датчик/ за въздушния поток и сензор за температурата на този поток.Дебитомера си е в комплект със сензорите.Купи си нов и то оригинален БОШ иначе може да си хвърлиш парите на вятъра.Тръгнеш ли да го чистиш вероятноста да го прецакаш е почти 100 процента,но твоя е повреден така,че можеш и да опиташ.Това е все едно да чистиш волфрамовата жичка на крушката.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
FGRC написа:Тръгнеш ли да го чистиш вероятноста да го прецакаш е почти 100 процентаnsn написа:карай си с откачена букса и си свиркай аз така карах около 60000км без никакви проблемикупуването на нов дебитомер са хвърлени пари на вятъраF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Airfan написа:FGRC написа:Емзо аз го почистих така както ти си го описал и спазвах всичко което казваш.Моя беше направо омаслен яко.След почистването колата умря буквално.Сега карам с изключен сензор.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар