Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo JTD не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    С нов акумулатор и 2 сменени дюзи колата започна да пали, но пак с повече въртене, чак на 7-8 оборот и то с "припаткване"
    Fiat Bravo JTD '99

    Коментар


      #17
      провери за нещо задръстено по горивната система
      STILO JTD

      Коментар


        #18
        До след горивния филтър хвърля гориво да си поливаш градината с него. От маркучите за обратна нафта на 2-те дюзи които сменихме също извираше прилично нафта. Докато върти и не пали от ауспуха мирише на нафта, че даже и бял дим изкарва като повърти повече. Никакви грешки не изкарва на Еку Скан вече направо незнам какво да я правя...
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #19
          Мяза на прескочил зъб ама на диагностиката трябва да покаже,освен да те будалкат,че са правили диагностика.Аз карах един нисан цяла зима с прескочил зъб и само палеше трудно а вървеше като бясна.Даже при мене май буталото догонваше клапан защото имаще и чукане.Това се получи при палене сутрин в много студено време.След като нагласих ремъка както трябва мотора заспа.
          Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

          Коментар


            #20
            Няма как да са ме будалкали, защото я правихме заедно с мен и гледах. За зъба и на мен ми мина през акъла, но се опитват да ме убеждават, че няма как да е прехвълило, защото е голямо било разстоянието между 2-та зъба и прочие.
            Fiat Bravo JTD '99

            Коментар


              #21
              Ами то се проверява
              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

              Коментар


                #22
                jenti написа:
                До след горивния филтър хвърля гориво да си поливаш градината с него. От маркучите за обратна нафта на 2-те дюзи които сменихме също извираше прилично нафта. Докато върти и не пали от ауспуха мирише на нафта, че даже и бял дим изкарва като повърти повече. Никакви грешки не изкарва на Еку Скан вече направо незнам какво да я правя...
                колега ако те разбирам правилно следва че през сменените(новите) дюзи излишната нафта е много(доста повече от другите две) то проблема е в тях,за 1мин на обороти една дюза трябва да има 8-9гр излишна нафта
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  nsn написа:
                  jenti написа:
                  До след горивния филтър хвърля гориво да си поливаш градината с него. От маркучите за обратна нафта на 2-те дюзи които сменихме също извираше прилично нафта. Докато върти и не пали от ауспуха мирише на нафта, че даже и бял дим изкарва като повърти повече. Никакви грешки не изкарва на Еку Скан вече направо незнам какво да я правя...
                  колега ако те разбирам правилно следва че през сменените(новите) дюзи излишната нафта е много(доста повече от другите две) то проблема е в тях,за 1мин на обороти една дюза трябва да има 8-9гр излишна нафта
                  Не колега, от старите които сменихме извираше нафта още на въртене преди да запали. Новите не са тествани. Преди да ги сменим колата палеше или само на скорост или само с подаване на ток и то с изключително много въртене. В момента си пали сама, но отново по-трудно отколкото трябва. Нещо подобно като на този клип, че и с няколко оборота отгоре => http://www.youtube.com/watch?v=t1yslOkmTbg
                  Fiat Bravo JTD '99

                  Коментар


                    #24
                    Колата се оправи след смяна на регулатора с друг. Явно не стария е имал някакъв проблем. Върнахме си и старите дюзи, защото не открихме особена разлика между тях и новите след смяната на регулатора.
                    Fiat Bravo JTD '99

                    Коментар

                    Working...
                    X