така на скоро сменях филтри масла и т.н ама не бяхме обезвъздушил горивния филтър и всяка сутрин не ще да пали все трябваше ръчно да подкачвам нафта,та после го оправихме (обезвъздушихме) и се оправи но вече за 2-ри път ми се случва през 2-3 седмици слизам долу и въртя ключа припалва и загася и така 2-3 пъти четвърти не иска и да припали отварям капака подкачвам нафта въртя и пали от раз къде може да е проблема ? казаха ми че имало клапан за налягане в ГНП-то които може би изпускал налягане или от калпав горивен филтър , съмняваме да има пак въздух защото вече съм минал към 4к км и проблема се появява през няколко седмици
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен Проблем с паленето ТД 100
Collapse
X
-
Причината е че всичко по горивната уредба старее.Всяка снадка или уплътнител е потенцилен проблем.Повечето не вярвят на думите ми,а като стане дума за ремонт подскачат от съобщената сума.Ходят и купуват втора употреба помпи,после още веднъж и така в пъти надскачат стойноста на един ремонт със гаранция.Успех!
Коментар
-
benzol написа:а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:benzol написа:а от какво може да се е породил този проблем?Нищо не е барано освен смяна на консумативи
Коментар
-
Гадост ! Днес тази пробка ми направи мноо гаден номер - скъсал се е пластмасовият и винт и ми разпиля сума нафта по пътищата И без това предстои смяната му, как не изкара още седмица гада Проверявайте ги тея пробки, да не изпаднете в моето положение. Решението е вместо пластмасата, да се завие болт М8х25 , но трябва да се постави гумената шайба за да уплътнява добре. И един въпрос към колегата Георгиев : Мисля, че помпата ми засмуква въздух и от пробката за обезвъздушаване, какво има под нея ? Какво представлява клапанчето което затваря при стягане и може ли да се отремонтира лесно ? Благодаря предварително !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колеги и аз смених горивния филтър защото въпросната пластмасова врътка се бе счупила от самосебеси.Естествено смених целия филтър напълних го с около 0,600 л, нафта подкачих ръчно гориво до момента в които помпата стане твърда пробвах да запаля,запали но след около 5-6 секунди изгасна. Пробвах пак да подкача гориво но помпата е твърда,сигорен съм в маркучите и снадките защото ги подмених всичките профилактично в сервиз преди 2-месеца или 2000км.Тук прочетох за някакъв обезвъздушител на помпатарнякои можели до ми каже каде е и дали проблема е свързан с него???
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Гадост ! Днес тази пробка ми направи мноо гаден номер - скъсал се е пластмасовият и винт и ми разпиля сума нафта по пътищата И без това предстои смяната му, как не изкара още седмица гада Проверявайте ги тея пробки, да не изпаднете в моето положение. Решението е вместо пластмасата, да се завие болт М8х25 , но трябва да се постави гумената шайба за да уплътнява добре. И един въпрос към колегата Георгиев : Мисля, че помпата ми засмуква въздух и от пробката за обезвъздушаване, какво има под нея ? Какво представлява клапанчето което затваря при стягане и може ли да се отремонтира лесно ? Благодаря предварително !
Коментар
-
[quote="specialista"]Dido_Lyubenov написа:.........Успех!Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар