Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренажен ремък Фиат Пунто 1.9 Дизел- 60 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ангренажен ремък Фиат Пунто 1.9 Дизел- 60 к.с.

    Колеги, някой може ли да постне снимка с белезите за зацепване на ангренажния ремък на Фиат Пунто 1.9 Дизел- 60 к.с.-2000г.

    #2
    И ако може малко инфо колко се натяга ремъка със обтяжната ролка че за първи път се занимавам с това.Благодаря.

    Коментар


      #3
      Re: Ангренажен ремък Фиат Пунто 1.9 Дизел- 60 к.с.

      marioa6 написа:
      Колеги, някой може ли да постне снимка с белезите за зацепване на ангренажния ремък на Фиат Пунто 1.9 Дизел- 60 к.с.-2000г.
      Свали си аутодата версия 3,18 от замундата,там е обяснено с чертежчета зацепването.За всеки случай качих от аутодатата, дано ти свърши работата.
      Прикачени файлове
      Fiat palio 1.7td

      Коментар


        #4
        Благодаря много колега.Сега си обясних защо на коляновия вал няма белег за зацепване.

        Коментар


          #5
          Kак да няма белег бе колега има и той трябва да съвпадне с бялата маркировка на агренажния ремък.При опъването на ролката означените места с 13 и 14 трябва да съвпаднат.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #6
            marioa6 написа:
            Благодаря много колега.Сега си обясних защо на коляновия вал няма белег за зацепване.
            Fiat palio 1.7td

            Коментар


              #7
              Искам да кажа друго .Преди да сваля стария ремък докарах белега на помпата на белега на двигателя.Същото направих и с белега на разпределителния вал.Но колкото и да гледах не можах да открия срещуположен на белега на коляновия вал.От снимката която ми изпрати колегата също се вижда че няма белег а е необходима скоба която да се захване за коляновия вал а от другата страна да се застопори за двигателя посредством болт.Ще се опитам да сложа новия ремък без да размествам нищо защото нямам такава скоба.Ако може да кажете имали някакво правило при обтягането на новия ремък -с каква сила.

              Коментар


                #8
                marioa6 написа:
                Искам да кажа друго .Преди да сваля стария ремък докарах белега на помпата на белега на двигателя.Същото направих и с белега на разпределителния вал.Но колкото и да гледах не можах да открия срещуположен на белега на коляновия вал.От снимката която ми изпрати колегата също се вижда че няма белег а е необходима скоба която да се захване за коляновия вал а от другата страна да се застопори за двигателя посредством болт.Ще се опитам да сложа новия ремък без да размествам нищо защото нямам такава скоба.Ако може да кажете имали някакво правило при обтягането на новия ремък -с каква сила.
                Колега , много ясно се вижда белега къде е , на фигура 17 е показан,това с увеличената част на зъбното колело на коляновия вал,това дето за скобата, служи да фиксира зъбното колело спрямо вала, така си мисля,няма зъбно колело за ремък да не е маркиран от завода производител.Когато сменях моя ремък, братовчедите бая зор видяха, докато нагласят ремъка на белег коляновия вал, просто белезите са на шибано място,и трудно за нагласяне.
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #9
                  Ангренажния ремък има ли белези които да съвпаднат с тези на зацепващите шайби.

                  Коментар


                    #10
                    Не виждаш ли на снимките,че има белези на ремъка.Белега на помпата ти показва,че си на 1 цилиндър в ГМТ в такт сгъстяване.Ако не си правил тези неща по добре извикай някой който знае за да не запознаеш клапаните с товарния влак.Успех.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Докарай си помпата и разпределителният вал на белези, бележи си колянивия вал с маркера, понеже там белег няма, а трябва да се ползва инструмент. Сменяш си паразитната ролка, сменяш си обтяжната ролка. Опасваш ремъка. Стягаш гайката на обтяжната ролка колкото да може да се движи нагоре-надолу спрямо плочката. С една отверка подпираш обтяжната ролка по ламаринената част и натискаш и гледаш белезите да ти съвпаднат на ролката и стрелката. Стрелката трябва да сочи черната точка и докато държиш така стягаш ролката. И си готов.http://www.daycoaftermarket.com/cata...04EN.pdfЕто да ти стане по-ясно. Фиг.4 е за опъването на ролката. Точно срещу надписа "фиг4" напъваш с отверката за да обтегнеш ролката.

                      Коментар


                        #12
                        Искам да благодаря на всички колеги който ми помогнаха със съвети и информация в това ново и първо за мен приключение да си сменя сам ремъка.Всичко се получи много добре просто трябваше много внимание и търпение но крайния резултат беше много добър.Благодарности на колегата BETUK за качената снимка с което ми помогна много. :D .Дано темата да е полезна и на някой друг. :D :D :D

                        Коментар


                          #13
                          Когато има белези на ремъка не е нужно и на блока да има белези.Просто трябва да съвпаднат белезите на шайбите с тези на ремъка.
                          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                          Коментар


                            #14
                            marioa6 написа:
                            Искам да благодаря на всички колеги който ми помогнаха със съвети и информация в това ново и първо за мен приключение да си сменя сам ремъка.Всичко се получи много добре просто трябваше много внимание и търпение но крайния резултат беше много добър.Благодарности на колегата BETUK за качената снимка с което ми помогна много. :D .Дано темата да е полезна и на някой друг. :D :D :D
                            Няма за какво,нали за това е форума ,все пак не разбрах в крайна сметка, има ли белег на зъбното на коляновия вал, :D
                            Fiat palio 1.7td

                            Коментар


                              #15
                              Колега на зъбното колело на коляновия вал има белег но срещуположен на двигателя няма затова са предвидили скоба която се застопорява към вала и се завива с болт към двигателя но аз такава скоба нямах.На мен ми се усложни работата защото ремъка който ми дадоха в магазина е произведен за MAREA 1.9 TD и белезите не съвпадаха с тези на моята кола но иначе всичко стана добре.Поздрави.

                              Коментар

                              Working...
                              X