Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво - Защо пали от втория път?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво - Защо пали от втория път?

    Колата е Фиат Браво 1.9ТД 1998година. Онзи ден като тръгвах сутринта изчаках да изгасне подгряването и завъртях ключа, но колата не иска да запали. След второто изчакване на подгряването колата си запали веднага. Вчера си запали от раз.Днеска на обед пак ми направи този номер и пак си запали след втория път. Няма прекъсване,нито много пушени, нищо друго. Та въпроса ми е дали може да е от свещите, не съм ги сменял от като съм я взел (около 15000км) а като знам че предишните собственици дори не знаеха как се отваря предния капак ми е ясно че и те не са ги сменяли.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    #2
    Мига ли ти около 20 секунди оранжевия реотан след като запалиш?
    "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

    ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
    Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

    Коментар


      #3
      Не, точно там е въпроса, че не мига.
      Fiat Bravo 1.9 TD100

      Коментар


        #4
        когато не иска да запали случайно да не ти свети лампичката code
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          Не, единственото което свети е лампата на акумулатора.
          Fiat Bravo 1.9 TD100

          Коментар


            #6
            Не се съмнявай в свещите и не ги закачай ако няма индикации за изгоряла.6 години с Фиат Мареа Уикенд ТД 100 с многобройни стратове и 100000 км. без изгоряла подгревна свещ.Палил съм на -22 от първо завъртане.Не знам преди това дали са подменяни.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Ще се бориш със въздуха и ти! За сега само ти праща телеграми!Успех!

              Коментар


                #8
                specialista написа:
                Ще се бориш със въздуха и ти! За сега само ти праща телеграми!Успех!
                За такова нещо ли говориш както в тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=93247
                Fiat Bravo 1.9 TD100

                Коментар


                  #9
                  За същото! Почва се със леки недорозумения при палене, и после .....Успех!

                  Коментар


                    #10
                    Ясно, следа и темата на колегата benzol и ми чудно едно нещо всички дизелови мотори ли имат тази круша за помпане (днеска като махах пластмасата над двигателя не я видях). И другото :"Повечето не вярвят на думите ми,а като стане дума за ремонт подскачат от съобщената сума" искаш да кажеш че може да се хване по-рано ли?И защо го направи само два пъти след като едното беше сутрин(20 градуса), а другия път беше при около 30 и нещо градуса, а в понеделник когато беше едва 10 градуса и седяла на едно място 3 дни нямаше никакъв проблем?Възможно ли е да е от това:
                    sotirov12j написа:
                    Сондата имах в предвид По-долу ще опиша малко по-подробно и нагледно,надявам се на някой някой ден да му е от полза.Откачих гофрираното маркуче и извадих една част,която се намираше вътре и беше закрепена на три рамена. Отдолу беше мрежичката,която свалих и почистих........Преди малко слезнах и качих сондата наново,но крушата пак се вдлъбва след малко работа на мотора. Единствената разлика,която намирам е,че се пълни много по-лесно.
                    Fiat Bravo 1.9 TD100

                    Коментар


                      #11
                      Колега! Кво е това чудо дето го изтърга от цедката, Yellow_Flash_Colorz_PDT_20
                      Fiat palio 1.7td

                      Коментар


                        #12
                        betuk написа:
                        Колега! Кво е това чудо дето го изтърга от цедката, Yellow_Flash_Colorz_PDT_20
                        Това не е моята цедка. Това което аз извадих днеска от там приличаше на медуза ,голяма почти колкото цедката, само че черна и както каза някой в темата на Tornado за сондата , направо се чудих как се е движила тая кола. След това почистване колата работи по-стабилно и пуши по-малко.А към запознатите каква е тази букса и къде трябва да бъде включена:Тука ли трябва да е:И за белязах че по това с белия надписа има малко нафта, а по гумения маркуч в дясно има пукнатини(отива в горивния филтър) Може ли проблема с паленето да е от там:
                        Fiat Bravo 1.9 TD100

                        Коментар


                          #13
                          Буксата е за нагревателя на горивния филтър,това бялото е авансатора и ако тече нафта от него скоро ще има проблеми,трябва да се смени или ремонтира,маркуча е захранващия и горивото се движи от филтъра към ГНП-то по него ,ако има пукнатина ще дърпа въздух.Там има и едно коляно със скоба и винаги се разхлабва там.Смени целия маркуч от филтъра до помпата със нов и нови скоби.Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Мерси за информацията! Не видях да тече от него, колата работи около час и нещо и нямаше теч. Маркуча е сцепен и ще бъде сменен. А тази букса къде трябва да се включи там където съм показал буксата на филтъра ли ?
                            Fiat Bravo 1.9 TD100

                            Коментар


                              #15
                              sa6obravoto написа:
                              Мерси за информацията! Не видях да тече от него, колата работи около час и нещо и нямаше теч. Маркуча е сцепен и ще бъде сменен. А тази букса къде трябва да се включи там където съм показал буксата на филтъра ли ?
                              Да там стига да има място !Авансатора ти ако не е текнъл ще текне за това го следи посточнно!Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X