Колата е Фиат Браво 1.9ТД 1998година. Онзи ден като тръгвах сутринта изчаках да изгасне подгряването и завъртях ключа, но колата не иска да запали. След второто изчакване на подгряването колата си запали веднага. Вчера си запали от раз.Днеска на обед пак ми направи този номер и пак си запали след втория път. Няма прекъсване,нито много пушени, нищо друго. Та въпроса ми е дали може да е от свещите, не съм ги сменял от като съм я взел (около 15000км) а като знам че предишните собственици дори не знаеха как се отваря предния капак ми е ясно че и те не са ги сменяли.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво - Защо пали от втория път?
Collapse
X
-
Не се съмнявай в свещите и не ги закачай ако няма индикации за изгоряла.6 години с Фиат Мареа Уикенд ТД 100 с многобройни стратове и 100000 км. без изгоряла подгревна свещ.Палил съм на -22 от първо завъртане.Не знам преди това дали са подменяни.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
specialista написа:Ще се бориш със въздуха и ти! За сега само ти праща телеграми!Успех!Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Ясно, следа и темата на колегата benzol и ми чудно едно нещо всички дизелови мотори ли имат тази круша за помпане (днеска като махах пластмасата над двигателя не я видях). И другото :"Повечето не вярвят на думите ми,а като стане дума за ремонт подскачат от съобщената сума" искаш да кажеш че може да се хване по-рано ли?И защо го направи само два пъти след като едното беше сутрин(20 градуса), а другия път беше при около 30 и нещо градуса, а в понеделник когато беше едва 10 градуса и седяла на едно място 3 дни нямаше никакъв проблем?Възможно ли е да е от това:sotirov12j написа:Сондата имах в предвид По-долу ще опиша малко по-подробно и нагледно,надявам се на някой някой ден да му е от полза.Откачих гофрираното маркуче и извадих една част,която се намираше вътре и беше закрепена на три рамена. Отдолу беше мрежичката,която свалих и почистих........Преди малко слезнах и качих сондата наново,но крушата пак се вдлъбва след малко работа на мотора. Единствената разлика,която намирам е,че се пълни много по-лесно.Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
betuk написа:Колега! Кво е това чудо дето го изтърга от цедката, Yellow_Flash_Colorz_PDT_20Fiat Bravo 1.9 TD100
Коментар
-
Буксата е за нагревателя на горивния филтър,това бялото е авансатора и ако тече нафта от него скоро ще има проблеми,трябва да се смени или ремонтира,маркуча е захранващия и горивото се движи от филтъра към ГНП-то по него ,ако има пукнатина ще дърпа въздух.Там има и едно коляно със скоба и винаги се разхлабва там.Смени целия маркуч от филтъра до помпата със нов и нови скоби.Успех!
Коментар
-
sa6obravoto написа:Мерси за информацията! Не видях да тече от него, колата работи около час и нещо и нямаше теч. Маркуча е сцепен и ще бъде сменен. А тази букса къде трябва да се включи там където съм показал буксата на филтъра ли ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар