Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo JTD не пали!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo JTD не пали!

    Здравейте колеги, проблема ми е следния. Колата върти, оборотомера се вдига, от ауспуха мирише на нафта, но не иска да запали. Пали единствено на бутане и то на момента или с подаване на ток и то с изключително много въртене! Сменихме 2 дюзи, уж се пооправи и после пак същото. Няма значение дали е загряла или студена колата когато го прави. Онзи ден минах 500 км угасих я и веднага опитах да запаля, но не успях. Първите симптоми бяха трудно палене, но си помислих че е от акулумолатор, защото си е пътник. Пробвано е и с чисто нов, но пак същото. Горивният филтър е сменен онзи ден, не свети лампата за грешки. Дайте някакви предположения, че вече ми побеля косата!
    Fiat Bravo JTD '99

    #2
    изчисти си цедката на регулатора и сигурен ли си че няма още прецакани дюзи или помпата за високо налягане да е здала багажакато дадеш пълна газ на някоя скорост колата гасне ли?трябва и диагностика
    Bravo 1.9d 97г

    Коментар


      #3
      Датчик колянов вал? Диагностика? Нещичко по темата, че тази кола си пее почти всяка болка?
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #4
        Понеже нямам кабели за диагностика съм я оставил в един сервиз при едни приятели, днес ще отида да видя какво се е показало. Колата върви здраво, 180 ги прави без проблем при това състояние. Двигателя се реже до 4000 об., не гасне в движение, нито при настъпване. Може би малко по мудно да набира след 100, но сигурно си въобразявам. Забравих да добавя, че вчера като я оставих пред сервиза, изгасих я и веднага пробвах и запали. Но след това момчетата ми казаха, че пак не е искала.
        Fiat Bravo JTD '99

        Коментар


          #5
          Що ми мяза на стартер ?
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            Ако на бутане пали лесно търси проблема в стартер или кабелите.Провери и изчисти клемите на акумулатора
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              #7
              Така, значи при диагностиката не показа никакви грешки, налягането си го вдига на 300 бара, като варира между 298-302 след като запали. Докато правихме диагностиката и се подаваше ток от друга кола, защото акумолатора както казах вече си е пътник и пада много бързо като повърти малко повече. Колата я гасихме и палихме на няколко пъти и палеше както трябва, но без спираме подаването на ток.
              Fiat Bravo JTD '99

              Коментар


                #8
                ntodorov написа:
                Що ми мяза на стартер ?
                Колега защо смяташ така? Стартера си върти без проблем.
                Fiat Bravo JTD '99

                Коментар


                  #9
                  Диагностиката, правехте ли я когато НЕ иска да запали? Просто на момента да се хване какво е. Стартера ако върти мощно не е от него проблема според мен. Мощно мощно, просто да не вие на умряло.
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #10
                    А като въртите малко повече клемите греят ли?
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      nikolce написа:
                      Диагностиката, правехте ли я когато НЕ иска да запали? Просто на момента да се хване какво е. Стартера ако върти мощно не е от него проблема според мен. Мощно мощно, просто да не вие на умряло.
                      Мисля, че са правили, изкарало е било само ниско налягане мисля, след смяната на 2-те дюзи обаче, не е изкарвало никаква грешка. От сменените дюзи извираше направо нафта. Стартера в момента върти мощно ако му се подаде ток от друга кола. Както казах акумолатора е пътник и като завърти 3 пъти и не запали започва да пада. Утре ще купя един нов за да го отхвърля и него като вариянт. В момента колата пали веднага след като я загасиш, но след по-голям престой, пак не иска да запали. Ще пиша след като сложа новия акумолатор, дали е оказало влияние.
                      Fiat Bravo JTD '99

                      Коментар


                        #12
                        янко написа:
                        А като въртите малко повече клемите греят ли?
                        Да, нагряват се горе-долу, това не е ли нормално?
                        Fiat Bravo JTD '99

                        Коментар


                          #13
                          първо смени акумулатора и тогава търси други причини защото по всичко изписано до тук разбрах че акумулатора не става
                          STILO JTD

                          Коментар


                            #14
                            Ако греят това говори за лош контакт.Имал съм подобен проблем ,само че на бензин.Запалваше в момента в който спре стартера.На топъл мотор нямаше проблеми но на студен -мъка.Изчистих клемите и се оправи,не само конуса а тънките кабели
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #15
                              Аха, ще обърна внимание и на това
                              Fiat Bravo JTD '99

                              Коментар

                              Working...
                              X