Здравейте колеги и за много години!Новата година ме "зарадва" с нов проблем Отново имам проблем с колата...Колата си пали нормално, бързо и от четвърт както се казва. Пали обаче със страшно причукване от мотора, и преди си палеше така но сега е много по- силно, като на чукане метал в метал. Като запали чука зверски около 2-3-4 секунди и спира да чука, оборотите са нестабилни и се движат плюс-минус 100, 150 придружено с много и черен пушек все едно съм запалил татра с пълна газ. При подаване на газ на място чукането отново започва и се усилва, но най- силно се чува, когато е движение при ускоряване. Това колата го прави независимо дали е топла или студена като има моменти, в които всичко изчезва и колата започва да си работи, както преди. Лошото, е че го прави вече почти постоянно, а проблема се появи от около десетина дни. В движение неща са още по зле, при набиране отново започва да причуква, да пуши и да губи мощност, трябва да набирам до над 2500-3000 оборота за да може да превключа на по- голяма скорост иначе не става. Интересното е, че разхода на гориво не ми се е променил!Какво направих:1. Смених филтъра;2. Проверих дали постъпва гориво;3. Вадих датчика от помпата да видя дали не се е затлачил нещо /имаше такъв случай/;4. Турбото си работиМисля си, че може да са разпръсквачи, поне на това ми прилича. Питах на 2-3 места, четох няколко теми, та причините може да са няколко Лошото е, че около мен в момента най- близкия добър майстор е на 200 км. Имам готовност да закупя 4 разпръсквачи но пък не мога да съм сигурен, че са те, но в крайна сметка...Колата ми трябва всеки ден и съм зависим от нея, за това търся начин сам да си я оправя ако може.Ще помоля ако някой е имал такъв подобен проблем да сподели!Благодаря предварително!Fiat Marea Weekend TD 100, на 350 000 км реални е.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1.9 TD 100 Спря да върви!
Collapse
X
-
Как мога да проверя датчика и дюзата дали работят, за авансатора няма как да проверя без майстор/стенд. Има доста необичайни пушаци отзад, черни облъци, огромни.Интересно че има моменти в който се оправя, ето вчера в повечето време си работеше както трябва, все едно няма проблем Yellow_Flash_Colorz_PDT_13 Ангренажа трябва да е добре иначе нямаше да има момента, в който се оправя.Поздрави!fiat marea weekend td 100
Коментар
-
тоя двигател пати с 3 неща най често поне от това което съм видял аз1.клапан авансатор...2. запушен вакум на резервуара - сваля се капачката и караш така за тест 3. Умна-та дюза - която се вижда с диагностика... чек-а примигва ли ти от време на време?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Не не премигва. Ще видим утре, дано да има време човека да погледне колата.Обадих се отново на този в Ловеч, ходих предния път при него (2012г.) но явно е минал на следващо ниво защото по телефона диагностицира, че колата няма компресия.... нямам думи! Каза да сваля помпата и дюзите и да му ги пратя по еконта........ Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Yellow_Flash_Colorz_PDT_22fiat marea weekend td 100
Коментар
-
Вчера си взех колата от един прехвален майстор от Враца. Нищо не направи, не им се разправя това е истината, освен масла и филтри да сменят друго не могат Колата си била добре, а това, че пуши и не върви и трака не е проблем- колата е стара, гади ми се вече наистина!Аз съм му закарал да ми прави колата, той ми дава акъл, как не трябвало да я правя защото не си заслужавала инвестицията......Та това е за сега, обмислям едно ходене до Ямбол евентуално нищо, че ми е на 300 км в едната посока.Имам оферта за много добре изглеждащ, нов внос Нисан Тино 2.2 DI, 115 к.с. Моята кола плюс доплащане. Колата ми хареса, голяма е, дизел с верига. Знам само, че помпата и е VP44, която е леко проблемна но се прави, не е проблем. Някой има ли наблюдения относно този нисан?fiat marea weekend td 100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар