Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
Да нямаш предвид авансатора?
Не разбирам на помпи ЛУКАС ама знам че има някакъв клапан с мембрани казват му (ускорителен). На смукателният колектор от смукателят на 1-ви цилиндър има едно маркучи което влиза в този клапан и не зная но предполагам че подава налягане на клапана . Обаче като се скъсат мембраните и налягането на нафтата преодолява това на колекторите и започва да пълни първи цилиндър с нафта , и то яко . И затова си мисля аз че колата ти не е искала да изгасне като си се мъчил на магистралата.
Изкарай маркуча който ти казах и ако потече нафта значи сам прав.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
След такива случки приятел се почва от елементарното,а именно проверка на компресията.Трябва да разбереш има ли механична повреда по мотора.Ако компресията е в норми,тогава търси причината в горивото или по-точно казано количество и качество във правилния момент! Зада запали трябва да събереш три неща на едно и също място във едно и също време: Гориво;въздух и среда в която да се осъществи взрив.Едно да не както трябва няма да запали.Успех!
Братовчед ми имаше подобен проблем, неговата е ТД100, ама му се беше прецакал някакав ускорителен клапан на ГНП-то и му пълнеше цилиндрите с нафта. И се оказа че този клапан имал някакви платна дет са се скъсали , и от там нафтата в смукателният колектор .Много ме съмнява и при теб да е такава ситуацията.
Да нямаш предвид авансатора?
Не разбирам на помпи ЛУКАС ама знам че има някакъв клапан с мембрани казват му (ускорителен). На смукателният колектор от смукателят на 1-ви цилиндър има едно маркучи което влиза в този клапан и не зная но предполагам че подава налягане на клапана . Обаче като се скъсат мембраните и налягането на нафтата преодолява това на колекторите и започва да пълни първи цилиндър с нафта , и то яко . И затова си мисля аз че колата ти не е искала да изгасне като си се мъчил на магистралата.
Изкарай маркуча който ти казах и ако потече нафта значи сам прав.
Колега нещо неможах да схвана з акой точно маркуч става на въпрос
Изкарай маркуча който ти казах и ако потече нафта значи сам прав.[/quote] Колега нещо неможах да схвана з акой точно маркуч става на въпрос[/quote]Колега , нали знаеш на кое викат всмукателен колектор на него на първи цилиндър има едно тънко маркучи . Него трябва да измъкнеш . Съжалявам не намерих снимка да ти го покажа.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Втора дюза е изгоряла и бренера е прогорен! Сега ще търся да сменя бренера за да видя дали има компресия! Трудното е че такъв ключ за бренер немога да намеря
Втора дюза е изгоряла и бренера е прогорен! Сега ще търся да сменя бренера за да видя дали има компресия! Трудното е че такъв ключ за бренер немога да намеря
аз се бъркам , с кой мотор си 1.9жтд , или 1.9тд че имат разлика.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Долната част на дюзата направо се е стопила липсва парче а бренера също се е стопил
В такъв случай значи е от дюзите , само дет не мога да си обясня на какво се дължи това . Как може да се стопи разпръсквач , или ти я караш не с нафта а нещо по специално
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар