Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: 1

    cveiba написа:
    ahil_m написа:
    cveiba написа:
    Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
    Да нямаш предвид авансатора?
    Не разбирам на помпи ЛУКАС ама знам че има някакъв клапан с мембрани казват му (ускорителен). На смукателният колектор от смукателят на 1-ви цилиндър има едно маркучи което влиза в този клапан и не зная но предполагам че подава налягане на клапана . Обаче като се скъсат мембраните и налягането на нафтата преодолява това на колекторите и започва да пълни първи цилиндър с нафта , и то яко . И затова си мисля аз че колата ти не е искала да изгасне като си се мъчил на магистралата.
    Изкарай маркуча който ти казах и ако потече нафта значи сам прав.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #17
      След такива случки приятел се почва от елементарното,а именно проверка на компресията.Трябва да разбереш има ли механична повреда по мотора.Ако компресията е в норми,тогава търси причината в горивото или по-точно казано количество и качество във правилния момент! Зада запали трябва да събереш три неща на едно и също място във едно и също време: Гориво;въздух и среда в която да се осъществи взрив.Едно да не както трябва няма да запали.Успех!

      Коментар


        #18
        Re: 1

        cveiba написа:
        cveiba написа:
        ahil_m написа:
        cveiba написа:
        Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
        Да нямаш предвид авансатора?
        Не разбирам на помпи ЛУКАС ама знам че има някакъв клапан с мембрани казват му (ускорителен). На смукателният колектор от смукателят на 1-ви цилиндър има едно маркучи което влиза в този клапан и не зная но предполагам че подава налягане на клапана . Обаче като се скъсат мембраните и налягането на нафтата преодолява това на колекторите и започва да пълни първи цилиндър с нафта , и то яко . И затова си мисля аз че колата ти не е искала да изгасне като си се мъчил на магистралата.
        Изкарай маркуча който ти казах и ако потече нафта значи сам прав.
        Колега нещо неможах да схвана з акой точно маркуч става на въпрос

        Коментар


          #19
          Re: 1

          Изкарай маркуча който ти казах и ако потече нафта значи сам прав.[/quote] Колега нещо неможах да схвана з акой точно маркуч става на въпрос[/quote]Колега , нали знаеш на кое викат всмукателен колектор на него на първи цилиндър има едно тънко маркучи . Него трябва да измъкнеш . Съжалявам не намерих снимка да ти го покажа.
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

          Коментар


            #20
            Втора дюза е изгоряла и бренера е прогорен! Сега ще търся да сменя бренера за да видя дали има компресия! Трудното е че такъв ключ за бренер немога да намеря

            Коментар


              #21
              2

              ahil_m написа:
              Втора дюза е изгоряла и бренера е прогорен! Сега ще търся да сменя бренера за да видя дали има компресия! Трудното е че такъв ключ за бренер немога да намеря
              аз се бъркам , с кой мотор си 1.9жтд , или 1.9тд че имат разлика.
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

              Коментар


                #22
                1.9 td

                Коментар


                  #23
                  Как така дюзата изгоряла бе човек и как видя че бренера е прогорен?Аз по скоро бих го отворил този мотор че май е родил!Успех!

                  Коментар


                    #24
                    Долната част на дюзата направо се е стопила липсва парче а бренера също се е стопил

                    Коментар


                      #25
                      2

                      ahil_m написа:
                      Долната част на дюзата направо се е стопила липсва парче а бренера също се е стопил
                      В такъв случай значи е от дюзите , само дет не мога да си обясня на какво се дължи това . Как може да се стопи разпръсквач , или ти я караш не с нафта а нещо по специално
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                      Коментар


                        #26
                        С нафта си я карам ама не бях затегнал дюзата добре и изпускаше малко компресия от нея и явно от това се е получило

                        Коментар

                        Working...
                        X