имам добло 2001 дизел и от 2-3 сутрини пали с много въртене ,това стана от както захладня сутрин е около 6-7 градуса ,пали с много въртене ,но запалили .после няма проблем пали от раз, помпата беше на преглед и проблем с нея няма мисля да почна от свещите...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
добло не пали ,съвети?
Collapse
X
-
Ами то ти вече си почнал само че от зад на пред.Винаги първо се проверява свещите и идвали напрежение до тях.Колко време греят и кога изсключва релето.После е захранването със гориво;центровката;дюзите;компресията и за финал помпата.Много е важно да споделиш докато въртиш и неще да запали от аспуха излиза ли пушек????Успех!
Коментар
-
мотора е обикновен дизел,помпата е сваляна от Пресиян в Габрово ,колегата Специалист го познава,колата беше при него защото я купих нов нос и му я закарах за пълно обслужване ремаци ролки...тои я сваля и каза че проблем няма (това беше преди 2 мес.)а ,релето за свещите не мига ,нищо не изпушва ..оххх май пак ще се пътува по майстори ,маи няма да мина само със свещи...но пък аз имам още едно добло същия мотор (специалиста знае за него пресиян пробва да ми смени помпата с механи4на )на него релето за свещите мига няма изгоряла ,и пали без проблем
Коментар
-
когато ,мислех какъв пикап да си взема ,прочетох ,че на доблото се преви реглаж на клапани на всеки 80 000км.имах едно рено рапид и то така взе да не пали ,и му правиха нещо по клапаните,маистора ми обясни че нещо било за тегнало ,че се било опекло ,ама аз бях радостен че пали и него слушах много...пак ми се иска ако може да не тичам до пресиян ,че стази златна нафта ... ..
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар