Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали

    Днес колата ми започна д апуши много на магистралата говорим за калба дим от ауспука отбих угасих я обаче тя продължаваше да работи още близо минута водата вреше сега правих тестове колата не е затегналка обаче не пали и изхварля през 2 от дюзите компресия някой да е имал подобен проблем казват ми турбото е единя проблем но кой може д ае другия за да не запали не е ясно и масло има много 1 пръст над максимума

    #2
    Re: Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали

    ahil_m написа:
    Днес колата ми започна д апуши много на магистралата говорим за калба дим от ауспука отбих угасих я обаче тя продължаваше да работи още близо минута водата вреше сега правих тестове колата не е затегналка обаче не пали и изхварля през 2 от дюзите компресия някой да е имал подобен проблем казват ми турбото е единя проблем но кой може д ае другия за да не запали не е ясно и масло има много 1 пръст над максимума
    На това му казвам ас мазало , струва ми се че главата на моторът ти е вън от играта . Най добре я закарай на сервиз , ако имаш възможност . Работата май е сериозна.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

    Коментар


      #3
      Главата е шлайфана преди 6 месеца толко бързо ли ще се преебе?!

      Коментар


        #4
        ahil_m написа:
        Главата е шлайфана преди 6 месеца толко бързо ли ще се преебе?!
        Ти ли наля повече масло над максимума , или това е последствие от прегряването , и дали антифриза сее смесил с маслото.
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

        Коментар


          #5
          Антифриза не е мръднал масло изхвърляше по малко обаче аз несъм доливал имаше съмнения че е от дюза и аз ги смених 3-те дюзи без първата Не е мешала маслото с антифриза

          Коментар


            #6
            Re: Проблем 1.9 тд яко пушек и не пали

            ahil_m написа:
            угасих я обаче тя продължаваше да работи още близо минута водата вреше
            ами пишеш че си я прегрял , и затова така си помислих.
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #7
              ТЯ водата вреше ама беше преди прегряване аз си знам и като вида че ми загрее над средата пускам парното на макс не успя да прегрее според мен

              Коментар


                #8
                1

                ако е турбо щеше или да напълни колера с масло, можеш като извадиш въздуховода на студената част да го провериш за луфт . Незнам нека се искажат и по знаещите тук , а те не са малко.
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #9
                  Я кажи когато я изгаси и тя продължаваше да работи на място,на какви обороти работеше???На ниски или на макс??? За да продължи да работи трябва в мотора да постъпи нещо което да се самозапали.В случая това може да е масло от турбото или нафта ако се е спукала мембраната на турбокоректора.От тук на сетне не искам да гадая какво е станало ,но има голяма вероятност и при двете възможности мотора да се предал.

                  Коментар


                    #10
                    Оборотите постепенно падаха от там от кадето я угасих над 3 хил. В какъв смисъл предал? На мен ми се чуваше като въртене и излизаше още бял пушек отзад имаше следа от масло но за нея не е сигурно защото има отгоре 2 гайки който са изпаднали на този вакум който е над четвъртата дюза! Какви може да са пораженията защото мотора върти реално малко му трябва да запали преди ми се беше случило да прескочи зъб на ангренажния ремак на помпата точно и пак така не палеше и то 2 пъти ми се случва това дали пак може така да е станало

                    Коментар


                      #11
                      Смених дюзитепроверих центровката всичко е точно, Турбото си е здраво но колата пак само върти и не пали! Незнам каде да търся проблема!Дайте някакви предложения????

                      Коментар


                        #12
                        1

                        Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                        Коментар


                          #13
                          при мен дюзите леглата им бяха пълни с нафта

                          Коментар


                            #14
                            Re: 1

                            cveiba написа:
                            Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
                            Да нямаш предвид авансатора?

                            Коментар


                              #15
                              Re: 1

                              ahil_m написа:
                              cveiba написа:
                              Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
                              Да нямаш предвид авансатора?
                              Не разбирам на помпи ЛУКАС ама знам че има някакъв клапан с мембрани казват му (ускорителен). На смукателният колектор от смукателят на 1-ви цилиндър има едно маркучи което влиза в този клапан и не зная но предполагам че подава налягане на клапана . Обаче като се скъсат мембраните и налягането на нафтата преодолява това на колекторите и започва да пълни първи цилиндър с нафта , и то яко . И затова си мисля аз че колата ти не е искала да изгасне като си се мъчил на магистралата.
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                              Коментар

                              Working...
                              X