Колеги, помогнете със съвет: Колата е АР 147 1,9 JTD 115 кс. 2001г. От две-три седмици почна трудно да пали, докато оня ден напълно отказа и при продължително въртене. Вързах я на домашния ФЕС и показа налягане на нафтата 1,8 бара, при задание около 300, викам си - умряла е ГНП-то, това явно е налягането на горивоподкачващата помпичка в резервоара. Откачих маркуча към "водния" филтър и на контакт оттам доволно си тече, но с ниско налягане. На борда нищо червено не свети. От четене и питане разбрах, че ГНП-то е BOSCH COMMON RAIL PUMP CP1. Минах през Бош-сервиза в Пловдив и на прима виста викат - най-вероятно е електронният блок - имали го за 375лв., ама си иска проверка де. Та въпросът ми е, мога ли сам в домашния гараж да й поставя по-точна диагноза, какво и как се прецаква най-често на тези помпи, подлежат ли на рециклиране и къде евентуално в Пловдив правят това на прилични цени?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Неработеща ГНП на 1,9 JTD
Collapse
X
-
Правиш ли разлика между налягане и дебит? Как го прецени че е ниско?http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
infineon написа:Правиш ли разлика между налягане и дебит? Как го прецени че е ниско?A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Снабдяващата помпа в резервоара не е необходимо да прави голямо налягане.Също можеш да видиш с ФЕС като въртиш на стартер дали отчита обороти на двигателя, за да изключим проблем с датчика на коляновият вал, въпреки малката вероятност. Това го казвам да не би софтуерно да е обвързано ако няма обороти да не се задейства регулатора на помпата и да не вдига налягане, това са си мои размисли не съм пробвал на практика да откача датчика и да въртя да видя какво става.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Все ми се струва, че е от регулатора на помпата - намира се точно на гърба й. Лесно можеш да го свалиш.Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp
Fiat Croma 1.9 Mjet 150hp
Alfa Romeo 147 JTD - бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар